סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת החלום

המסע של חיינו התחיל עכשיו.
חוויות ומחשבות מתוך מסע חיינו.
בתאבון
לפני 13 שנים. 6 באפריל 2011 בשעה 17:46

לפעמים עולות לי פנטזיות שאף פעם לא חשבתי שיעלו
או שבכלל אוהב אותם ועם אדוני זה קורה הרבה
אז הנה אחת מהם 😄

הוא שולח לי הודעה להיות מוכנה בעוד חצי שעה ולחכות לו על ארבע, על מיטת הטיפולים ועיניים מכוסות ולא תשלח עוד הודעה.אני מתרגשת וחושבת אבל אם אחכה כך איך יכנס באינטרקום אך לא ערערתי על כך.
כשהגיע הזמן חיכיתי כמו שדרש.מחכה וכולי מתרגשת אבל הוא עדיין לא הגיע והזמן נראה לי כמו נצח
ורוצה כבר לסמס לו אם הכול בסדר אבל ידעתי שאסור לי.לא יודעת כמה זמן עבר עד שפתאום הדלת נפתחה ולא יודעת אם זה הוא או לא ומחכה לשמוע את קולו אך שקט רק שומעת תזוזות.מרגישה שהוא עומד לידי ובוחן אותי והוא מלטף מעניק לי נשיקה ואומר לי "זונה שלי טובה רואה שהפעם לא שכחת להוריד את המדפים ועל זה קיבלת נשיקה ואם את רוצה עוד נשיקות תצטרכי להיות זונה מאוד טובה לאדונה".

הוא אומר "נראה עד כמה הזונה התגעגעה ורוצה את אדונה" והוא דוחף אצבעות לכוס ואומר "מה זה הכול לא ממש התגעגעת" ואני רוצה לצעוק "אבל אני כולי רטובה" אך שותקת ומרגישה מושפלת שאדוני לא מרוצה מהגעגוע שלי.
הוא צובט ומושך את הפטמות ואומר גם הן לא מוכנות,מה יהיה עם הזונה? ואני מבקשת סליחה.הוא מוריד אותי לרצפה תוך כדי שהוא מושך בשיער ומתחיל להצליף ולאט לאט הוא מעלה את העוצמה
ואומר לי להפסיק לילל כמו תינוקת ואני משתדלת אך לא מצליחה.הוא תופס בשיערי מרים אותי לברכיים ושואל אותי "מה יהיה איתך זונה קטנה וטיפשה"? ומיד אחר כך הוא מנשק אותי בפרעות ולאט וזה משגע אותי, הוא נושף ומלקק את האוזן ואני נטרפת וכבר צועקת ומתחננת לגמור והוא אומר לי שהיום אין גמירה ואני מתחננת אז הוא סותם לי את הפה עם מטפחת ואומר לי שזונה לא מדברת רק מבצעת ושאני לא ממושמעת וצריכה ללמוד לקח.

הוא דוחף לי וויברטור לכוס ואחד לתחת ומקבע אותם, הוא מתחיל לשים עלי אטבים ומצליף על התחת והגב בעוצמה ואז הוא לוקח נר ושואל אותי אם יודעת מה הוא הולך לכתוב עלי ואני עונה שלא והוא מתחיל לכתוב עם השעווה "הזונה שלי" ואומר לי שצריכה לנחש מה כתב ואם לא אנחש כמה אטבים ירדו ממני בהצלפה ואני עונה "הזונה שלך" והוא מצליף וכמה אטבים יורדים,הוא אומר לי לנחש
שוב ועונה "הכלבה שלך" ועוד כמה אטבים יורדים בהצלפה,ואז אני אומרת "הזונה שלי" והוא אומר נכון ומוריד את השאר בהצלפה ואני רוצה להגיד לו "אבל אמרת נכון אז לא היית צריך להוריד בהצלפה" ומתחילה להגיד "אבל אדוני"... והוא אומר לי "לרגע אני מקל עלייך זונה והורדתי את המחסום וכבר את מדברת לא למדת את הלקח" והוא דוחף לי את הזין עמוק לגרון ומחזיק ואז קצת מסדרת את הנשימה ושוב ומזיין לי את הפה וכשהוא מוציא את הזין אני משמיעה קולות מחאה.

הוא צוחק ואומר "הנה הוכחה כמה את זונה טיפשה ששוב לא למדת אז אין ברירה" והוא חוסם לי את הפה שוב. הוא משכיב אותי במיטה וקושר אותי שלא אוכל לזוז בכלל אף חלק ופתוחה בפניו ותוך כדי הוא אומר לי שעכשיו אני אלמד לקבל הכול בהכנעה ולהתמסר לכל מה שהוא רוצה בלי להשמיע קול. הוא שואב לי את הפטמות ואומר לי "לזונה שלי צריכים להיות פטמות בולטות וגדולות ולא קטנות מסכנות" ואני מרגישה כל כך מושפלת וקטנה. הלחץ של השואבים גדל ומחזיק את הפטמות ואז הוא שם אחד על הדגדגן ושם אטבים על שפתי הכוס ומותח אותם לצדדים והוא אומר "כך יאה לזונה שלי" ואני מנסה להתחנן לגמור אך הפה חסום מנסה לזוז כי זה משגע אותי הגירוי והכאב אך אי אפשר.

והוא יושב שותה ומדבר בפלא ושומעת אותו אומר להוא "אתה רוצה לשמוע את הזונה שלי למרות שהפה חסום כי היא לא ממושמעת" וההוא עונה שכן ואני מושפלת כל כך אך מה שנותר לי לעשות זה לקבל את זה. הוא מתחיל לדפוק אותי עם הוויברטור בכוס ואני משתדלת לא לצעוק אך לא יכולה מרגישה שמגיעה לאורגזמה ואז שומעת אותו צוחק ואומר לו "כן היא פראית הזונה שלי עוד צריכה אילוף תיכף תשמע אותה טוב יותר", הוא משחרר לי את הפה תוך כדי שאני מגיעה לאורגזמה.והוא אומר לו שתיכף יתקשר. הוא משחרר אותי מקים אותי מוריד אותי על ארבע, הוא מתקשר אליו ואומר לו "תיכף תשמע את הזונה". הוא מוציא את הוויברטור מהתחת ודוחף את הזין ואני צועקת והוא צוחק ממה שההוא אומר לו. הוא מתחיל לזיין אותי לאט ובפראות ואני צועקת.

הוא מוציא אותו ויוצאת לי צעקה "לאאאאא" והוא שואל "מה אמרת זונה קטנה" ואני שותקת ואז הוא דוחף אותו בבת אחת ויוצאת צעקה והוא דופק אותי חזק עד שגומר. לא מספיקה להתאושש והוא קושר אותי לעמודים פתוחה עם הוויברטורים דחופים ומתוחה כך שלא יכולה לזוז ושוב מתחננת לגמור והוא אומר לי קיבלת פעם אחת לגמור זה מספיק להיום ואני מנסה להתאפק ולא לגמור וזה נעשה קשה ומתחילה לצעוק עד שמגיעה לאורגזמה ואז הוא דופק אותי עם הוויברטור של הכוס ועוד אורגזמה.
הוא משחרר אותי סוחב אותי בשיערי, מתיישב ומוריד את ראשי ומניח אותו על כפות רגליו הרכות מנשקת אותם ומתעופפת לי במקום שלי לאחר זמן הוא מרים אותי לברכיים מחבק ומנשק אותי ואומר לי "זונה טובה שלי אני גאה בך"


מחר נראה כל כך רחוק , מעניין מה יהיה כי כל פעם הוא מפתיע 😄

David88 - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 13 שנים
David88 - מדהים, מחרמן, מלא דמיון. כתוב יפייפה
לפני 13 שנים
האזוקים - תודה
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י