לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 7 שנים. 9 בדצמבר 2016 בשעה 16:25

אוי, קינדער, שווייגן איז גאלד אבער רעדן איז זילבער.

עם שובו של מר אריה, שהוא כמובן מעמודי התווך המרכזיים של קהילת הבדסמ העברית (בדימ'), מן הגלות אל הכלוב, אני נאלץ מדי פעם להתעמת עם העובדה שהדור שלי, זמנו חלף ועבר מן הכלוב. העימות מתמצה בזה שאני אומר לאיזו נשלטת שחלב בקו"מ עוד על שפתיה, "זה ליאו, שהוא כמובן מעמודי התווך המרכזיים של קהילת הבדסמ העברית", והיא אומרת "מי?" ואני אומר "ליאו, מעמודי התווך המרכזיים של קהילת הבדסמ העברית", והיא אומרת "מי?" ואני אומר "מעמודי התווך של הבדסמ העברית", והיא משחקת בטלפון.

עוד דוגמה היא ילדה מן הכיתות הנמוכות שבגנון הכלוב שכתבה -- לא אתן כאן לינק כי אני לא מעוניין ללכת למחוזות השיימינג ומלבד זאת אני זקן מכדי ללמוד איך עושים לינק -- שהמסיבות של הקהילה ממש מסריחות כי יש שם זקנים, לפעמים אפילו בני שלושים פלוס, וכל המוזיקה שם -- שימו לב טוב -- זה דרעק כמו דארק אייטיז. איפה, היא שואלת, אפשר למצוא מסיבת בדסמ שאין בה דארק אייטיז. מסיבת בדסמ בלי דארק אייטיז, ליגט אין קימפעט דער צונג! זה כמו לשאול איפה יש אקווריום בלי הנוזל הרטוב הזה בפנים. להוכחת דבריה אותה עוללה שמה שיר שלדעתה מייצג את המוזיקה מן העשור הדרעק ההוא. זה היה השיר שהיא בחרה.

זקנים אחרים בני שלושים פלוס היו חותמים את הפוסט הזה בעלבונות כלפי הדור החדש, אבל העניין הוא שאני חושב דווקא ההפך, כלומר, הדור הזה, להבדיל מקודמיו, קיבל במתנה עולם המוכן לסטיותיו, וזה נכון מבחינה חברתית מן הסתם, אבל נכון עוד יותר מהזווית הווטצאפית. רוצה לומר, כמי שנאלץ להבריז מהדייט הראשון שלו בטלפון ציבורי, אני לא כל כך יודע איך עשו בדסמ לפני שהיה ווטצאפ.

העניין הוא האמוטיקונים. סליחה קינדער, האמוג'י. פר אקזמפל:

image

מבט המבוכה המופתעת -- שקל כל כך להביע אותו עם הפרצוף אבל כמעט בלתי אפשרי לתפוס במילים, אם אתם רק מתכתבים -- הוא כלי חיוני בארסנל של הנשלט/ת כדי להביע לצד שמנגד שהם לחצו על הכפתור הנכון ושחררו גל נחמד של סרוטונין ומנגד גל מטלטל של אדרנלין. הרעיון הוא להביע אישור מבלי להביע הסכמה.

בעבר ניסיתי לטבוע את האמוטיקון 😜 כדי להביע את הנ"ל אבל אתם, בני זונה, לא שיתפתם פעולה. האמוג'י שלעיל תופס את העניין בצורה מושלמת, ואני באמת לא מצליח לדמיין התכתבויות בדסמיות בלעדיו. את שולחת "אני אוספת אותך בעשר, תלבש את הבגד הקטן ששמתי לך בתיבת דואר", הוא מגיב במבט המבוכה המופתעת (להלן מהמ"מ). השיחה תמציתית ויעילה: כל האינפורמציה החיונית מגיעה ליעדה באופן אלגנטי. עוד: הוא אומר, "אל תחכי לי הלילה, יש לי דייט", את יכולה להגיב ברצף של קללות מכוערות ובהבטחה שהדלת תהיה נעולה הלילה, אבל את שולחת מהמ"מ, ובכך מאשרת שמתקיימת ביניכם מערכת יחסים המסוגלת להכיל מעשים שכאלו, וכל זה בלי להסכים להם באופן מפורש.

עוד דוגמה:

image

זה שימושי בעיקר לנשלטות, והוא בא להביע הלך רוח ילדתי ויענו-מרדני כדי לקבל פרס--כלומר תזכורת לסמכותו הבלתי ניתנת לערעור של השולט. נשלטים צריכים להתאמץ יותר מזה כדי לקבל עונש, וזאת מכיוון שאף אחד לא אוהב גבר שמתנהג כמו פרחה בת 12.

יש עוד. אפשר לטעון שכמעט כל ה-shorthands החיוניים לתקשורת בין נשלטים ושולטים כבר קיימת במילון הזה, ואני בטוח שיש לכם, קינדער, שימושים מבריקים שעוד לא חשבתי עליהם, ואני אשמח שתשלחו לי אותם בצירוף תמונות בלי תחתונים. ולסיכום:

 

image

Tainted​(לא בעסק) - רצה לשלוח לך מלא אמוטקונים.
תתכונן!
לפני 7 שנים
Grey / Green - זה היה רק חצי מהבקשה
לפני 7 שנים
Tainted​(לא בעסק) - שקר גס!!
לפני 7 שנים
Mr Leo - ;(;(;(
בעיתיות היחס לעמודי תווך במדינה זו הוכחה כבר באסון וורסאי. לא שמישהו מהילדים פה זוכר על מה מדובר. לטובתכם קיינדרלך, רק מוסר ההשכל: מי שמנסר עמודי תווך ונותן לאנשים לרקוד בחלל הריק, סופו כלא צר.
ולך ידידי, אהבת אח שלוחה, כמאמר המשורר 3>3>3>}{}{}{
לפני 7 שנים
Grey / Green - מה נשאר לי חוץ מלהתרגש ולהרטב קצת ולהגיד לך: :-*
לפני 7 שנים
Mr Leo - You had me at *
לפני 7 שנים
קיטיארה​(נשלטת){זאלוטוסים} - אני די בטוחה שנתקלתי בפוסט שלה (הלינק הכריע את הכף) ודווקא הוא ממש שעשע אותי. חרף הגדרת הגיל המוגזמת (30 זה ה-10 החדש!) תיאור המסיבות דווקא די נגע בנקודות הכואבות, אלה שגם הותיקים מקטרים עליהן.
אבל מה כבר אני יודעת? אני פה רק ארבע שנים (אני רק עושה דינוזאורים) ;)
לפני 7 שנים
Grey / Green - את דינוזאורית by ass-ociation
לפני 7 שנים
קיטיארה​(נשלטת){זאלוטוסים} - חחח כבוד מפוקפק משהו ;)
לפני 7 שנים
Grey / Green - בעיני זה מאוד מכובד.
לפני 7 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) -
גרין יקר, מה שתיארת בפוסט הזה הוא בדיוק מה שאני מרגישה במקום הזה.
מאז יציאת הסרט "חמישים גוונים של אפור" (אמרתי אפור. לא אפור ירקרק)
נהיה פה דור דרעעעק שכל מה שמעניין אותו זה להשתמש במונחים בסיסיים של בידיאסאם וכל אחד פה חושב שהוא בעל ניסיון כי הפליק לההיא מהדאנג'ן אתמול בלילה
הכל נהיה זול וחסר מהות
ולמי שמחפש קשר רציני נהיה מאוד מאוד קשה להתנהל פה ולברור מבין ערימות הזוהמה והמניפולציות.
אהבתי ומסכימה עם כל מילה שכתבת
ו....
פאק. אין על דארק אייטיז!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י