צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Resistance level

101

לפני 10 חודשים. 19 באוגוסט 2023 בשעה 8:38

"I know 100 ways to be a good girl,

100 ways, my willingness to please.”

שרה סקין הבת זונה, עם הקול המטורף שלה. כי כשלְרַצּוֹת הוא אוויר לנשימה בעבורך, את על זה עד שתמותי. גם אז, בחן מרצה. לא מדובר בבדסמ סטייל מרצה. אני מנסה לרצות גם את הכלב שלי, כמו גם שלושת החיידקים ואפילו את השכנה ממול. אבל יש ימים שהגוף מעט מסורבל. והמחשבה איטית. זה קורה בעיקר בגבהים עם אספקת חמצן דלילה. אני מבינה שיש לי מעט מאוד אוויר לנשימה, ובאותה נשימה, גם יכולת מוגבלת לרצות. כשאת נושמת מהר מדי ראוי לקחת רק כמה שצריך לצורך שרידות. ואני משננת לעצמי, לוקה, לאט. אני משדרת מסר של אופטמיות ואגרוף מחץ לכל מי שמסביבי שמוכן לשמוע. להניח לי לפרפר דקה עד שארד מהפיסגה לטובת אוויר רווי חמצן. ומי שלא מוכן, לא חייב. אני אל הפיסגה הזו אגיע גם אם בדרך אאלץ להתרסק ולאכזב 100 פעם.

כי לי יש דוקא 101 דרכים לרצות.

Bad Guy - סתם מחשבה שעברה לי בראש בזמן שקראתי את הפוסט שלך:
אולי הצורך בלרצות נובע מחוסר יכולת לרצות?
Maybe the need to please is actually an inability to want
כתבתי באנגלית כי בעברית זה נראה אותו דבר בלי ניקוד.
לי יש קושי להגדיר לעצמי מה אני באמת רוצה.
אז אולי קל יותר במקום זה לספק את הרצונות של אחרים?🤔
לפני 10 חודשים
ve-ra{Q} - אני צריכה לעכל מה שכתבת. תוספת ראויה. מעולם כנראה לא מצאתי מקום בו מה שאני (אולי הייתי רוצה אם היה מותר), נחשב
לפני 10 חודשים
Shish​(שולטת) - את כתובה כל כך יפה, והתוספת של באד פה מעליי בשילוב עם התשובה שלך, זה נוגע עמוק בפנים, אני בטוחה שללא מעט מהקוראות והקוראים. באיזושהי נקודה חייבים התחיל לרצות ולרצות גם את עצמך, אחרת נגמרים. ואיך תרצי אם תיגמרי, יפה?
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י