שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 29 במרץ 2013 בשעה 20:51

את יודעת?

את יודעת? אני כותב לך כי אמרתי שלא אדבר איתך בינתיים, כי אני רוצה שתהיה לך את החוויה המלאה איתו, כי אני הדבר האחרון שאמרתי בפעם האחרונה שדיברנו היה "ושלא תעזי לדבר איתי" ואת הבנת.

את יודעת? שאני ממש רוצה לדבר איתך, שאני מרגיש בודד בטירוף, שאני משתגע פה בתוך בית מלא משפחה, שפשוט בודד לי...

את יודעת? שהפתעת אותי בפסח כשסימסת לי? כי בדרך כלל לא מסמסים אליי, אלא אני הבודד מסמס אל מישהי.

את יודעת? שאת מפתיעה אותי כל פעם מחדש כשאת מתיישבת לידי? כי אני לא מאמין לזה שמישהו באמת רוצה בחברתי.

את יודעת? שבחמישי הייתי בהיסטריה, שכשירדתי בבסיס נפלתי לדיכאון, וכשהייתי ברכבת ברחתי מהכול, ובתחנה באוטובוס הדמעות איימו לרדת, כשירדתי הן כבר נצנצו על העין, ובחדר הן זלגו...

את יודעת? שאת היחידה כבר בעולם שאני יכול לדבר איתו? שהבנתי שכל השאר לא אמיתי, ושיש אחת שכל התקשורת שלי איתה זה היה מזה שאני מאוהב בה.

את יודעת? שהייתי צריך לקחת כדור כדי להרגיע את ההיסטריה? כדור מהתקופות החשוכות.

את יודעת? שבשישי הבנתי מה הייתה ההיסטריה? שפשוט הרגשתי את הדיכאון סופ"ש הרגיל ואיתו התמזג הקנאה והבדידות פוזרה מעליהם כמו תבלין חריף. שהכל התערבב לי בראש כדי בלאגן מטורף.

את יודעת? חזרתי לעצמי ועכשיו אני סתם בודד שוב, כרגיל.

את יודעת? שאני מת לדבר איתך עכשיו, כמו תמיד.

את יודעת? שאף אחד לא מאמין לנו, אף אחד. הם פשוט לא מבינים שיכול להיות קשר כזה טוב ואפלטוני, אני בטוח בזה, אני בטוח שיכול להיות אכפת לי ממך עד כדי כך ולא לאהוב אותך, אני בטוח. זה אפשרי וזה קורה.

אני יודע שיש לך ספקות עדיין, שאת לא במאה אחוז בטוחה מה אני חושב. ולמרות שכבר ניחנת ביכולת לקרוא אותי כמו ספר בטוח, משהו בך ספקני לגבי המניעים שלי.

את יודעת? כתבתי את הקטע מתוך הנחה שאת לא הולכת לראות אותו, אלא אם כן אספת את הטעויות שעשיתי וחיברת אותם כדי מידע והגעת לפה, זה גם בסדר, העיקר שאני לא אדע מזה.

את יודעת? עם איך שאני מכיר אותי, את תראי את הקטע הזה, אני אראה לך אותו, אולי בכלל כל הקטע הזה מניפולציה אחת גדולה ומטומטמת, אולי זה הדרך שלי למשוך תשומת לב גם בדיעבד, כי עכשיו אני בודד ואולי אני מנסה לתקן את עכשיו רטרואקטיבית לעבר, שבעצם עכשיו הוא ההווה.

את יודעת? שאני מפחד מזה שהקשר הזה מוגבל בזמן? שאני מפחד ממה שיקרה אחר כך כששוב אהיה בודד כמו היום, אבל לא רק לסופ"ש אלא לחיים...

את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת? את יודעת?

 

את יודעת? כנראה שכן...

 

בכוח המוח{Aion} - {}
לפני 11 שנים
teller - את יודעת? לא הבנתי אף פעם את המשמעות של הסימנים הללו....
לפני 11 שנים
בכוח המוח{Aion} - {} = חיבוק
}{ = נשיקה
לפני 11 שנים
מלכתא - נו, תמיד ידעתי שאתה מניפולטור קטן :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י