צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 10 שנים. 6 ביולי 2013 בשעה 19:39

סתם נחה עלי מוזה מוזרה, זה התוצר...

אני מתעורר, נהיה מאוד מודע לחום גופה ולחום שלי בכל מקום שאנחנו מתחברים, היא מחבקת אותי חיבוק חזק יחסית לשינה שלה, ואני פותח עיניים בלי לזוז משתדל כמה שפחות להפריע לה, כהרגלי כשאני מתעורר אני נעצר ובוחן את המצב מנתח היטב את מצב גופי ומצב גופה, במיוחד איך יהיה לי הכי קל להשתחל החוצה כך שאגרור כמה שפחות תזוזה שלה, אני נעצר לרגע ופשוט מסתכל על פניה, רחוק מלהיות מושלם אוניברסלית אבל בחיי לא ראיתי פנים יותר יפות מאלה, אני רואה רק עין אחת שלה כשהשנייה מכוסה בשיערה החלק וזה מספיק לי.

אני בוחר להיעלם דרך רגלי המיטה כשאני מבחין שרק רגל ויד שמונחות עליי מפריעות לי במשימה, אני מסתובב על בטני ודוחף עם הידיים אחורה בכמה מאמצים, בדחיפה הראשונה אחורה ידה מחליקה מעל הראש שלי ואני מוצא את עצמי עם הרגל שלה על העורף שלי, בדחיפה השנייה הירך החשופה שלה נדבקת לי על הלחי ורק אז מחליקה, אני נעמד ומסתכל בשביעות רצון, היא ישנה חזק התנוחה שלה בדיוק אותו דבר, מינוס הגבר ששכב לצידה.

אני יורד למטה לקומה התחתונה מפעיל את הקומקום ומכין קפה מהביל, אני לא מוותר על העוגה של אמא ופותח ספר בעודי שותה, משסיימתי את הקפה אני עובר לסלון נשכב על הספה וממשיך לקרוא, הספר מאת הסופר האהוב עליי "לי צ'יילד" ואני בולע את המילים בשקיקה אינסופית, הדמות בספר אהובה עליי במיוחד בעיקר בזכות הנטייה שלה לשים לב לדברים הכי קטנים, קצת כמוני הייתי רוצה להיות כמו הדמות בספר אבל אני לא מגיע לקרסוליו. לאחר כשעה של קריאה מוחי מתערפל והשורות מערבבות, בתחילה אני נאבק בעייפות אבל מחליט להיכנע לה אחרי שניתחתי את היום ולא מצאתי דבר מה לעשות, הנחתי לעיני להיעצם.

היא מקיצה ומיד מבינה שהיא באותה תנוחה מינוס הגבר ששכב לצידה, היא נאנחת בראשה, שוב הוא קם וברח בלי להעיר אותי, היא מטיבה את התנוחה ומחבקת את השמיכה אליה וגל ריח שלו מציף את נחיריה, היא שואפת עמוק לאפה ומתענגת על הריח הזה, הוא והיא ביחד, ריח מנצח. היא ממש אוהבת את הריח, בעצם היא אוהבת אותו. היא נרדמה שוב הפעם פלוס חיוך.

מחשבות באות בגלים, בפרצי זרמים במוח, בהקשרים ובחומרים כימיים שפועלים שם למעלה בקדקוד שלנו, אני מניח שכשאנחנו ישנים הכל עובד לאט יותר, המחשבות מזדחלות, ההקשרים קורים באיטיות ובדיליי, הבנתי שאני מרגיש ליטוף הרבה אחרי שהתחילו ללטף אותי, והמח שלי נכנס לפעולה רק כמה שניות ארוכות לאחר מכן, פתחתי את עיני במהירות ובהפתעה וראיתי את פניה מעל פניי, היא ישבה על מסעד היד ליטפה לי ברכות את המצח ופשוט חייכה, פרץ קטן של צחוק נפלט לה והיא רכנה לנשק אותי על הלחי, השיער שלה נשפך מעלינו ובודד אותנו משאר העולם הבחנתי בפניה רק בקושי בעזרת האור שחדר את מעטה השיער, יחסית לנשיקה על הלחי היא נשארה קרוב אליי הרבה זמן, ולחשה: "תפסיק כבר להיבהל ממני" קולה סקסי ומעורר, הזיזה את הלחי שלה כך שהלחיים ליטפו אחת את השנייה, היא נתנה עוד נשיקה והחליקה למרגלות הספה כך שהיא נשענת על רגלי הספה וראשה נח אחורה על כריות הישיבה, הפרצופים שלנו היו קרובים ולקחתי את השיער שלה ושיחקתי בו, לא עניתי, לא היה צורך, פשוט נשמתי אותה, את הנוכחות שלה, את הקרבה שלה, הרגשתי אש בוערת בתוכי חמימות טובה כזאת, אני לא יודע איך מרגישה אהבה, אבל זה כנראה זה.

היא התמכרה למשחק שלו בשיער שלה, עצמה עיניים והרגישה חמימות נעימה מתפשטת בתוכה, מתחילה מהאמצע, אולי מהלב, מתפשטת אל הידיים, אל הרגליים, מקיפה את כל גופה, היא הניעה את שפתיה ואמרה ללא קול "אני אוהבת אותך".

לא יודע איך הבנתי מה היא אמרה אבל החזרתי בקול חלש מכוון לאוזנה "גם אני חמודה שלי, גם אני."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י