לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 10 שנים. 15 בפברואר 2014 בשעה 19:24

איך הייתה נראית ההתחלה של הסיפור הקודם, "סטיב", אם היה נכתב לצלילי מיילדום? הזמינה: ניטפיקינג. ערך והביא לדפוס: אפור.


"אני פשוט כבר ארזתי. ממ. ומצאתי את הדרכון. ממ. פשוט--"
"אבל את לא עצובה, נכון?"
"מה? ממ."
"את לא עצובה. את מבינה, נכון?"
"ממ. כן, אני מבינה. ממ. אני--"
"התכוונתי לקחת אותך כשלא ידעתי שזואי פנוייה. רק הבוקר גיליתי שהיא התפנתה, ועד שהגעתי לפה לא יכולתי להתקשר, היו לי המון שיחות".

השיחה הזאת נערכת בזמן שאני מוצצת לסטיב. אני אומרת את הצד שלי במשפטים קצרים, בין מציצה למציצה. נראה לי שככה הוא מעדיף לבשר לי חדשות רעות, כשאני בהלך הרוח הכי מסור ושירותי שלי. אני עירומה לרגליו, הוא יושב על הספה שלי ומזפזפ בשלט.

"אל תדאגי", הוא אומר, אחרי כמה דקות של מציצה שקטה לצלילי "מצב האומה". "אני לא אשאיר אותך לבד פה בארץ".

אני מרימה אליו עיניים מלאות אושר. "ידעתי! ממ. ידעתי שזאת מתיחה! ממ. ממ. ממ. ממ. ממ". השיחה, שכנראה שיעממה אותו, נגמרה, ועכשיו הוא אוחז את השיער שלי ומסיע אותי על השליש התחתון של הזין שלו. הוא בוהה קצת, מחזיר אלי את המבט כאילו נזכר פתאום שיש מישהי שם למטה, ואומר, לעבר המסך:

"לא, את נשארת - רק לא לבד. רגע , לפני שאני גומר, לכי למזוודה שלי. כיס קדמי".

אני רצה על הרצפה הקרה ומוצאת שם את מזוודת העור שלו ליד הטרולי הקטן שלי. יש שם חבילה. אני מביאה לו אותו וחוזרת למקומי, נותנת נשיקות קטנות לזין שלו ומביטה מעלה.

"אז זה נראה לי תמיד כמו גימיק", הוא אומר וקורע את העטיפה. "אבל שווה לנסות. זה ערכת 'שכפל את הזין שלך' כזאת. בואי נראה. תבנית, סיליקון. וואו, הולך להיות לך שבוע כיף. אולי את צריכה להגיד לי תודה שאת נשארת. תמצצי, שהוא יעמוד עד הסוף".

אני מרגישה אותו מתקשה שוב בתוך הגרון שלי ואני לא בטוחה אם זה למה העיניים שלי דומעות ככה. אני מנסה להגיע לחלק בזין שהוא הכי אוהב, זה שממש צמוד לביצים. אני מציגה לו את הזין המוכן, ובלי להגיד כלום הוא דוחף אותו לתוך מה שאני מניחה שהוא התבנית. עכשיו זה נראה כאילו הזין שלו התחלף בקישוט לחג. אני מתכופפת נמוך, בין הרגליים שלו, ומלקקת לו את הביצים, שהזין יישאר עומד.

"נראה לי זהו". סטיב יונק את הזין שלו מתוך התבנית ותוך כדי שהוא משחק איתה מרים אותי מהביצים לזין. לזין שלו יש טעם של פלסטלינה. אני מוצצת בזמן שהוא מתכופף סביבי לעבר השולחן וממלמל לעצמו הוראות הכנה. כשמישהו מתכופף סביבך ואת בתוך המפשעה שלו אין הרבה תנועה אז צריך לאלתר. אני משחקת עם הלשון, מוצצת חזק יותר, שהוואקום יענג אותו. לאחר זמן מה הוא נשען בחזרה. "אוקי, עוד תשעים שניות זה מוכן". הוא מוריד אלי מבט ואומר, "יש לך עד אז".

אני מסיעה את עצמי בכל המרץ, מלטפת ביד אחת, משחקת עם הביצים שלו ביד השנייה, עושה את העניין הזה עם הלשון שהוא אוהב, משחקת איתו בתחתית הגרון - אני מציצה בינונית, כך הוא אמר לי. אבל הוא תופס לי את הראש, מסיע את עצמו לעומתי פעם או פעמיים, וגומר עמוק. כשהוא יוצא אני מגלגלת את הזרע שלו בפה שלי ומציגה אותו על הלשון המושטת, מחכה לאישור לבלוע.

"אז זה מוכן. מתרגשת?"

אני מהנהנת עם הלשון בחוץ. הוא מסתכל עלי ככה וצוחק. הוא שולף את הדילדו מתוך התבנית. "דומה לי?" הוא נותן לי אותו ואני מקרבת אותו לפנים, מרימה אותו, כדי שיהיה באותה זווית שהיה כשמצצתי לו. הזין שלו שוחזר בשלמותו, על הוורידים המשתרגים, הראש המשתפל קצת בזווית. רק הצבע בהיר וחולני מעט. סטיב החדש הוא כמו סטיב האמיתי, רק פחות שזוף.

אני מהנהנת. הזרע מחליק לי על הלשון ואני מושכת אותו, כמו צדפה מלוחה.

"קדימה", הוא אומר. אני מחליקה את תחליף הסטיב פנימה. הוא רך יותר מהסטיב האמיתי, אבל לוחץ על כל הנקודות הנכונות בדיוק כמותו. אני שולפת החוצה, אבל סטיב מחזיר את היד שלי עם הרגל שלו פנימה. "תגמירי את עצמך". הוא חוזר לזפזפ. אני מזיינת את עצמי: מחזיקה את היד קבועה, כאילו היא תופסת את הזין שלו כשהוא שוכב על המיטה, ומסיעה את האגן למעלה ולמטה. מדי פעם הזרע מתחלק לי מהלשון המושטת, ואני מושכת אותו בקול יניקה בחזרה לאמצע הלשון. היד כואבת לי והלסת כואבת לי, אבל עוד שנייה אני הולכת לגמור - ואז סטיב אומר "תבלעי".

עכשיו אני מנסה לבלוע בזמן שאני גומרת. זה נכשל נוראות - האורגזמה שולחת אצבעות מדגדגות בבטן שלי ונעלמת; חצי מהזרע נשפך על הנעל שלו. סטיב מביט בי בגועל, מוריד את הראש שלי עם הרגל. אני מלקקת כמיטב יכולתי, שלא יראו כתם.

הטלפון שלו מצפצף. "אוקי, זואי פה למטה", הוא אומר. "הבאת את האוטו מההורים? בואי תסיעי אותנו לשדה".

ניטפיקינג​(נשלטת){מאסטרמיינד} - קראתי את זה שלוש פעמים עד שהבנתי.
האם זה מפני שקראתי את זה מוקדם בבוקר?
האם זה כי התת מודע שלי חיפש את הקרמיקה לאורך כל הטקסט?
מעניין, ללא ספק. מעורר מחשבות.
וזואי מעניינת אותי. זה שם מעניין וגם הנוכחות הקיימת-נעלמת שלה מסקרנת. אני חושבת שאני אגנוב אותה לסיפור שעוד אכתוב.
לפני 10 שנים
Grey / Green - קראי שוב מהר, כי הסיפור הזה עומד להגרס בעוד 10... 9...
לפני 10 שנים
ניטפיקינג​(נשלטת){מאסטרמיינד} - אני גורסת שחבל לגרוס. יש שם דברים מאוד מעניינים :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י