שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 10 שנים. 20 ביולי 2013 בשעה 17:47

אני מרגיש את זה מגיע, את הנפילה, אני מרגיש את הMeltdown הבא פשוט מתגלגל אליי ככה זה נתפס לי בראש, משהו מתגלגל אליי למטה, אני עומד שם, בתחתית וזה מתגלגל אליי, גוש שחור וגדול של עצב, בכי, מרמור מחשבות רעות ואני לא יודע אם אני יכול לעצור את זה, אבל אני כבר מכיר איך לדחות את זה, איך לעלות מהר אחרי שזה פוגע, אבל אני שואל את עצמי למה אני לא בורח, אני יכול לברוח לצדדים למנוע מזה לפגוע בי אולי, אני יכול להתחיל לטפס, אני יכול להתחמק בשנייה האחרונה, אז למה אני נשאר באותו מקום, למה אני פשוט רץ ולפעמים אני רץ יותר למטה, זה לא חכם במיוחד.
הפעם זה (שוב) אהבה, שוב ההרגשת בדידות שהאמת שנוצרה לי בגלל פוסט שראיתי אצל "בכוח" אבל לא להאשים אותה, היא תמיד ידעה להיכנס לי לנפש בלי לשים לב, להיות דביל ליד מישהו, פשוט לאהוב, פשוט להיות לידו, להתקיים לצידו בידיעה שיש שם אהבה, וואו. אני רוצה את זה.
התכוונתי לכתוב מתוך מקום שחור, אבל הפלא ופלא כשדיברתי על לברוח מזה עלו לי כבר כמה רעיונות לבריחות נחמדות, אחת מהן זה להתקשר לידידה טובה מהמכינה... כנראה שזה יעשה לי טוב, במיוחד היא, היא תמיד עושה לי טוב.
סתם פוסט פריקה, יש לי גם כאלה, האמת שממזמן לא כתבתי איזה משהו.. סיפור פנטזיה.. גררר...

בכוח המוח{Aion} - אתה באמת אחד הכי מתוקים כאן. (:
}{
לפני 10 שנים
teller - לא יודע למה יש לי פשוט דמעות בעיניים מאז שכתבתי את הקטע....
לפני 10 שנים
בכוח המוח{Aion} - אתה יודע, באיזה מקום בעולם היא יושבת עכשיו ומחכה בדיוק לך. זה שיהיה כל כך הרבה דברים בשבילה, והיא תהיה כל כך הרבה דברים בשבילו.
עד אז תהנה מהחופש לזוז לבד בעולם. להיות לבד יכול להיות חופשי, ולא בהכרח בודד.
עכשיו תחייך, נו.
:)
לפני 10 שנים
teller - יופי לתאר לי את המצב המדהים הזה דווקא גורם לי יותר התרגשות אבל תודה. קצת עזרת לי....
:)
לפני 10 שנים
בכוח המוח{Aion} - יופי. :)
}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תכתוב. תכתוב את כל הפנטזיות הכי הכי שלך. אולי מישהי תקרא ותתחבר ותמצא אותך כמו שאתה רוצה למצוא אותה. ותפנק את עצמך במשהו שתבחר, רק כדי להיות קצת שמח, כי אנרגיה מושכת אנרגיה...
לפני 10 שנים
teller - פעם הייתי כותב מתוך התקווה הזאת, אבל מזה כבר נואשתי...
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י