סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 11 שנים. 17 במרץ 2013 בשעה 7:50

אסור לי לקרוא מאמרים, בחיי!

אני עכשיו עמוק בקריאה לתיזה, ובשבוע הבא אני אמורה להתניע את הכתיבה המקרטעת, שבעוד כחודש אמורה להפוך לברבור סיני חביב.

הבעיה היא שחלק מהכתבות (אין הרבה מאמרים אקדמיים בנושא שאני עוסקת בו) הן כל כך אנטישמיות שאני לא יכולה לקרוא הכל בבת אחת. מדהים אותי הטון של הכתבות הללו, שמההתחלה מובן ונהיר שלא מדובר בדיווח אובייקטיבי שמאשים בעזרת הוכחות חותכות את ישראל בהפרה של הסכמים עם ארה"ב. מדהים עוד יותר שכשאני מחפשת מאמרים מתוך הערות השוליים אני מגיעה לאתרים אנטי ישראלים שמהם אפשר להוריד את זקני ציון. אוחחח, זקני הציון האלה! לא מפתיע שאחד האתרים הוא רדיו איסלאם.

כאילו פאק! איך אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות (אלה שלא מאמינים באיסלאם) אם משם אתה בוחר לפרסם את הברברת שלך. ומה נסגר עם הפרסומים והדיווחים שלא לציטוט??? אם אתה (או את) לא מספיק גבר להדליף עם השם שלך, אז תשב בשקט ותסתום את הפה. מקורות שלא לציטוט = שקר עד שלא הוכח אחרת. מרגיז ומפגיז כל העניין הזה. כן מכרו, לא מכרו, כן הפרנו, לא הפרנו. אם אין לך הוכחה, זה הופך לתיאוריית קונספירציה שלא שווה את זמן המסך שלי.

ואחרי זה לכי תוכיחי שאין לך אחות ושהיהודים לא שולטים בעולם ובמיוחד לא בנשיאי ארה"ב. תכל'ס, אם היהודים היו שולטים בעולם, אז אולי היה לנו קצת שקט במקום חוסר היכולת הקבוע להניח את הראש על הכרית כמו בן אדם.

יש לי חברה שכשאמרתי לה שאני מתלבטת אם אני רוצה ללדת או אם אני בכלל רוצה ילדים אמרה לי שהיא תילחם בהתלבטות שלי וכדאי שאהיה מוכנה כי היא טובה במלחמות. הצטערתי לשמוע שזה מה שהיא מתגאה בו לטובה.* אם יהודים היו שולטים בעולם, אולי היו פחות מלחמות, כי, בהתאם לסטריאוטיפ המפגר, זה היה עולה יותר מדי כסף.

בדייט שהיה לי עם סיני מתמערב (שזוף ושרירי, אבל עדיין סיני), הייתי צריכה להסביר למה זה לא נכון שהעם היהודי שולט בעולם. לקח לי זמן. בסוף בחרתי לעשות זאת דרך הדגמה של סינים במדינות אחרות. למזלי הוא עבד במלזיה ואינדונזיה לפני כן, אז ההסבר עבר יחסית חלק. בעיקרון השתמשתי בדוג' של מה חושבים על הסינים, ואיך סינים מהגרים הופכים תוך דור למובילי החברה (אבל ל א  ש ו ל ט י ם בה) ובעלי עסקים. הסברתי בעיקר שמדובר בהרבה עבודה קשה, בהרבה חרא שצריך לאכול ולספוג ולא כל אחד יכול לעמוד בזה, אבל אלו שעומדים, זוכים ברוב הקופה.

טוב, הוצאתי עצבים. אני חוזרת לקרוא את האנטישמים בני הזונות האלה.

*בבקשה לא להגיב על העניין, עדיין לא החלטתי.

חתול צללים​(לא בעסק){Cypris} - מה שלא יקרה תמיד יטענו שהיהודים שולטים בעולם.
עדיף כבר לקבל את זה כעובדה ובאמת להשתלט על כל מוקדי הכוח, בבחינת אם כבר אז כבר.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י