שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 4 ביולי 2012 בשעה 4:38

"ולא תתורו אחרי עיניכם..."
הפסוק הזה תופס אותי במקום מוזר, כששמעתי את הפסוק הנ"ל הבוקר מהמניין שהתנחל לנו ליד החלון, חשבתי בעיקר על דבר אחד, ""תגלית"".
אני אסביר: לאחרונה אני משתכן במקום שבו יש הרבה קבוצות של "תגלית", קבוצות של בני נוער מחו"ל שבאו לטייל פה בארץ וחלקם גם לשקול עלייה. יום אחד חבר שלי מהצבא שאל אותי אם הייתי רוצה לצאת לפרויקט "תגלית" מטעם הצבא, ואמרתי שאני מאוד רוצה, הוא די הופתע והסתכל עליי בחיוך ממזרי: "פשש... האמת היא שממך ממש לא ציפיתי, ממזר קטן אתה..." ואני רק יכולתי להביא לו מבט מבולבל. לימים התברר לי מה הפירוש של לצאת לפרויקט "תגלית" מטעם הצבא, פשוט מאוד, סקס.

מתברר שבנות הנוער שמגיעות לארץ, ומתברר שלא משנה איזה גיל, יש להם איזשהיא חיבה מוזרה לחיילים, ואומרים שהחיילים שמלווים את הקבוצות האלה למשך שבועות מספר, תופסים הרבה הרבה כוס.
ברור שאני מזלזל וברור שאני לא מאמין שזה ברמה כזאת אבל כנראה שיש דברים בגו וכל הסיפור של חיילים ו"תגלית" זה בית זונות כמו שנאמר.
בעוד שאני רציתי ללכת ל"תגלית" כי זה המון השפעה, כי זה משפר את התדמית של המדינה שלנו, ברור לכולם שהולכים ל"תגלית" בשביל דבר אחד...

עד כאן עוד מילא. למה אני ממש כועס על זה? כי מהיום שעברנו למיקום החדש ויש תגליתונים בכל מקום, החברים שלי הפכו לחיות אדם! בכל פעם שהם רואים מישהי מ"תגלית" הם מתחילים לדבר על בואו נלך אליה בואו. הקצין שלי דופק לנו בחדר ואומר לנו "תרדו למטה יש מלא בנות תגלית".
הם עולים למעלה לחדר ומפנטזים על "יאללה בואו למטה נדבר עם "תגלית" קצת וזה... וואלה אחי יהיה אדיר. איזה כוסיות יש שם... יש אחת שבכיף הייתי מגלה איתה כמה דברים".

אני כנראה לא מצליח להעביר את רמת השפלות שהם יורדים אליה דרך הכתיבה שלי, אבל אני רותח מזעם, נמאס לי כבר לשמוע את הדברים האלה, נמאס לי כבר שמתייחסים ככה לבנות. בסדר, אז נניח שהם קצת יותר "מתירניות" או במילים אחרות שרמוטות, למרות שאני לא מאמין שזה נכון בכלל, אבל גם אם אתה מרגיש ככה, מכאן ועד להחפצה המכוערת הזאת שהם עושים יש דרך ארוכה! לא ייאמן איך אתה יכול להסתובב בהרגשה של "אני רק מדבר איתה ואומר לה שאני חייל, וזהו יש לי זיון" תפסיקו לחיות בסרט!!! לא רק שאתם מטוטמים ולא באמת מעיזים ללכת ולדבר איתן, והפעם היחידה שהעזתם הייתם כל-כך עילגים באנגלית שזה הגיע למצב שמישהי שאלה אתכם מה אתם עוסקים בצבא, ואחד ענה לה "No! Our work secret, very secret can't tell you" ובמקום כמו שהן "ירטיבו" כמו שחשבתם, הם פשוט הסתובבו והלכו.

אני לא יכול לסבול את איך שהם מתייחסים לבנות ובמיוחד מתגלית. לא משנה מי ומה אין שום סיבה בעולם להתייחס ככה לאישה. שום סיבה מתקבלת על הדעת, ואני התרגלתי לאיך שהם מתייחסים בכללי לנשים, סבבה, מסתכלים עליהן כמו חפץ או כמו יעד לכיבוש בלבד. אבל העניין עם תגלית הוא פשוט גועל נפש. אנחנו מגיעים למצב שיושבים בארוחת בוקר ונכנסות בנות של תגלית ואז כולם הופכים לחיות מגעילות ואני רק רוצה לצאת משם, ואפילו כשהקצינה שלנו איתנו הם מדברים ככה, וזה מגיע למצב שהיא אומרת "טוב, אני מרגישה פה לא נעים. מי בא ללכת מפה?" ואני ישר קופץ אני. ולא מעניין אותי עם זה מוציא אותי שונה, או הומו. אני בחיים לא יתייחס ככה לנשים!

מלכתא - איזה חמוד אתה..... חחח ותמים קצת כהרגלך.
תגלית לחיילים זה לא כמה שבועות, זה מקסימום שבוע וחצי.
אגב, אני עשיתי תגלית בצבא עם קבוצה של חבר'ה מסורתיים, ככה שאצלנו לא היה סקס. הכל תלוי לאיזו קבוצה אתה מתמיין.
לפני 11 שנים
teller - חח אני יודע שזה לא כמה שבועות. וראינו גם את הקבוצות של המסורתיים.אבל בכל זאת זה מעצבן אותי.
ועוד היום נכנסו ומלא תגליתונים ישבו בלובי, ונכון יש ביניהם הרבה יפות אבל לעשות את מה שהם עשו היום??
לפני 11 שנים
sis שאפו על האנושיות - אבל היא מהולה ביותר מידי תמימות.
תזהר שלא תכאב לך.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י