אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 שנים. 1 באפריל 2017 בשעה 6:02

אני פותח את העיניים, אבל לא באמת רואה עדיין, המח שלי עוד מבצע את תהליכי ההתעוררות של להיזכר מי אתה, להבין שמה שחלמת לא קרה באמת, להבין שאתה לא במיטה בדירה שלך ואז להתחיל לראות, ואני רואה אותה...

המח עבר לשלב של להעיר את האיברים, מתחתי קצת את האיברים ולפתע הרגשתי את כל האזור האחורי שלי בוער, לשבריר שנייה זה היה לי מוזר אבל אז הזיכרונות הגיעו והשתלטו על המח לכמה שניות.

שברי תמונות, הקשירות, ההצלפות, השריטות, הנשיקות, הליטופים והכי הרבה תגי המחיר שהיא הציבה לי, לא האמנתי שזה אפשרי מה שהיא עשתה, היא נתנה לי בחירה בין חדירה נפשית לכאב פיזי, שאלה אם להמשיך לשאול דברים, להמשיך לקלף אותי לחדור עוד לנשמה שלי, להגיע למקומות שאני עוד מנסה לשמור לעצמי, או לקבל כאב פיזי בדרגות עולות, בשלב מסוים התשובות לא היו ברורות בכלל...

שלחתי יד ללטף את הישבן שלי ורעדתי מרוב הרגישות.

 

הרמתי ראש כדי להציץ מעבר לכתף הישנה שלה לבדוק אם הוא עוד במיטה איתנו, הוא לא היה, זכרתי שהוא אמר שהוא יוצא מוקדם, נזכרתי שכשהכל הסתיים אתמול, כשהותרתי מכבליי וכולנו צנחנו על המיטה באפיסת כוחות, היא אמרה לי "קטני, תעיר אותי מחר אחרי 07:30", השעון הראה 07:37.

הסתכלתי עליה, היא ישנה בגבה אליי, השמיכה מכסה את רובה אבל הגב חשוף, החולצה שלה התרוממה קצת וחושפת גב תחתון וממש ליד המכנסיים אפשר לראות תחילתו של חריץ, לרגע בהיתי בחלק עור החשוף הזה, כמהה להתקרב אליה ולחוש אותו, לנשק אותה שם, רציתי להעיר אותה בחיבוק מאחורה אבל עוד לא ידעתי את מקומי, ולא ידעתי אם היא תאהב את זה או לא, עברתי על הרבה אפשרויות במח שלי ואז נזכרתי בהודעה שהיא כתבה לי פעם:

"אני אוהבת פינוקי רגליים... מפדיקור כולל נשיקות ליטופים מסאז' ליקוקים מציצות..."

כמו שההודעה הזו גרמה לי להתפתל ולעמוד כשקיבלתי אותה זה בדיוק מה שחשתי עכשיו, הזין שלי נעמד זקור ורציתי רק להיצמד אליה, לחבק אותה מאחור, אני מודה שהרצון הזה כנראה נבע מצורך חייתי להרגיש את התחת שלה ליד המפשעה שלי, גירשתי את הצורך הזה מהראש שלי וחזרתי לחשוב איך מעירים אותה.

הקולות בראש שלי החלו להתווכח

"זה די ברור, פשוט תנשק לה את הרגליים"

"מה אתה משוגע? ואם היא לא תאהב את זה, לא רק שזה יהיה כישלון, אני עלול לחטוף בעיטה אם היא תיבהל, רגליים זה אזור רגיש."

"טוב בזה אתה צודק אז תתחיל נשיקות מאזור הירך, ותרד למטה ואז תלקק את הרגליים"

"טוב נשמע טוב, אבל רגע, אם היא לא תסכים, אם היא לא תרצה."

"ראבק, דביל, אתה יודע שהיא לא תגיד לך צעד צעד מה לעשות, אתה צריך להיות אמיץ"

"אני אמיץ, בטח שאני אמיץ."

"לא, אתה פחדן..."

"בטח שאני מפחד! זאת היא! אתה יודע מה היא מסוגלת לעשות לנו, אתמול היא הצליחה להשתיק אפילו אותך ושנים שלא שתקת ליותר משנייה אחת."

"אתה עדיין פחדן.."

"לא אני לא."

פתאום הקול שלה חדר לי למחשבות "אתה כזה פחדן..." מגחח קצת, זיכרון מאחת השיחות שלנו.

"זין, אני מוכיח לה!" שני הקולות אמרו יחד.

 

התקרבתי אליה לאט לאט, נחוש להעיר אותה בנשיקות ולא בתזוזות, הזזתי את השמיכה קצת חושף את רגליה, נתתי שנייה לגוף שלה שיתרגל לחוסר בשמיכה ולראות אם היא משנה תנוחה, היא לא זזה, היא לבשה שורטס ששיגעו אותי, אני מציב את פניי ליד הירך שלה, מבין כמה אני קרוב לתחת שלה, אוף כמה אני רוצה לנשק אותה שם, כמה אני רוצה לנשק לה את התחת ואז לצלול בחריץ הזה ולא לצאת לעולם.

לא עשיתי את זה, כי לנשק רגליים פעם ראשונה זה אומץ, ללכת ישר על התחת זו התאבדות.

הורדתי את הראש עוד קצת והגעתי לירך התקרבתי לנשיקה ראשונה, אני כבר מרגיש את החום הנפלט ממנה על השפתיים שלי, נעצרתי לכמה שניות, מקשיב לנשימות שלה, עוקב אחרי הקצב ושומר אותו בראשי, התחלתי לנשק,

נשיקה ראשונה הייתה קטנה מאוד, כמעט לא מורגשת,

נישקתי שוב,

היא נשמה,

נישקתי שוב מגדיל במעט את הנשיקה,

היא נשמה,

עוד נשיקה מעט רטובה יותר,

היא נשמה

ירדתי עוד קצת, נישקתי נשיקה עם קצת שאיבה

היא לא נשמה, בדיוק לזה חיכיתי, קצת הנשימות שלה השתנה, היא מתעוררת.

נישקתי שוב, משנה מיקום קצת,

נישקתי שוב, עולה קצת למעלה.

הרגשתי צמרמורת קלה יורדת במורד רגלה, היא מרגישה את הנשיקות שלי, אני יודע.

נישקתי שוב, שום תגובה ממנה.

ירדתי עוד קצת, נישקתי והוספתי ליקוק קטן.

עוד צמרמורת, המשימה הושלמה, היא ערה, אבל עדיין אני לא זכאי לתגובה ממנה.

ואז ידעתי שאני בכיוון הנכון.

הגברתי את קצב הנשיקות, וירדתי יותר למטה, נישקתי את הירך התחתונה, נישקתי את הקרסול ואז הייתי צריך להחליף תנוחה כבר.

ירדתי מהמיטה וחשתי לאזור הרגליים שלה שבלטו במקצת מהמזרון, כרעתי ברך וקירבתי את ראשי לרגליים שלה, הן היו מונחות אחת על השנייה כי היא ישנה על הצד, נישקתי אחת מהם, מתרגש וקולט שזו הפעם הראשונה שאני עושה את זה, נישקתי עוד כמה פעמים ואז עלה בי צורך להעביר את הלשון בין האצבעות שלה, התקרבתי בנשיקות לאזור האצבעות וליקקתי בחשש, היא קצת זזה, העברתי את הלשון בין 2 אצבעות והיא פלטה אנחה, כל חושי צלצלו ותחושת גאווה ניצתה בי, גרמתי לה לפלוט אנחה.

תפסתי את אחת הרגליים שלה בקרסול ומשכתי בעדינות, רומז לה להסתובב, היא הסתובבה ונשכבה על גבה, עוד מהלך שפחדתי לעשות אבל התברר כמוצלח.

התרגשתי מאוד וניסיתי בכל כוחי לשמור על עדינות ולהמשיך לנשק ולא להתפרע, היה לי חם, הזין שלי עמד והרגישות בתחת שלי הייתה מורגשת.

עכשיו תנוחת הרגליים שלה הייתה נוחה הרבה יותר, נישקתי את כפות הרגליים שלה, טיפלתי בכל אחת בנפרד, מצצתי את הצבעות שלה וסחטתי ממנה עוד כמה אנקות, התרגשתי מזה, הקול שלה תמיד חודר אליי גם אז זה אנחה.

היא סידרה כרית כדי שיהיה לה נח ועכשיו היא ערה לגמרי מסתכלת עליי מבצע את המלאכה, רציתי כל-כך להרים אליה מבט, והעזתי רק לשבריר שנייה מספיק לראות את העיניים החודרות שלה משדרות "שלא תעז לעצור".

החלטתי להגביר את הקצב ולשלב מגע ידיים, מצצתי את אחת הבהונות ועם הידיים תפסתי את הרגל שלה ועיסיתי אותה, היא גנחה, והתפתלה קצת המשכתי את המציצה והעמקתי את העיסוי, הוצאתי ממנה עוד גניחה, היא הניחה את אחת הידיים שלה על החזה שלה.

עברתי לרגל השנייה מתחיל במציצה של הבוהן, מנסה ליצור אצלה צורך, מנסה לגרום לה לרצות שאוסיף כבר את העיסוי ברגל השנייה, מצצתי לאט מעביר את הלשון שלי עליה והתחלתי להרגיש אותה צריכה אבל אז היא החדירה את הרגל שלה לתוך הפה שלי, נתקפתי בהלה והעיניים שלי נפתחו בהפתעה, נאבקתי ברפלקס של להוציא את הרגל שלה מהפה שלי וניסיתי להמשיך ללקק, ליקקתי מה שיכולתי אבל הרגל מילאה לי את הפה, כמו שזה בא זה הלך, היא הוציאה את הרגל מהפה שלי ונותרתי המום, רציתי להמשיך רציתי עוד להרגיש את טעם הרגליים שלה אבל נבהלתי, לא ידעתי מה לעשות ואז היא הצילה אותי.

"די עם השטויות, תעלה," היא אמרה, והוסיפה באזהרה מקפיאת דם "לאט!"

הבנתי את הכוונה, נישקתי את אחת מכפות הרגליים שלה, ועליתי בנשיקות לאט לאט, עובר את הקרסול, עולה במעלה הירך התחתונה, מנשק לאט, חושש, רוצה להגיע אבל חושש באותה מידה, מנשק את הברך, יצאתי מדעתי רציתי להעמיק את העניין והתחלתי ללקק בלי שליטה, מלקק את הברך מנשק, מלקק ועולה למעלה, הגעתי לירך שלה, והחום שלה רק עולה, והמקום בין הרגליים שלה הולך ונגמר, אני כמעט בסוף הירך ואני מנשק, עובר לנשק פעם את הצד הזה ופעם את הצד השני, היא גונחת, היא נאנקת, ואני מגיע לשורטס שלה.

אני מסתכל בדיוק למפשעה שלה, מריח אותה מבעד לבגדים שלה, ואני רוצה כל-כך להוריד לה את הכל ולמצוץ לה, אני מתקרב אל המפשעה שלה ומנשק את הבגדים שלה, רוצה כל-כך להוריד את הכל, רוצה כל-כך להיות מתחת לבגדים שלה, אני תופס את השורטס שלה ומתכוון להוריד ואז היא תופסת לי את היד, ומעיפה אותה "נראה לך?" היא שואלת.

היא תופסת לי את הראש ומרחיקה אותי מהמפשעה שלה.

"תתקרב, אבל אל תיגע"

היא מכניסה את היד שלה, ומתחילה לאונן, היא גונחת, סוגרת את הרגליים שלה לסירוגין על הראש שלי, מועכת אותי, אני מריח אותה, משתגע, רוצה לקפוץ, רוצה ללקק אותה, אבל לא מסוגל, אני מנשק את הירכיים שלה בתסכול, היא מתקרבת לסיום, ואני רוצה כל-כך להיות חלק, חם בין הרגליים שלה, והזין שלי מטפטף, היא מתחילה לרעוד, ומגבירה את הקצב ואז זה בא בהפתעה, הרגליים שלה נסגרות עליי בעוצמה מפתיעות אותי, כל הגוף שלה רועד, והיא גונחת בקולי קולות, אני אבוד בין הרגליים שלה בין הריחות והחום, ואז הרעידות נרגעו, היא משחררת לי אויר לנשימה.

היא תופסת לי את הראש ומעיפה אותי הצידה.

"בוקר טוב" היא אומרת.

 

 

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - בוקר טוב גם לך. התחרמנתי בטירוף. הולכת להתפרק....
לפני 7 שנים
teller - כיף לשמוע... התפרקות נעימה!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י