שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 שנים. 19 במרץ 2017 בשעה 21:42

אני בוהה בסמן הלבן מהבהב על רקע החלון השחור מחכה ממני לפקודה כלשהיא, הרגל שלי זזה מצד לצד לצליל מקצב שהמצאתי באותו רגע, רעש פתאומי במשרד של אחד משותפיי לחדר החזיר אותי למציאות וגרם לי להבין שבהיתי במסך בלי לזוז דקה, אולי רבע שעה ואולי כל היום.

ההתרגשות מקשה עליי להתרכז, תמונות אפשריות של הערב עולות לי לראש, חלקן מדהימות אבל סבירות, חלקן מדהימות אבל לא יקרו בחיים וחלקן מאכזבות, אני ממש לא יודע מה לצפות, כל המידע שקיבלתי ממנה היה כתובת ו"תהיה פה ב20:00", חלק בי אמר לי לצפות להרבה חלק בי ניסה להרגיע.

כל היום התרחשו מאבקים בראש שלי בין החלקים האלה וגרמו לי לאבד ריכוז ולצוף לעיתים קרובות, הסמן המשיך להבהב ואז החלטתי שעבדתי מספיק לאותו יום, נעלתי את המחשב אספתי את הדברים שלי ויצאתי לכיוון הדירה שלי.

 

כשהגעתי לדירה חישבתי זמני התארגנויות והבנתי שיש לי הרבה יותר זמן מהדרוש, אז התקלחתי, התגלחתי, התלבשתי, הסתדרתי, התבשמתי וניסיתי להרגיע את ההתרגשות הגוברת, גם אחרי כל ההתארגנויות האלה נשאר לי הרבה זמן, רציתי לנצל אותו על מנת לארגן הרצאה שאני אמור להעביר בעוד כמה ימים אבל לא ראיתי איך אצליח להתרכז בלחץ כזה, ולכן כדי להסיח את דעתי ולהעביר את הזמן הכי מהר שמתי פרק של סדרה.

הסדרה נגמרה ויצאתי מהדירה, חושש אולי יהיה עומס בתנועה למרות שהיא גרה לא רחוק ממני, הגעתי לכתובת ומצאתי חניה די בקלות, וראיתי שנשארו לי עוד 20 דקות, יצאתי מהרכב לנשום קצת אויר, אבל נכנסתי מיד חזרה כי לא רציתי להקדים ולדפוק בדלת לפני הזמן.

המח שלי עבד שעות נוספות וניתח מצבים אפשריים להתקדמות הערב הזה, הצד השפוי שמטיף לרוגע ולהנמכת ציפיות ניצח בקרב הזה, אמרתי לעצמי "תירגע, תנשום עמוק, תסדיר את המח שלך לפני שאתה נכנס, זה כנראה עוד פגישה שבה הם יכירו אותך ולא יותר מזה, זה לא יהיה שונה מהפגישה בבית קפה, הם רק ישבו איתך, דיברתם והכרתם אחד את השני."

 

היא שלחה הודעה "אם אתה מקדים אתה יכול לעלות, זה בסדר". איך שהיא קוראת אותי...

עליתי, נעמדתי לפני הדלת עם מספר הדירה שקיבלתי ונשמתי עמוק, עצמתי עיניים לשנייה ואז דפקתי.

בשקט שלאחר הדפיקה שמעתי טלוויזיה פועלת, נשמע כמו חדשות, הלב שלי דפק כששמעתי צעדים מגיעים לפתוח את הדלת, ואז היא פתחה את הדלת, "היי, בוא כנס" היא אמרה מחייכת והחוותה בידה לפנים הדירה, לא כל-כך ידעתי איך להגיב, אם להושיט ידיים לחיבוק, ללחוץ יד או פשוט להיכנס, בחרתי להיכנס.

נכנסתי לדירה והתקדמתי לסלון, ראיתי אותו יושב על הספה וצופה בטלוויזיה, הוא הסתכל בי, ואמר "היי" פשוט, כמו שני חברים שהתראו לא מזמן, לא מובך, לא מחמם, פשוט רגיל.

"שב שב" שמעתי מאחורי והתיישבתי על הספה שלא פונה לטלוויזיה היא נעלמה מאחוריי ולרגע הייתה שתיקה מתוחה באוויר, בחרתי לבהות בטלוויזיה כדי לא להיראות יותר מדי בלחץ ואז היא הצילה אותי שוב "אתה רוצה משהו לשתות?" היא שאלה מכיוון המטבח, השאלה תפסה אותי לא מוכן, משום מה לא ציפיתי שישאלו אותי את זה, ניסיתי להתחיל לדבר אבל הלחץ גרם לי לגמגם קצת "אממ... לא תודה, אני בסדר" אמרתי משפיל מבט.

"אתה בטוח?" היא שאלה "נראה לי שאתה צריך" היא הוסיפה.

"טוב, אז קפה יהיה מעולה" אמרתי.

לאחר כמה דקות היא נכנסה עם שלוש כוסות קפה ועוגיות, כשראיתי אותה נעמדתי מתוך אינסטינקט להציע עזרה והיא אמרה "מה יש לך? שב, אתה אורח פה".

התיישבתי והיא הניחה את הכוסות על השולחן.

היא התיישבה על הספה לידי, לא צמודה, אבל על אותה ספה, הנוכחות שלה כל-כך קרוב אליי גרמה לי לזוז באי נוחות.

"אז איך היה לך היום?" היא שאלה.

"טוב מאוד, עבר מהר..." עניתי בקול רפה, לקחתי את כוס הקפה כי הפה שלי התייבש לגמרי ושתיתי, "קפה טוב" הוספתי.

לאט לאט השיחה התפתחה, ומצאתי את עצמי מדבר איתם על פוליטיקה וחדשות, בכל פעם כשהסתכלתי לכיוונים אחרים בבית הגנבתי מבט אליה, מנסה לקלוט כמה שאני יכול מגופה ומהלבוש שלה, החשש שלי הלך והתפוגג ולרגע הרגשתי נינוח, כמו שיחת סלון בין חברים, בפעם הראשונה בערב נשענתי על הספה ואני חושב שפלטתי אנחת רווחה קטנה.

ואז זה קרה.

 

הוא נעמד ואסף את הכוסות והצלחת והלך למטבח.

פתאום היה לי מאוד ניכר שרק אני והיא בחדר, הלב שלי התחיל לדהור והנשימה שלי קצת נעתקה, אני לא יכול להסביר למה.

עצמתי עיניים ונשמתי נשימה עמוקה.

מכירים את זה שנכנסים לאיזה בניין בשעת צהריים כשיש עוד אור בחוץ וכשיוצאים אחרי זמן קצר כבר חשוך לגמרי? מכירים את ההרגשה שכל האווירה השתנתה? ככה הייתה עצימת העיניים הזאת, ככה הייתה הנשימה העמוקה.

פתחתי עיניים והכל פתאום היה שונה, אני יכול להישבע שהטלוויזיה נכתבה מעצמה, אני יכול להישבע שהאור התעמעם מעצמו, היא פנתה אליי ואני כמעט בטוח שהיא זהרה קצת יותר, אבל יותר מהכל, יותר מהכל העיניים שלה השתנו, המבט שלה הפך למבט שלא ראיתי מימיי במציאות, מבט חד, מפוקס, מבט שמשדר שליטה.

היא הסתכלה אליי ישר בעיניים, בפעם הראשונה, נינוחה לגמרי, מרגישה בנח כשאני מהצד השני פקעת רוטטת של רגשות, פחדים ומחשבות, המח שלי עבד בתפוקה מלאה וניתחתי המון פרטים קטנים, תגובה מוכרת שלי ללחץ, פתאום ראיתי את העפעפיים שלה מאוד ברור, שמתי לב לצבע של הכפתור על חולצתה ואפילו זיהיתי את סוג הברגים שיש בשולחן.

מבעד לכל הלחץ והרעש אצלי בראש הצליח לחדור הקול שלה "אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך?" היא שאלה, רגועה ושלווה.

רציתי לומר כן אבל לא הצלחתי למצוא מילים אז הנהנתי בראש ופלטתי אויר.

"תעמוד" היא אמרה, נעמדתי, הצמדתי רגליים אחת לשנייה מתוך אינסטינקט ישן מהצבא, אני חושב שהיא קלטה שכמעט נעמדתי דום וחיוך קטן הופיע בצד הפה שלה.

"רד על ארבע" היא אמרה, הקול שלה כאילו הפך יותר צלול ונכנס יותר עמוק למוחי.

קפאתי, רציתי כל-כך לעשות את זה מידית אבל כל הגוף שלי היה קפוא, המח שלי התרוצץ וניסה לשלוח פקודות לגפיים, מתוך הלחץ נזכרתי שהיא תמיד אמרה לי לתאר מה אני מרגיש כשאני בלחץ ולא רק לשתוק, אז אמרתי "אני מפחד".

היא חייכה חיוך מרגיע "אני יודעת".

החום של המילים שלה גרם לי להרגיש שהיא שומרת עליי מהלא נודע ושולטת בכל מה שקורה וזה הצליח להפשיר לי את הגפיים, ירדתי על ארבע מולה, מסתכל עליה הפעם מלמטה, החיוך שלה גדל וגרם לי לפרפר מהתרגשות.

היא הושיטה יד לכיוון הפנים שלי וליטפה לי את הלחי עם גב היד שלה, זה המגע היחיד שהיה בינינו עד עכשיו והרגשתי שהיא משאירה כוויה בכל מקום שהיא עברה "מתוק" היא אמרה וגרמה לאחת הרגליים שלי לרעוד.

המשכתי להסתכל עליה מלמטה אבל היא העבירה את היד שלה לראשי והורידה אותו למטה.

הסתכלתי למטה, מת להמשיך להסתכל עליה ולראות את הצעדים הבאים שלה אבל היא הבהירה את הכוונה שלה בצורה די חדה ונאבקתי לא להרים את ראשי ולהסתכל עליה.

 

היא נעמדה, והתחילה להסתובב סביבי באיטיות, הרגשתי כמו כבש שמבין מה נגזר עליו כשהאריה מסתובב סביבו, אחת הרגליים שלי רעדה והזין שלי נעמד, הרגשתי את המבט שלה סורק כל חלק בגופי והרגשתי כל-כך חשוף אבל כל-כך בטוח באותו זמן ואז היא העבירה יד על הגב שלי, מתחילה מבסיס העורף ויורדת לאט לאט עד לתחת, זה שלח צמרמורות בכל גופי וגרם לי לפלוט אנחה קלה.

"אני רוצה להשתעשע בך קצת" היא אמרה "קום ותתפשט".

קמתי והתחלתי להתפשט, מוריד בהתחלה את הבגדים הכבדים, סריג וחולצה, היא המשיכה להסתובב סביבי וכשפתחתי את החגורה היא נעצרה מולי, קרובה אליי, כל-כך רציתי להושיט יד, ללטף, לגעת אבל עצרתי את עצמי. לרגע מצאתי את עצמי מסתכל לה בעיניים וקצת טובע בהם אבל סטירה מפתיעה החזירה אותי למציאות, ניערתי את הראש בבלבול ושמעתי "יש לך משימה" והיא הפנתה מבט למכנסיים שלי.

התעשתי והמשכתי במלאכת הורדת המכנסיים ואז שמתי לב שהוא יושב בצד ומסתכל עלינו במבט מרוצה, הרגשתי שהוא מבין מה עובר עליי בפנים.

קיפלתי את המכנסיים והנחתי אותם בערימה עם שאר הבגדים שלי מקופלים, נשאר להוריד רק גופיה ובוקסר, הושטתי יד אל הגופייה ואז היא אמרה, "התחרטתי, תישאר ככה".

נשארתי לעמוד, הרגשתי חשוף מאוד והיא התיישבה על קצה הספה. היא אמרה לי "תעמוד פה" והצביעה ליד הרגליים שלה, ביצעתי.

היא הניחה יד על הגב שלי וכופפה אותי והמשיכה לכופף אותי עד שהתכופפתי מעל הברכיים שלה, התחת שלי מוצג לראווה בדיוק מעל הרגליים שלה, הרגשתי כל-כך חשוף, כל כך פגיע.

 

היא החלה ללטף לי את הגב והתחת, הפשילה לי את הבוקסר, והניחה יד על אחד מהפלחים, ידעתי מה הולך להגיע והכנתי את עצמי, הספקתי לראות את צל היד שלה מתרומם ואז הרגשתי מכה, התנשמתי ופלטתי אנחה, והרגשתי איך צמרמורת יוצאת מהמקום של המכה ומרעידה את כולי, ראיתי את היד שלה עולה שוב והכנתי את עצמי לעוד מכה, המכה הגיע בפלח השני. התחת שלי התחיל לבעור והיא לא הפסיקה, אחרי עוד שתי מכות בכל צד הרגשתי כבר שאני מאדים והיא הניחה יד על התחת שלי והרגישה את החום מרוצה מעבודתה, אחרי זה היא ליטפה את התחת שלי בעזרת הציפורניים וגרמה לי לרעוד בכל הגוף עד שכמעט נפלתי, המגע המלטף של הציפורניים על התחת הבוער שלי טירף אותי, ראיתי את הצל של היד שלה מתרומם שוב והתכווצתי מתכונן לעוד מכה אבל היא לא הגיעה.

"אתה מתכונן למכות שלי?" היא שאלה.

לא הצלחתי לענות, הנשימה שלי לא הייתה סדירה אז הנהנתי הידיים שלי התחילו לכאוב מהתנוחה והתחלתי לרעוד גם ברגליים.

"תענה לי" היא אמרה שוב קולה רציני יותר ומאיים יותר "אני רוצה לשמוע"

"כן" אמרתי ברעד.

"אתה רואה את הצל שלי?"

"כן".

הרגשתי אותה מושיטה יד לקצה הספה, איפה שידעתי שיש שידה ושמעתי מגירה נפתחת, "שים את זה עליך" היא אמרה וראיתי כיסוי עיניים נזרק ליד הידיים שלי, ביד אחת שמתי את כיסוי העיניים כשהיד השנייה תומכת בי שלא אפול.

 

הכל היה חשוך, לא ראיתי כלום ואז הגיע מכה, ועוד מכה, נאנחתי בקול אחרי כל מכה, ניסיתי להיות שקט אבל האנחות נפלטו ממני בלי שליטה, התחלתי להסתחרר, קצת לאבד אחיזה במציאות, ניסיתי לתזמן את המכות כדי להתכונן אבל לא הצלחתי, המרווחים היו אקראיים, לפעמים עבר נצח, ולפעמים המכות היו מהירות.

היא נעצרה לזמן ארוך, ניסיתי להבין מה קורה אבל לא הצלחתי, ואז הרגשתי אותה שורטת אותי בגב, ממש נועצת את הציפורניים שלה, "אאההההה" פלטתי בלי שליטה. היא צחקה קצת ואמרה "מתוק", המילה הזאת תמיד חיממה לי את הלב אבל עכשיו במצב הזה היא הבעירה את כולי.

 

שמעתי צעדים, הבנתי שהוא נעמד והתקרב אלינו.

היא עצרה, כלום לא זז, ואז הרגשתי יד אחרת מחוספסת יותר, גדולה יותר, מונחת לי על התחת, מלטפת, בוחנת... רעדתי ממש, פחדתי מהמכה שלו אבל התמכרתי גם למגע שלו, ואז היד שלה ליטפה לי את הגב על השריטות, מחזקת אותי לקראת מה שעומד לבוא.

 

פתאום היא דחפה אותי, איבדתי את מעט שיווי המשקל שהיה לי ונחתתי על הרצפה, לא ידעתי מה קורה, לא ידעתי מה לעשות, היה שקט, שמעתי תנועות, שמעתי בגדים זזים אבל כל מה שהרגשתי זה את הרצפה הקרירה את התחת הבוער שלי ואת הגב השרוט שלי, אני חושב ששמעתי אותם מתנשקים, נשמתי עמוק.

ואז הרגשתי רגל, מגששת לי בין הרגליים, מחפשת את הזין שלי, כשהרגל מצאה את מבוקשה פלטתי אנחה, הייתי כל-כך רגיש שכל נגיעה קטנה גרמה לי להתפתל, ואז הרגל עלתה והתקרבה אליי לפנים, מלטפת אותי קצת, רציתי כל-כך לנשק, התלבטתי אם להסתער או לבקש רשות ובדיוק כשאספתי אויר כדי לדבר שמעתי "תנשק".

הסתערתי על הרגל תופס אותה ביד אחת ומנשק, היד שלי גלשה קצת לכיוון הירך החלקה שלה, והזין שלי כבר עמד להתפקע, המשכתי לנשק את הרגל ואני חושב ששמעתי נשיקות אחרות.

התרכזתי במשימה שניתנה לי, החלטתי להעיז ולהתקדם עם הנשיקות לכיוון הירך, שמעתי אותה פולטת אויר והנחתי שאני עושה עבודה טובה.

בשלב הזה היה לי ברור שהם מתנשקים, אבל לא ידעתי בדיוק מה המצב, המשכתי להתקדם במעלה הירך מנשק, לפעמים מוצץ קצת, זה סחט ממנה קולות הנאה בין נשיקה לנשיקה שלהם, וזה דירבן אותי להמשיך.

המשכתי לעלות לכיוון המפשעה וציפיתי כבר להרגיש את החצאית שהיא לבשה אבל הופתעתי להרגיש רק תחתונים, הייתי ממש קרוב לכוס שלה ויכולתי להריח אותו, התלבטתי מה לעשות, שמעתי אותם מתנשקים והמשכתי לנשק את הירך הפנימית, מתקדם לאט לאט לכיוון הכוס, מחכה להרגיש אם מישהו עוצר אותי, שום דבר לא אותי אז נישקתי את הכוס עצמו מרגיש את הרטיבות מבעד לתחתונים.

היא נאנחה "אוייי" רק הקולות שאני גורם לה היו מספיקים לי לגמור ויד אחת שלי נשלחה אל הזין שלי מבלי שליטה, יד שנייה שלי תופסת לה בירך, נישקתי את הכוס דרך התחתונים, מעמיק את הנשיקה כל פעם ואז התחלתי ללקק את התחתונים שלה מה שסחט ממנה עוד קולות, ועוד אנחות.

הנשיקות שלהם הפסיקו ושמעתי הרבה בגדים מתחככים ולא ידעתי מה קורה אבל אז הרגשתי יד על המצח שלי דוחפת אותי אחורה, איבדתי שיווי משקל ונפלתי על התחת, שולח זרועות אחורה כדי לא להיפגע בראש, לא ידעתי מה קרה, ומה עשיתי לא נכון, הקשבתי כדי לקלוט עוד פרטים ושמעתי רק בגדים מתחככים ואז שמעתי אותה גונחת... "כן... כן..."

הבנתי מה קרה, הוא לקח את מקומי "כן, כן, עם הלשון" היא אמרה ואני השתגעתי, דמיינתי את הריח שלה ורציתי להיות זה שדוחף לה לשון, מחפש לה את הדגדגן ומנסה לגרום לה לגמור.

היד שלי נשלחה אל הזין שלי שוב שטפטף קצת נוזלים החוצה, לא יכולתי לעצור את עצמי ושפשפתי קצת, פחדתי לגמור, לא ידעתי עדיין את החוקים אבל כל האווירה שיגעה אותי, הגניחות שלה רק התגברו "כן..  כן... בדיוק שם."

"מה אתה עושה שם..." היא אמרה תוך כדי אנחות והנחתי שהיא מתכוונת אליי "אתה... אוייי.. רוצה לגמור?" היא גנחה.

הנהנתי בראש בתחינה חרישית.

"תגמור... אני מרשה לך... תגמור אוייי כןןן שם, תדחוף את הלשון שלך כן..."

שפשפתי מהר את הזין שלי כמעט מתפוצץ, גונח לעצמי, מדמיין את הכוס שלה, מרגיש את התחת שלי עוד בוער, "כן! כן! אני גומרת! כן!" היא צעקה ואני התפוצצתי גם.

היא המשיכה לגנוח ולהיאנק כשהיא גומרת.

אני קרסתי על הרצפה, מתנשם, רועד, מנסה עוד להבין מה עבר עליי, הזין שלי עוד ביד שלי מלא בזרע.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י