שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 שנים. 25 במרץ 2017 בשעה 15:28

פעם כשנפגשתי בהתחלה עם הדינאמי (כן הכינוי שלו השתנה מ"החכם" ל"הדינאמי") אז לאחר שנתיים של פגישות ברצף הגיע זמן הגיוס, הגיע הזמן לצאת לדרך לבדי, היו לי הרבה חששות איך אתמודד בלי התמיכה שלו, בלי המקום השבועי שלי להתפרק ולדון, והוא אמר לי משהו מעניין "אני חושב שיש לך דינאמי קטן בפנים שיודע לייצג אותי די טוב".

ולכן לפעמים אני חושב מה הוא היה אומר, מה הוא היה שואל, ועכשיו הוא שואל אותי

"מה היית עושה אם היא הייתה פה?"

"מה?" אני פולט נחרת צחוק קטנה "מה פה?"

"אם היא הייתה נכנסת לכאן, מה היית עושה?" הוא חזר על עצמו.

"אבל..." התבלבלתי, "מה הקשר, אני אומר לך משהו אחר לגמרי".

הוא נשם עמוק ואמר "בכל זאת, תנסה"

"אני לא מסוגל, אני לא יודע איך היא נראית ואין לי מושג איך היא מתנהגת פנים מול פנים, לא יודע מה אני אעשה אם היא תהיה פה" התחלתי להילחץ מסיבה לא ברורה.

"תנסה... אם זה עוזר לך אל תדמיין את הפגישה הראשונה, נניח שראית אותה כבר..."

נשמתי נשימה עמוקה ועצמתי עיניים היה לי הכי קל לחזור אל החלום ומשם לצרף דברים אחרים שקרו לקטע אחד.

 

אני נכנס לחדר והיא יושבת על המיטה, מסתכלת בפלאפון שלה, היא מרימה את המבט כאילו ידעה שאהיה שם ומחייכת חיוך שמחייך מי שידע מה הולך לקרות, אני עומד בפתח קצת נשען על המשקוף מנסה לאתר סימן שאני מוזמן פנימה, שום סימן ממנה, אני מנסה את מזלי ופוסע פנימה, היא לא עוצרת אותי.

אני מתקרב בחשש אל המיטה וכורע ברך, לא התבקשתי אבל זה היה נראה לי ראוי, החיוך שלה התרחב והיא שאלה "לא יכולת לישון?"

הנהנתי כי לא מצאתי מילים.

הוא נכנס מאחורי, אני לא מעז להסתובב לא מעז להוריד את מבטי ממנה, היא מרימה מבט אליו, עוקבת אחריו פונה אל הארון ומכניס בגד, הוא כנראה חש במבטה חודר בו מאחור ואני שומע מאחוריי "מה?"

היא מתיישבת לישיבה מזרחית ואומרת לו "בוא מאמי, הוא עשה לי חשק".

הוא התקרב אל הצד של המיטה ועלה קרוב אליה, הוא רכן לכיוונה ונישק אותה, נשיקה עמוקה, הוא השכיב אותה חזרה על המיטה והיא התמסרה אל הנשיקות שלו, היא חיבקה אותו ואז הורידה את אחת הידיים ונתנה מכות קלות על המזרון, הסתכלתי על היד שלה וקפאתי, "היא רוצה שאעלה על המזרון? שאתקרב אליהם?" חשבתי לעצמי.

העזתי

עליתי על המזרון לאט, ונשכבתי מרותק מהם ומהופנט, הוא ירד בנשיקות אל הצוואר שלה היא עצמה עיניים ופלטה אנחות הנאה כשהיא שמה לב שעליתי על המזרון היא שלחה שוב יד לכיווני, מגששת, היד שלה מצאה את פניי, היא נגעה בלחי שלי ליטפה את הזיפים שלי ואז נעצרה, הרגשתי מה הולך להגיע אבל עדיין לא ציפיתי לזה, בין אנחה לאנחה שהוא סוחט ממנה הייתי מקבל סטירה, בכל פעם הסטירה הייתה מעיפה אותי מהמציאות, הייתי בטוח שעוד רגע אני מתעורר, שזה לא קורה לי באמת הפנים שלי החלו לבעור.

לאחר אחת הסטירות היד שלה נשארה על הלחי שלי והתחילה לטייל, היא מצאה את הפה שלי שהיה קפוץ מהלחץ והאצבע שלה התחילה לטייל לי על השפתיים מציירת אותן, במכה אחת היא מחדירה 2 אצבעות לפה שלי, לא הייתי צריך יותר רמז ומצצתי בשקיקה, כשהיא מכניסה ומוציאה את האצבעות, היא הצליחה להעביר בי תחושת השפלה כאילו מזיינים לי את הפה ותחושת גאווה שהיד שלה בכלל מתייחסת אליי, ואז בדיוק כשהתמכרתי לטעם שלה האצבעות נעלמו, והיא ניגבה אותן על הגב שלו, ואמרה לו "חולצה" הוא לא חיכה יותר מדי ובשנייה החולצה שלו נעלמה, ואז היא החלה שורטת לו את הגב, מפריעה לו בנשיקות, מסיחה את דעתו כשהוא פולט זעקות כאב והיא מעירה לו "אתה מאבד ריכוז" קולה הפך גבוה ומאיים.

נהיה לי חם, התחלתי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם, רציתי להתקרב אליהם, רציתי לנשק אותה גם, רציתי להיות קרוב אליה ולהרגיש את החום שלה, רציתי גם לסחוט ממנה אנחות, הגוף שלי זז מעצמו, לא יכולתי להתנגד לזה, התקרבתי אליהם ואז היד שלי נגעה בה בטעות, היא שמה לב לזה ואמרה "תתרחק" קפצתי אחורה, ואז היא הוסיפה "גם אתה" הוא ירד ממנה במהירות.

 

היה שקט מתוח, כל החדר סבב סביבה, אני והוא שקטים קוראים כל תזוזה שלה מנסים להבין מה הולך לקרות, היא פתאום אומרת לו "יש סיבה שאתה לא למטה" והוא מיד מבצע, היא הצביעה על נקודה במיטה ואמרה לי "שב" חשתי לנקודה והתיישבתי בישיבה מזרחית, הייתי צמוד למותניים שלה, עם הפנים אליה, לא ראיתי מה קורה שם למטה, אבל שמעתי תזוזות, שמעתי בגדים יורדים, שמעתי קולות מחרמנים.

"קטן!" היא העירה את הבהייה שלי, "תתרכז בי!" היא אמרה, ואני הבנתי מה מקומי ותפקידי עוד לא השתחררתי מהסחרחורת שהכינוי הזה תמיד גורם לי והיא שאלה אותי שאלה "היית יורד לה?"

לא הבנתי מאיפה השאלה הזאת הגיעה, וקולות הליקוק הסיחו את דעתי, "אמממ..." אמרתי וגמגמתי.

"תתרכז!" היא שוב אמרה הקול שלה הפך למקפיא.

"כן, כן, הייתי יורד לה הרבה, כל פעם כשהיינו עושים סקס ניסיתי לרדת לה"

"הא!" היא גיחכה קצת "ניסית? אהההה" נפלטה אנחה.

"כן... כאיל...הייתי מציע, היא לא תמיד רצתה" גמגמתי.

"אולי זה כי לא היית טוב מספיק אולי... למטה!" היא קטעה את עצמה כדי לתת לו הוראות.

"הייתי טוב מאוד!" מחיתי ברוגז.

היא הרימה יד אחת מהראש שלו וליטפה אותי, "טוב כמוהו?"  הפנים שלה מתערפלות לרגע שהיא מתרכזת בלשונו ופולטת אנחה ארוכה "אווווייייי, הוא ממש טוב..."

לא ידעתי מה לענות, היד שלה על הכתף שלי כמעט שרפה אותי משום מה, והקולות שלה הקולות שלו הכל התערפל לי בראש.

"כמה זמן היית יורד לה?" היא שאלה, חודרת אליי בעיניים שלה.

"מה?" שאלתי "לא יודע" לא רציתי לחשוב על זה.

"תן לי תשובה!" היא דרשה, ניסיתי להיזכר, הרצתי מקרים בראש שלי, העמקתי בעצמי כדי לתת לה תשובה, היו לי כל מיני מקרים, ולא ידעתי זמנים באמת.

"נו!" היא האיצה בי ושברה לי את כל המחסומים.

"רבע שעה?" אמרתי בחצי שאלה.

"הא!" היא גיחכה שוב, "שמעת מאמי, הוא חושב שרבע שעה זה הרבה".

הפנים שלי בערו, רציתי לברוח, הרגשתי חשוף לגמרי, הרגשתי איך מקור גאווה שלי הופך לכלי בידיים שלה, היא שוב שמה לי יד על הכתף, הפעם מלטפת קצת, גורמת לי להתמכר ואז עוברת אל הפטמה, "המאמי שלי... " היא התחילה להגיד כשהיד שלה על הפטמה שלי "פעם ירד לי גם שעתיים" ובמילה האחרונה צבטה לי את הפטמה סוחטת ממני זעקת כאב מפתיעה.

"אחחחח" היא פתאום פולטת עוד אנחה, האווירה כולה מחשמלת ואני משתוקק להסתכל על מה הוא עושה, ויותר משתוקק לתפוס את מקומו.

"אבל עשיתי יותר! אני לא יודע, אני לא מדדתי זמנים" מחיתי בתוקף.

"סתום!" הקול שלה השתנה.

"מאמי תעצור!" היא פקדה "תעצור!"  חזרה על עצמה כנראה שהוא לא רצה להפסיק "תישאר קרוב אבל אל תיגע" נשארתי פעור עיניים, מה קורה שם? מה היא עושה לו?

הוא התחיל להשמיע קולות תסכול והתחנן להמשיך, היא רכנה הצידה והוציאה כיסוי עיניים וזרקה אותו לעברי "שים!" היא אמרה בפשטות.

"מדהימה, בבקשה לא, אני מפחד" התכווצתי, לא לראות הפחיד אותי.

"שים!" היא חזרה על אותה מילה בקרות, ואז הוסיפה "אל תדאג" בקול המלטף שלה.

שמתי.

נשמתי עמוק ואז שמעתי "אצבע!" והבנתי שהוא ממשיך, הקולות שלה חזרו להישמע בחדר, הריח והאוירה גרמו לי להשתכר, הרגשתי מעופף, הידיים שלי היו ממזמן בין הרגליים שלי נוגעות בזין אבל לא מעיזות לעשות כלום.

"קטניייי" היא אמרה בניגון פתייני, האוזניים שלי הזדקרו "אתה רוצה לגעת לי בחזה?" נכנסתי לשוק, לא ידעתי מה התשובה הנכונה, ברור שאני רוצה אבל אולי אני לא צריך להראות את זה? מה עושים? איך מגיבים?

הנהנתי, לא מצאתי מילים.

"לא שמעתי" היא אמרה.

"א.. א.. כן." אמרתי וכשלתי במילותיי.

"תנסה פעם אחרונה וכדאי שאשמע"

"כן! אני רוצה!"

פתאום הרגשתי את היד שלה, לוקחת את היד שלי ומובילה אותי  לכיוון החזה שלה, כשהרגשתי את החזה שלה פלטתי אנחה לא נשלטת ופשוט התרכזתי רק בהרגשה הזאת.

 

ואז הכל השתנה, היא נעלמה, לא הרגשתי אותה, היא אמרה לו משהו אבל לא הבנתי מה, הרגשתי את המיטה זזה, שמעתי נייר נקרע, ואז הרגשתי ידיים, מובילות אותי לשכיבה, נשכבתי.

הידיים סידרו אותי לצורת נר, מצמידות לי את הידיים והרגליים לגוף לא העזתי לזוז, פחדתי.

ואז המיטה שוב זזה, אני חושב שהרגשתי רגליים לידי, ופתאום היה לי חם, נהיה מאוד חם, וכל המיטה התחילה לזוז.

לא ידעתי מה קורה, ניסיתי להבין, חשבתי לשלוח ידיים לגשש ואז הבנתי מה קורה.

אני למטה, הם למעלה.

"קטני, אתה שומע אותי" היא שאלה, הקול שלה צלול וחודר לי לכל עצם.

"אני צריכה שתהיה מרוכז איתי, תקשיב לי ותענה לי, שומע?"

"כן!"

"מה שקורה זה שאתם חולקים בי, הוא מקבל את הגוף, הוא מזיין אותי, ואתה מקבל את התשומת לב שלי"

רעדתי ולא רק כי כל המיטה זזה.

היא שאלה אותי שאלות, והייתי צריך לענות, התמהמהתי לענות והייתי מקבל נזיפה, היא פלטה אנחות מדי פעם שהתגברו, היא זרקה לו הוראות שגרמו לי להתפתל תחתיהם, הרגליים שלי רעדו והיא שמה לב לזה.

"אתה מבין איזה יופי קטני... הוא עושה אותי ואתה מדבר איתי" היא אמרה קצרת נשימה, "ועכשיו הוא הולך להגמיר אותי, אני רוצה שתקשיב, תקשיב טוב, תתרכז בי, אתה מסוגל?"

"מאמי, תגמיר אותי חזק!"

הקצב השתנה כל המיטה רעדה, האנחות שלה מילאו את האויר והגניחות שלו גם, הייתי בשוק, לא נשמתי נעתקה, התרכזתי בקולות שלה, רציתי להיות במקומו, רציתי לגעת בה, רציתי גם לגעת בו, היה לי חם, ורעדתי.

היא צעקה "כן! כן! יופי מאמי! כן! אהההההההה...." היא התפוצצה.

הרגשתי טיפות על הפנים שלי לא יודע של מי, הזין שלי התחיל לטפטף בלי שליטה "כן... עוד..." היא המשיכה... לגנוח ואני פתחתי את הפה, רוצה לבלוע כל טיפה.

היא עצרה אותו, והוא התחיל לילל, הנחתי שהוא לא זכה לגמור אולי היא לא מרשה לו. החום התפוגג הם כנראה ירדו מעליי ואז הרגשתי שוב תזוזות על המיטה והרגשתי אותה קרוב אליי, "תחבק" היא לחשה "קטני" שלחתי ידיים, עיוור, הרגשתי את הירכיים שלה, חיבקתי חזק מפחד שהרגע ייגמר, מנסה לשאוב כל חום הכי קטן ממנה.

"בוא מאמי, גם אתה היא אמרה" הוא נשכב מהצד השני שלה, מחבק גם

הוא פלט יללות תסכול, ואני גנחתי מחרמנות לא מטופלת, חיבקנו אותה והיא התנשמה.

הרגשתי את היד שלה מלטפת לי את הראש וכנראה גם את שלו, ואומרת "מתוקים שלי..."

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י