לפני שלושה חודשים. יום ראשון, 1 במרץ 2026 בשעה 5:23
אז ברגע שהאזעקה ראשונה הופעלה, זאת של הבוקר,
מיד ידעתי מה אני צריך לעשות
היה ברור לי שאני אסע להורים שלי,
וכבר מאז שהבנתי שיש עוד מתיחות עם איראן ידעתי בדיוק שאני אסע, והתחלתי לתכנן מה כדאי שאקח איתי
דברים חשובים כמו בגדים ותרופות
אבל גם דברים להעביר את הזמן, כמו מודל שאני רוצה לבנות, או חומרים ליצירה
הבאתי את החבלים שלי שאוכל לנסות לתרגל אולי לבד
(ידעתי שההורים לא יהיו בבית)
ידעתי שיש לי דקות בודדות לצאת אז עבדתי מהר
במהלך האריזה המהירה שמתי גם כמה דברים שלא ציפיתי שאארוז, דברים שלא ידעת שאכפת לי מהם😹
מפה לשם במזוודה שלי יש...
לוב שיהיה קל יותר לאונן
מג'יק למקרה שיבוא לי קצת רטט
קונדומים (למה לעזאזל??)
הבאתי פלאג 😅
חחח הדברים שאתה מגלה שחשובים לך במצבי 'חירום'

