לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

teller​(מתחלף)חשבון מאומת

המסע שלי

לפני חודשיים. יום שלישי, 7 באפריל 2026 בשעה 10:55

אם יש לכם מישהו שאתם אוהבים

אם יש לכם אהוב או אהובה,

תעבדו בשביל זה, 

אל תוותרו, תהיו שם בשבילו או בשבילה

אם זה גבר לכו חבקו אותו לחצי דקה בלי סיבה

אם זאת אישה פשוט לכו אליה ותסתכלו אליה בעיניים ותגידו לה כמה אתם שמחים שהיא בחיים שלכם

וכל מי שלא מזדהה עם אחת ההגדרות האלה פשוט תעשו את הכל יחד

פשוט תעשו את זה

אם יש לכם תהייה אם אתם צריכים ללכת לטיפול זוגי, לכו.

אל תחשבו על זה, תעבדו בשביל הזוגיות שלכם

לא בכל מחיר, זה ברור, לא כל זוגיות שווה את זה.

אבל תגיעו למסקנות האלה בזהירות.

פליז, אני מתחנן, תעשו את זה בשביל כל אלה

אלה שהבדידות חונקת אותם

אלה שיהיו לבד הערב, אבל הלבד הפנימי, לא הלבד החיצוני.

אלה שיש להם אהבה כל-כך חזקה בלב ואין לה לאן ללכת אז היא משתוללת בצורה לא טובה.

אלה שזוכרים איך זה להיות אהוב או אהובה ולא מרגישים את זה ככה

אלה שלא מאמינים שהם יקבלו עוד הזדמנות

אלה שכואבים קשר שלא קיים

תעשו את זה גם בשבילם, בעצם לא, תעשו את זה זה בשבילכם

מאיפה לי לדעת למה אני כותב את זה בכלל

אני פשוט כואב, ודואב, ולבד בצורה שקשה לי להסביר

זאת לא הבדידות שקל להסביר

זה הבדידות הפנימית

זאת שאני לא יכול להסביר אבל אלה שיודעים על מה אני מדבר מהנהנים עכשיו.

אני פשוט פורק מילים על הדף או הבלוג, אין מטרה מאחורי הפוסט הזה, אולי פשוט להזכיר לאנשים שיש אהבות ששוות את זה, להתמודד עם הכאב שלי על האהבה שאיבדתי.

ואיבדתי כל-כך הרבה, וכל פעם כשפוגעים לי בנפש בפנים בפנים, אז פתאום היא פה לידי.

פתאום כל הזכרונות עולים

השיער שלה

החיוך שלה

העובדה שהתחתנתי איתה

פאקינג התחתנתי איתה, היה לי בית איתה

בבית הזה היו לי 2 חתולים

בבית הזה האמנתי שאולי אביא ילדים לעולם הזה מתישהו

אבל בבית הזה גם עשיתי טעויות

בבית הזה התמזגתי איתה

בצורה שלא אפשרה לאף אחד מאיתנו להמשיך

אל הבית הזה היא חזרה אחרי שנפרדה ממני

את הבית הזה עזבתי בבושת פנים

מהבית הזה יצאתי למסע שלא חשבתי שאצא אליו שוב

אני מתגעגע, אל הבית הזה.

לחזור עם הרכב, לחנות ליד המחסן הישן, ללכת אל הבית, 

להסתכל על החלונות כי אולי ג'ואי החתול יושב על החלון האהוב עליו ואולי אני אראה את הראש הקטן שלו

להתקרב אל הגינה ובטח להיזכר במשהו שאני צריך לעשות כדי לטפח אותה

להסתכל על החלונות, לקוות לראות את התלתלים שלה בחלון,

לקוות לראות את נאלה החתולה הפסיכית חולמת על איך היא תצוד את הדברים שמבעד לחלון

להיכנס הביתה

להרגיש את החום

את המוכרות

אבל...

הבית הזה לא קיים יותר.

והבן הזה לא קיים עוד.

לפני חודשיים. יום שלישי, 7 באפריל 2026 בשעה 10:17

שיר שלא הייתי רוצה להתחבר אליו אבל מנגן לי בראש שוב ושוב

שיר שמדבר את הקולות שאני עובד יותר מעשור לשלוט עליהם

לפעמים קשה מדי לשלוט עליהם

 

Would anyone notice

If tonight I disappeared?

Would anyone chase me

And say the words that I need to hear?

That I'm no burden

Not so worthless

Bent so much that I just might break

All-consuming

So confusing

The questions that keep me awake

Would anyone care, would anyone cry

If I finally stepped off of this ledge tonight?

Would anything change, would you all be just fine?

'Cause I need a reason to not throw the fight

It just might save my life

Would anyone want me

If they knew what was inside my head?

Would anyone see me

For the person that I really am?

I won't lie

So hard to hide

I've never felt worthy of love

I would give up

Everything I have

Just to feel good enough

 

לפני חודשיים. יום שני, 6 באפריל 2026 בשעה 17:04

בדיוק כשחשבתי שאני הכי נמוך שלי היום 

גיליתי עוד משהו מטריד ומוריד בעבודה

ואז

כשחשבתי שזהו זה הכי נמוך להיום 

הגיעה עוד אירוע מאתגר...

 

זה מהימים האלה שפשוט בא לי לוותר...

כי לא משנה כמה אעשה, זה לא יספיק.

לפני חודשיים. יום שבת, 4 באפריל 2026 בשעה 6:21

חגים זה מספיק קשוח

חגים + משפחה זה עוד יותר

חגים + משפחה+ מלחמה זה מיותר די...

 

לפני חודשיים. יום שבת, 4 באפריל 2026 בשעה 3:03

הקטע הבא נכתב על ידי B נשלטת מהממת שלוקחת הפסקה מהכלוב והיה לה חשוב שהמילים שלה יראו אור.

מודה שזה מוזר לי לפרסם כתיבה של מישהו אחר בבלוג שלי, אבל זה מעניין להתנסות בזה.

"

מוזר לי לכתוב על אתמול. אולי כי זה לא הרגיש כמו סשן אלא פשוט כמו שני אנשים שנפגשים ומתחברים בגוף ובנפש, ואני לא רגילה לכתוב על חוויות כאלה. זה לא בגלל שלא היה לי קשה או מאתגר, ואפילו קצת כואב לפרקים למרות שזה ממש לא היה הפוקוס, עדיין הכל הרגיש אחרת. אמיתי יותר ויחד עם זאת כל כך רחוק מהחיים שלי. מההרגל שלי.

חשבתי שארגיש הרבה יותר פחד, אבל מהרגע שהתחלנו והרגשתי את המגע שלך, לא פחדתי בכלל. אולי נרתעתי קצת, אפילו קפצתי בבהלה פה ושם, אבל לא הרגשתי פחד אפילו לא לרגע. אולי זה מטומטם להיות קשורה בארבע גפיים למיטה של מישהו עם גאג בפה וכוס פתוח ולא לפחד, אבל בין אם זה מטומטם או לא, ככה הרגשתי. הרגע היחיד שבו חלפה לי בראש בכלל האפשרות למילת ביטחון הייתה כשהתעללת בי עם הויברטור כששתי הרגליים שלי קשורות ואני לא יכולה להתנגד. בסוף איכשהו עמדתי גם בזה. גם אז, פחד לא היה בי. גם כשהיד שלך הייתה סביב הצוואר שלי, או על הפה והאף שלי חוסמת כל זרימת אוויר אפשרית. גם כשהיית בתוכי, גם כשכרעת מעליי כשהזין שלך ממלא את הפה והגרון - לא היה שם פחד. רציתי רק עוד. עוד ממך, עוד מהמגע שלך, רציתי לבלוע אותך ולהיבלע בתוכך עד שלא נוכל לדעת איפה אתה מתחיל ואני נגמרת.

למרות שלא הפסקת לגעת בי במשך שעות ברצף, זה עדיין לא הספיק. אפילו שהידיים שלך לא פסחו על אף נקודה בגוף שלי - מהשיער שמשכת, דרך הפנים שנישקת וליקקת, האצבעות שלך שחדרו לי לפה בלי להסס, הידיים שלך על הצוואר שלי, משחקות וצובטות את הפטמות שלי, תופסות בתחת שלי, נוחתות עליו בחוזקה כשאני שוכחת להתנהג יפה, החבלים שכרכת סביב הרגליים והידיים שלי, איך שרטת את הרגל שלי כשגמרת בפעם השנייה. והכוס, הכוס שלי, שמעולם לא קיבל כל כך הרבה תשומת לב במשך כל כך הרבה זמן ובכל כך הרבה צורות - עם השפתיים והלשון שלך, האצבעות, הויברטור השנוא עליי מכל והזין שלך כמובן שחדר אליי כל כך הרבה פעמים שכבר הפסקתי לספור. 

ההזדקקות הזאת, הכמיהה הזאת למגע שלך מפחידה אותי. הנואשות שבה אני צריכה את זה גורמת לי להרגיש מהו חוסר אונים אמיתי. מה זה אומר באמת להיות נשלטת. 

והגמירות שלך, גם מהן אין לי שובע. כל גמירה היא כמו יצירת אומנות, איך שאתה מדבר ומקשקש שטויות ונאנח ומכוון אותי עד שאתה מתפוצץ עליי או בתוכי גאדדדדדדד. כמה שזה יפה. כמה מספק עבורי. ממכר.

האמת היא שאני אמורה להיות מרוצה. מסופקת. אבל אני לא, ואני שונאת את זה בעצמי. שונאת את חוסר היכולת ליהנות ממה שיש, בלי לחשוב על הדבר הבא. בלי לפחד מלאבד. בלי להרגיש את החור הענק הזה לידי בצורה שלך.

אבל יש בי גם שביעות רצון, ועוד תחושה שאין מילה אחרת לתאר אותה חוץ מהודיה (לא מאמינה שפאקינג אמרתי הודיה עכשיו). כי אני זוכרת את כל התחנות שעברתי בדרך עד שהגעתי אליך. כל כך הרבה מקומות בהם יכולתי ליפול ולהיפגע, ולא שלא נפגעתי, אבל זה היה יכול להיות כל כך הרבה יותר גרוע. כמה צדקת. אין מישהו יותר מתאים ממך לקחת אותי וללכת איתי בדרך הזו. כמה אני מקווה שזו תהיה דרך ארוכה ומתמשכת.

"

מקווה לכתוב את הצד שלי היום...

לפני חודשיים. יום שישי, 3 באפריל 2026 בשעה 17:37

שוב גברים עם אגו שברירי שמנסים לשלוט...

נההה... זה לא עובד בוודאי לא עליי.

 

כמאמר הנודע אם אתה לא יכול לשלוט על עצמך אל תנסה לשלוט על אחרים.

 

אני אמשיך לחכות לשולטת או השולט שיהיו אמיתיים, אני אמשיך לפסול על דגלים אדומים. 

 

סורי כלוב שברתי לכם עוד שולט... 😹

לפני חודשיים. יום שני, 30 במרץ 2026 בשעה 13:56

סתם הגורה בתמונה עם דובי

קצת דדלג??

לפני חודשיים. יום שבת, 28 במרץ 2026 בשעה 15:34

תמונה של שריטה בהמשך אזהרת טריגר דם מינורי

 

בהמשך לפוסט הקודם

אז עשיתי את זה,

יצאתי לטבע

כמו שהבטחתי לעצמי, 

מיד ברגע שנזכרתי שרציתי לעשות את הקטע הזה עם הלשרוף ולהדליק את האש בעצמי ידעתי שהיום אני עושה את זה.

מהרגע שזה עלה לי בראש ועד שיצאתי אולי עברה חצי שעה.

ארזתי את 2 היומנים שרציתי לשרוף, את התמונה שלנו מהחתונה שאנאבל הדפיסה על בלוק עץ ועשתה לי הפתעה...

ארזתי מים, מלפפון וגמבה, עוגיות למקרה שארצה סוכר.

לא ארזתי איתי שום דבר שיעזור לי בשטח למען סכין הגילוף שלי.

יצאתי לדרך.

התחלתי לכתוב את הפוסט הזה בתיאורים מאוד מדויקים, שלב אחרי שלב אתגר אחרי אתגר, אבל אני לא יודע אם זה מעניין מישהו, הסתכלתי על כל מה שכתבתי ופשוט לא ראיתי למה מישהו ירצה לקרוא את כל הפירוטים האלה.

בקצרה:

לקח לי שעתיים לאסוף את כל החומרים להדליק אש, עצים קטנים ענפים יבשים זרדים וכ'ו

טיפסתי על עץ כדי להשיג חבל שהיה שם ובדיוק הייתה אזעקה, ועשיתי כמה פעולות ירידה לא נכונות וחטפתי שריטה רצינית, אבל לא יותר מדי.

היו יירוטים חזקים אבל לא מעליי כנראה.

עבדתי עוד חצי שעה לשזור את החבל הישן הזה בתוך עצמו כדי שלא יתפרק לי, עוד איזה 40 דק' למצוא מקל שיהיה כמו קשת, ומקל שיהיה מה שאני אסובב.

הכנתי את הכל ו...

המקל לא הסתובב טוב, בוודאי לא מספיק מהר.

חיפשתי עוד אחד, יותר ישר, אולי זאת הבעיה, מצאתי, גילפתי אותו קצת שיהיה נכון יותר, התחלתי לסובב, ו... החבל החליק.

ניסיתי ידנית, בלי החבל, אבל אולי הסבלנות שלי לא הייתה מספיק, עוד חצי שעה של ניסיון ו...

רכב הגיע.

כעסתי על זה שהפרו לי את השקט, את השלווה, את הזן שלי, והם עוד הביאו תינוק בחוצפתם, הזכרתי לעצמי שאין לי בעלות על המקום וחזרתי למקום והשלווה שלי, אבל הכישלון שלי להדליק אש נהיה גדול ממני, התסכול בעבע...

הוצאתי את הירקות שלי ואכלתי, ותהיתי אם לחזור הביתה עם היומנים והתמונות, אבל המחשבה הזאת לא נתנה לי מנוח, ניסיתי עוד קצת עם המקלות אך ללא הואיל.

ואז החלטתי (למרות שזה היה לי מאוד קשה לקבל את ההחלטה, שאני לא חוזר עם הדברים האלה הביתה) והתגברתי על כל המבוכה שלי, וביקשתי אש מהזוג, שבתכלס היה זוג נחמד מאוד, הבחור הציע לי ברנר, אבל הסברתי לו שאני צריך קצת אתגר, הוא הביא לי גפרורים.

משם, הסיפור התגלגל די מהר, החומרים שאספתי הזכירו לי שאת הניסיון שיש לי לא השגתי סתם ככה ובגפרור השלישי כבר הייתה לי אש מכובדת.

פתאום הבנתי שזה הזמן לשרוף את הדברים שלי.

ראשונה הייתה אמורה להיכנס התמונה.

אבל בשקית עם התמונה מסתבר שהיה גם מגנט שקניתי שיהיה לנו בבית, עם הציטוט האלמותי של סנייפ, הוא עשוי מעץ ולכן הכנסתי אותו מיד כשנגעתי בו, כאילו הנגיעה בכאלה מילים חזקות העבירה בי זרם חשמלי, המגנט צנח אל האש ונדלק די מהר.

אחרי זה הכנסתי את התמונה שלנו בחתונה באמת,

אני נושך לה את האף בזמן התמונות טבע שעשינו, אנחנו נראים חמודים.

החלק המודפס נדלק מהר מהחום, ובאופן מצחיק האש החליטה קודם כל לשרוף אותה, ורק אחרי זה אותי.

ואז פתחתי את היומנים, 2 היומנים זה מתנות שהיא הביאה לי ליום ההולדת.

יומן אחד הוא יומן הכרת תודה, בו אתה כותב לקראת מה אתה מתרגש היום בתחילת היום, וממה נהנית בסוף היום.

היומן השני הוא יומן של חמש שנים, שבכל תאריך אתה כותב כמה שורות, ויש לך בכל עמוד חמישה תיבות קטנות כאלה שאתה צריך למלא ובטח תקבל פרקפסטיבה.

היומנים האלה נשרפו כי התודות שלי היו מרוכזות בה, התפייטתי שם על תודות על איך היא הייתה נראית בבוקר, כל-כך הרבה ימים אחת התודות שלי הייתה "סקס(:" הזכרתי שם קונפליקט שהיה לי בעבודה, ואפילו קונפליקט של קשר שליטה

עמוד אחרי עמוד, תלשתי ודחפתי לאש

נעזר בעמודים כדי שיהיה מספיק חום ואש כדי לתפוס את העצים, וכדי שהתמונת עץ הגדולה תידלק כולה, מהרגע הזה דברים הלכו מהר, מלא זכרונות, משפטים שכתבתי עליה, כמה אהבתי אותה, איך כל ריב שלנו היה לי קשה, איך שהנגרות מילאה לי ימים בטוב, איך שהיה לי קשה לקבל את היחס שלה ביומהולדת שלי, תזכורות קטנות מאוד לסימנים של הפרידה היו שם...

לאט לאט, דף דף, הכל נשרף.

דאגתי שהכל יישרף

התמונה כבר אוכלה קליל, היומנים נשרפו גם הם.

מגנט קטן מהחתונה שלנו גם התגנב לשקית הזאת ושלחתי אותו לאש גם.

ואז... הכל נגמר.

אין מה לשרוף יותר.

נתתי לעצים הבוערים להיגמר, התעסקתי קצת עם האש, חפרתי בור בצד שיהיה לי הרבה אדמה לכסות את האש, בתור ילד טבע לעולם לא אשאיר אש בוערת אחריי.

כיסיתי את האש עם הרבה אדמה, השתנתי גם כדי לכבות עוד, (קצת סימבולי)

והגיע הזמן לחזור הביתה.

לא הרגשתי משוחרר, לא ירד מעליי משא כבד.

פשוט חזרתי בלי 2 יומנים ותמונה, הדברים האלה לא קיימים יותר, הם נשרפו, ותאמינו לי שבדקתי באש ובגחלים הרבה, אין מהם כלום חוץ מאפר.

חזרתי הביתה עם תחושות מעורבות, לקח לי כמה שעות להבין שיש פה תחושת כישלון על זה שלא הצלחתי להדליק את האש בעצמי. אבל לפחות חזרתי בלי הדברים האלה (זה משנה בכלל?) לא הרגשתי אותה כל-כך חזק, אולי לא היה יותר מדי מה להרגיש יותר, אולי עיבדתי אותה כבר מספיק.

תהיתי אם בכלל לכתוב פוסט כזה חשוף במקום שאני (עדיין) מקווה למצוא בו קשר אמיתי, אבל אז שוב שכנעתי את עצמי כמו שאני עושה כבר 16 שנים פה, שאני תמיד אכתוב את הכל, וממילא כל-כך קשה להכיר פה מישהי, הרי כל הנשים פה מופצצות בהודעות, אני ליטרלי חושש לשלוח הודעה כדי לא לצאת "עוד אחד מ..." מבולבל מאוד, מלא תקווה אך גם מיואש אני לוחץ פה על "פרסם"

משחרר עוד חלק מהנפש שלי החוצה לבלוג...

(וכן זה הפוסט המקוצר)

לפני חודשיים. יום שבת, 28 במרץ 2026 בשעה 6:04

אני יוצא לטבע, 

טוב נו לא לטבע טבע, אלא לטבע שבאיזור שבו גדלתי

הלוואי היה לי איזה יער ללכת בו לאיבוד פה

אבל אני יוצא לטבע כי שום דבר אחד לא הגיוני יותר

אני יוצא לטבע כי אני מרגיש שאני צריך מיני מסע לעבוד היום

אני יוצא לטבע לאתגר את עצמי במשהו שחשבתי עליו כבר הרבה, ואם היום כבר התחיל כל-כך מחורבן ועם מלא מחשבות ורגשות, אז למה לא היום...

אני יוצא לטבע עם משימה:

יש לי 3 דברים שנמצאים בבית של ההורים שלי שמזכירים לי אנאבל בצורה חזקה מאוד,

2 יומנים שהתחלתי לכתוב, ותמונה שלנו.

אני הולך לצאת לטבע ואני הולך לשרוף אותם.

אני לא יודע למה אני עושה את זה, אבל אני מרגיש שזה צריך לקרות,

אולי קיבלתי מעין מסר שזה היום.

חלק מהאתגר שלקחתי על עצמי, זה שאת האש אני אצור בעצמי

בלי מצתים, בלי גפרורים, אני אפילו לא לוקח כאלה איתי.

זה רק אני והסכין שלי.

אני יודע את כל העקרונות של איך מדליקים אש במצבי "הישרדות" אבל לא התנסיתי בזה מעולם.

ורק ככה אעשה את זה,

רק עם האש שאני יצרתי בעצמי אשרוף את הדברים.

ואם לא אצליח, אנסה שוב ביום אחר.

למה?

אין לי מושג.

זה המסע שלי שהטלתי על עצמי, וזה מה שאנסה לעשות.

מיותר לציין אבל אני מטיל על עצמי מעין אמברגו תקשורתי, הלוואי שהייתי יכול להשאיר את הפלאפון בבית אבל מלחמה והכל, הוא יהיה במצב שקט/טיסה.

יש דברים שאני בוחר ללכת להתמודד איתם ראש בראש

והנה אחד מהם.

לפני חודשיים. יום שישי, 27 במרץ 2026 בשעה 19:05

בלאט