לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 9 באפריל 2009 בשעה 19:03

בת 35, טיפוס עצמאי, דעתני, סקרן אך מאד זוגי. עובדת בחברה הסתדרותית. נשואה לאהוב נעורי, לדעתי יותר שנים איתו מאשר בלעדיו. אימא ל-2. כל הזמן שאני איתו לא הייתי עם אף אחד אחר מבחינה מינית, רגשית ופיזית. אני חיה איתו בסביבה אוהבת, תומכת ומגוננת. בזוגיות טובה שמבוססת על דיאלוג זוגי אינטנסיבי, אהבה, תמיכה, פרגון הדדי ויכולת לתת לצד השני "לנשום".
לפני כ-13 שנה גיליתי את עולם ה- BDSMעולם מלא תכנים מסעירים. העדפתי להיות בצד הדומיננטי והשולט. אני מתחרמנת בטירוף מהמבטים שלו בסשנים השונים שלנו.
השבוע האחרון היה עבורי מאד אינטנסיבי. האנרגיות מילאו אותי והתעוררתי לחיים. בעקבותיו אני התחלתי תהליך וממנו נולד הבלוג שלפניכם.

* * * * *

נראה לי שנק' ההתחלה היא כשרציתי לקראת יום הולדתי (35, מכובד) לחוות חוויה מינית חדשה. למה מינית? למה לא? גם לי מגיע!

אחרי אין ספור התלבטויות ביני לבין הייטק שקיבל את זה בקול מאד אופייני (אך קצת חשדני מצידי), הבנתי שאין לי את האומץ להכניס מישהו נוסף למשוואה ששיאה מבחינתי במיטה. קודש הקודשים של הזוגיות שלנו. הקושי היה עצום מבחינה רגשית וזוגית ….. לא רציתי לפגוע בו, לא הבנתי למה הוא מסכים כל כך מהר. רציתי התגשמות של פנטזיה שקיימת כבר שנים בינינו. במיטה בשיא הלהט והתשוקה אני לוחשת לו באוזן בצורה הכי אינטימית "יבוא משהו עם זין גדול ואז לא אצטרך אותך, הוא יזיין אותי חזק ואתה תסתכל". רציתי משהו חדש מסעיר מטלטל, מהחוויות של לחוות ולמות. הפנטזיה הסעירה אותי כל כך עד שהרגשתי שאני רוצה לתת אותה לעצמי כמתנה יום הולדת. כשהגעתי לשלב היישומי נכנסתי למערבולת רגשית שלוותה בהמון שאלות ובלבלות כמו: איפה מוצאים משהו כזה? איך הייטק יגיב? מה לא טוב לי? מה דחוף לי להגשים פנטזיה? סוגיית המחיר, שלי, שלו שלנו? למה להרוס את חיי הנישואים שלי? (שחשובים לי מאד) ועוד. הכל היה מאד מבולבל ומבאס.ככול שיום ההולדת התקרב כך השתפנתי. ככל שהבנתי שהשתפנתי כך הרגשתי יותר לכודה בין "הרצוי, המצוי והנשוי" בעולם שלי.

בתחילת השבוע (כחודשיים אחרי יום הולדתי) פנה אליי מישהו שעבר איתי (להלן – הילד) והציע את עצמו לשלישיה. בתחילה בצחוק ואח"כ ברצינות. ילד עם מבט ביישני ויפה, גבוה ויותר מידי רזה. ההצעה שלו החמיאה לי. בעקבותיה הרגשתי סקסית, יפה, מוחמאת ומיוחדת. חשבתי – "הרי חיים פעם אחת". חשוב לציין שזו אינה הפעם הראשונה שגברים פונים אליי בבקשה כזו. מכריי טוענים שלמרות שאני מלאה אני סקסית. אבל זו הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי שאולי יש סיכוי - כי אותו אני מכירה ואוהבת כמכר. מכאן התחיל כל התהליך עצמו.

ronys - כל כך נהנתי לקרוא את הלבטים והפנטזיות של כל אחד מכם (אולי תוכלי גברתי לממש את הפנטזיה שלך אם בן זוגך ופרטנר נוסף בבית מלון - לא המיטה קודש הקודשים שלכם מאין "סטוץ"חד פעמי -אולי בית המלון קצת יקל בכניסה למישכנכם הפרטי האישי .
לפני 15 שנים
זיקית - Welcome to the neighborhood :)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י