שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 25 במאי 2009 בשעה 8:33

אני יודעת על היום של אתמול כבר כמה ימים.
לאורך כל היום הייתי מרוגשת, בטוחה בבחירה, בטוחה בחוויה שאני הולכת לחוות. הפרפרים שבתוכי עפו.....לא, טסו לי בבטן והרגשתי את גופי דרוך. הצפייה הייתה כל כך משתלמת. כל הזמן ניסיתי להדחיק את הפחד שלי הצידה...(הפחד - שהייטק לא ירצה לגעת בי אחרי שגבר אחר נגע. מבחינתי זה מגביל לסוף העולם. אני אדם מיני ובלי המגע שלו חיי אינם חיים(אני יודעת שזה נשמע קיטשי, רומנטי ואתם צוחקים עליי) זו ההוויה שלי )

הערב התקרב במהירות. סף ההתרגשות שלי הלך והתעצם. כל היום פנטזתי, מלאת מחשבות (כאלה שמחממות) המזגן במשרד שמקפיא לי את הציצים באופן קבוע מרגיש כמו מאוורר קטן ליד הבערה בגופי. אני חמה, חמה, חמה...

נכנסתי הביתה בשמונה ישר למקלחת עמדתי מול המראה וניסיתי לדמיין את פניו של ה"גבר" (ב') כשיראה אותי ערומה. פעם ראשונה עירומה מול גבר אחר. העברתי יד על הצוואר, החזה, הפטמה, (שהזדקרה למגע יד רטובה) הבטן ומשם גולשת לדגדגן ומגלה אותו כבר מוכן. לא יודעת למה הופעתי כל כך. הדריכות הזו הייתה כל כך חזקה.

קפיצה לאמבטיה. זרם של מים חמים ואני מתמסרת, עומדת בגבי לקיר עם המים הזורמים מעבירה ידיי על הדגדגן ומגלה שיש לו חיים משל עצמו...הוא מוכן. הייטק נכנס ויוצא. מתגלח משתפץ ומאד מתרגש.
הוא חושב על הכול...נרות, קונדומים, מזומנים, סיגריות XL בשבילי, קולה בשבילו (אביר "פרידמן" שלי) הכול בתיק.

שולפת תחתון חדש וחזייה מדהימה שקניתי במיוחד. שמרתי אותם עבור ה"גבר" החדש. מן מתנה סקסית קטנה. התחיל טקס....אני לובשת -מתפשטת, לובשת- מתפשטת..... אחרי 5000 פעם מחליטה ללכת על חולצה מנצחת בעלת מחשוף נדיב ומחמיא במיוחד. (היא קוצרת שבחים כל פעם)

*****

הגענו למקום המפגש החדר מתגלה כנחמד. הוא מגיע קצת אחרינו.
מתחילים לפזר נרות, אני מציתה סיגריה, הייטק מסתובב לעברי ונשימתו נעצרת "אני מתרגש...מרגיש את זה בבטן" גל של חום מציף אותי, ברגע התגנבה לה לחדר תחושת סקס, תחושה מוכרת וידועה. אך הפעם מאד שונה. הסתכלתי סביבי.......סקס ונילי ראשון אחרי 15 שנה. אני מתחילה להרגיש חגיגית ומגורה.

הוא נכנס, נעמד מולי, מחייך בחום....הוא אומר "אם תרגישי לא נוח רק תגידי" אני די המומה אני בכלל לא מסוגלת להגיד נוח, לא נוח, הכול מעומעם...אני כן יודעת שאני רוצה למיטה. כל מה הצלחתי לחשוב הוא ואו........זו אני. אני באמת פה עומדת מול גבר אחר וחושבת איך בעוד רגע, בעוד שנייה אני אתמסר לו, למגעו אני אשכח את הכול ואתן לעצמי להיות בין זרועותיו, להריח את ריחו, להרגיש את מגע ידו והוא....... יחדור אליי, לתוכי.

שקט..........מתחילים! (פה מגיעה שקופית חסות)

מגעו חם, מגרה, אני מרגישה מחובקת הייטק לצידי, מלטף, מתמסר למגע ידיי, אני גונבת נשיקה ממנו כצידה להמשך הדרך.....הוא מופתע, עניו בורקות. מהר מאד הבגדים נעלמים אני הראשונה להיות עירומה (אני חושבת הכול או כלום) מרימה את ידיי ונותנת לשני הגברים במיטתי ללוש את פטמותיי, לגעת לחקור לטייל על גופי. אני פותחת את עיניי ומגלה מראה גדולה על הקיר אני מסתכלת על האישה הזו וחושבת .....WOW.

במראה משתקפות 3 דמויות שני גברים ואשה ביניהם. בידה האחת היא מלטפת את אשכיו של האחד ובידיה השנייה נוגעת ומרפרפת בציפורניה על כיפתו של השני שניהם מלטפים ומנשקים אותה גופה שרוע ומתוח כשהאחד מלטף את ערוותה והשני מלקק בלשונו את צווארה.




שלגי - אני נהנית כל כך לעקוב אחרי הסיפור שלכם.

תמשיכו להנות :-)
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - ברוכה הבאה...
כל כך כייף לשמוע את תגובתך.
אהבתי את הפרופיל שלך
החתולה
לפני 15 שנים
שלגי - יותר מידי מחמאות רצות כאן,
בפולניה זה לא היה עובר :-)
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - פשוט מתרגלים לזה go for it
לפני 15 שנים
שלגי - אני רשמית מיזנטרופית.
הלאה למחמאות!
לפני 15 שנים
ronys - גולללללללללללללללל סוף סוף בר המזל הפקיע גולללללללל לחתולה (וזה לא הייטק לשם שינויי שכנראה הוא הואא בר המזל האמיתי חח )
לפני 15 שנים
דיווה​(מתחלפת) - ועל זה אומרים וואיי ווואיי
מחכה!
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - אכן היה וואי וואי....
בקרוב החלק השני
אני מאמינה שחלקו של הייטק בדרך
לפני 15 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - יקרים, מתוקים, אלופים.
התרגשנו לקרוא ולנשום את האוירה ואת הסופרלטיבים כאילו וכמעט היינו שם, כאילו...... כאילו, משפחה שהאח והאחות המוצלחים עשו את זה ובגדול.
קבלו שאפו עטוף בחיבוק
ברמה ולילו.

נ.ב. חשוב לציין שהאח והאחות זו רק מטאפורה. שלא תהיינה אי הבנות.
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - תודה על האהבה
אפילו בשעה כזו ....גם לנו המטפורה של האחים והאחיות הזויה מידיי
החתולה
לפני 15 שנים
Trojan - holy moly :-)
לפני 15 שנים
לראותה​(מתחלף) - רגיש ומרגש
לפני 15 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - וואהו....
כמה רגיש...וקסום...(-:

מרגישים כל רגש בכתיבה...כל פסיק בו...
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י