שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 10 באפריל 2009 בשעה 16:08

עכשיו מגיעה העייפות שאחרי……הגלגל התהפך. הילד תפס רגליים קרות (שנייה לפני המפגש המיוחל שהייתי חמה עליו אשששש) וחזר לעשות ביד מול התמונות שלי ברשת. ההתחבאות שלו ממני והצפייה בתמונה בפייסבוק מטריפה אותי.

נחזור אחורה …..ההצעה של הילד לשלישיה איתו החמיאה לי. קפצתי על המציאה. ניסיתי להבין מה משך אותו דווקא אליי. הוא אמר שההתנהלות המשותפת גרמה לו להבין שיש יותר ממה שרואים…….עוד פילוסוף אחד.

המחמאות המטורפות שהחלו לזרום בנוגע לחזה, התחת והציפורניים (שתמיד משוחות בלק אדום דם-אש) הטריפו אותי. התיאורים העסיסיים שלו על איך אני אשב לו על הפנים והוא ילקק את כול המיצים שיצאו מהכוס החם והנפוח שלי אחרי שליקק לי אותו. הן גרמו לי להזיל כמויות של הורמונים משוטפים עם הייטק. כבר בשיחה השנייה הוא הכריז בפני שהוא גומר לאט והפנטזיות שלי החלו לחגוג על חשבונו. על איך גבר שיזיין אותי, שיחדור שוב ושוב …בלי סוף. שלא יגמר כל-כך מהר ואצטרך להיות מנומסת ונחמדה ולהעמיד פנים שזה היה קצר ומעולה.

נפל לי האסימון . הבחור ישב שנה וחצי מתחת לאף שלי והתחרמן עליי בלי שידעתי.

לילד יש תחביב מעצבן וחודרני בלי שום התראה הוא פשוט שולף שאלות ומאלץ אותי לנווט את התשובה. ואני שכבר שנים לא נדרשתי להיות מפורטת באיך אני מעדיפה שיזיינו אותי פתאום צריכה להתחיל לבחור (זה הגיע עם מפרט כמובן: ימינה, שמאלה, כפיות, אנאלי, אוראלי, דוגי, 69 ועוד). מה רע בזיון ולא משנה איזו תנוחה. ממש נופלת לחורים שחורים עם הסיפור הזה.

הוא שואל שאלות מחרמנות כמו: היית מסכימה אני אגמור לך על הפנים? (לאאאא, נראה לך? זה דביק, מגעיל והורס לי את האיפור) או האם היית מסכימה שאני אצפה בך ובבעלך? (גם פה התשובה היא לאאאא הרי הבאתי אותך כדי שתזיין אותי). הרגשתי כמו היועצת הזנותית שלו. הוא נוחת עליי עם כל הפנטזיות הפרועות שלו ואני אמורה לענות עליהן ועוד בכנות.

אוף שבוע שיחות עם הילד גרמו לי להיפרוונטילציה, חוסר שינה וסקס מדהים. בקיצור: שלא יגמור לעולם……אמן.

אבל זה נגמר……….באקורדים צורמים……….מסקנות והגדרות בפוסט הבא.

חדש במערכת​(נשלט) - :) איזה התעללות...
בושה למין הגברי
איך אפשר להתקפל ככה!
לפחות היה מזיין והולך!

:)שיהיה שבת שלום
לפני 15 שנים
ronys - יקרתי זה מה שקורה שבונים על ילדים במקום לזיין אותך הוא זיין לך תמוח לפחות היה שולח אופטלגין מנובל קטן ופטפטן גדול
לפני 15 שנים
DickLa​(פמית נשלטת){רק בנות.❤️} - שאת אומרת ילד, למה את מתכוונת? ;)
לפני 15 שנים
חנניה בטיטו - זה נשמע כמעט כאילו וכבר חוותים את החוויה במציאות ,זה שזה לא מומש נראה כפרט שולי וחסר חשיבות
לזה מתכוונים גדולי הטבחים המדופלמים שהם עומלים על מנות אפריטיף ,לעורר את התיאבון המיני במקרה שלכם
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י