צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 6 שנים. 27 במאי 2017 בשעה 14:06

הקצתי אבל לא פתחתי עיניים, פשוט הרגשתי, הרגשתי את השמיכה שמכסה אותי הרגשתי את הברך הבולטת הקרירה קצת, הרגשתי את היד המונחת עליי, מחבקת, ליטפתי את היד הזאת, השערות העידו שזו היד שלו, היה לי נעים ללטף לו את היד ואז המח נכנס לפעולה והבין שאם הוא לידי אז זה אומר שהיא יצאה מהמיטה, וזה אומר שהיא ערה לבד ובטח משעמם לה.

משהו במח זינק וגרם לי להתעורר במהרה, התרוממתי לישיבה ובאתי לקום מהמיטה ואז ראיתי שהיא לידי, בדיוק במקום בו היא נרדמה, היד שלו פשוט נשלחה מעליה לחבק אותי, נרגעתי, היא הייתה רגועה והנשימות שלה איטיות ושקטות. חזרתי לשכיבה ואז הרגשתי צורך להרגיש אותה, צורך חזק שהתגלגל והתגבר, הרגשתי איך החדר החשוך מתחיל לסגור עליי והרגשתי שהמוצא היחיד הוא להתקרב אליה.

התחלתי לזוז לכיוונה, נשלט בידי הרעב הזה וההרגשה שהמוצא היחיד הוא להרגיש אותה, הרמתי את הסדין שכיסה אותה ונצמדתי אליה בעדינות, מקפיד לא להוריד ממנה את הסדין, בתחילה החזה שלי נגע בגב שלה, חמים ונעים, ואז הסתדרתי כך שהתחת שלה נגע לי באזור המפשעה, ואז קיפלתי את הרגליים שלי שייצמדו לרגליים שלה, לבסוף הנחתי את ראשי כמה שיותר קרוב לראשה, ואז שלחתי יד מחבקת, מניח עליה יד שנייה על הירך ונושם עמוק, תנוחת הכפית הזאת לאט לאט פירקה אותי מהצורך, החום שנבע ממנה הפשיר את המחנק של החדר.

בעבר כתבתי על התחושה שאתה מצפה שמשהו יקרה ויכול לראות איך הוא קורה ומה תרגיש לאחר שזה יקרה, והרגשתי שהדבר הבא שהולך לקרות זה שהיא תרחיק אותי, שלא אהיה נעים לה באיזה שהיא צורה, הרגשה שמקורה בקשר פחות טוב שהיה לי, הרגשה שהשתרשה עמוק בלב ומדי פעם מקבלת ביטוי גם כשאני איתם, הרגשה שפיזית אני לא מצליח להיות נעים, ידעתי שאם היא תהיה ערה היינו יכולים לדבר על זה והיא הייתה מפרקת את הרגשות השליליים האלה אחד אחד, ידעתי שאם היא הייתה ערה היא הייתה גורמת לי להרגיש יותר טוב בשנייה, אבל היא ישנה...

אבל איכשהו, הנסיכה ידעה ועשתה משהו שעזר לי מאוד.

היא פלטה אנחת עונג קלה, שנייה לאחר שהשלמתי את תנוחת הכפית, ואז ידה נשלחה אל היד שלי שעטפה אותה והיא פשוט הניחה את היד שלה עליי.

בלי מילים, היא הבהירה לי שאני נעים לה.

גם בלי מילים אני שלך, גם בלי מילים את יכולה לעזור לי לפרק כאלה הרגשות רעות ושליליות שאצלי, גם בלי מילים את מדהימה.

נזמית לופתת - הלוואי והייתי יכולה בלי מילים להראות לך כמה נעימה לי הכתיבה שלך.
לפני 6 שנים
teller - עשית את זה מעולה עם התגובה הזאת, תודה רבה(:
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י