בפינת הרנדומליות לפני שלושה חודשים. יום שישי, 6 במרץ 2026 בשעה 5:54 והיום בפינה הרנדומלית שלי... החלטתי לעשות ציר ירקות 😅 ואין לי אפילו רעיון למה אני רוצה לבשל איתו