לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 26 במאי 2009 בשעה 22:21

אישה, חמוקיים, שפעת שיער אדמוני, שד כבד ויפה, מחייכת מאושרת. רואה אותה משתקפת בראי. מעט על צידה. רואה אותי משתקף בקצה המראה, ללא פנים. רואה את ב' צמוד אליה, מאחוריה. רגלו מעל ירכה הצחורה וידו על צידה.

היא על גבה. עירומה. שדיה החלביים קוראים לי כתמיד. אני מתקרב אליהם, מכניס את פטמתה המתקשה לפי. היא שולחת ידה אל איברי העטוי בתחתונים וידה השניה לאיברו של ב'. בפעם הראשונה אוחזת באיברו של אחר, גם אם מעל תחתוניו. חיוך שובב עולה על שפתיה ועיניה מתרחבות בספק שעשוע, ספק הפתעה.

עומדת. שיערה ממסגר את פניה המלאכיים. יפיפיה. בידה סיגריה צחורה, מעשנת בניחותא, באלגנטיות מלכותית. ב' מאחוריה, צמוד, מלטף, מחזיק במותניה. אני מסתכל מעט למטה, שכוב על צידי על המיטה. "זה בדיוק מה שאני אוהב לעשות" מעיר בשקט, בחיוך.

חיוך. החיוך שלי אליה, החיוך המדהים שלה אלי. חיוך רגוע, מאושר, מסופק. חיוך של ילדה שקיבלה מתנה נפלאה. מפעים לראות אותה כך. ערב מדהים.

* * * * * *

היום התחיל בפרפרים. מה פרפרים? כאבי בטן. הילד העיר אותי בחמש והייתי מעוך כל היום. מדברים חטוף, מתרגשים יחד. שנינו נסערים לקראת הערב. לה קצת כואב הראש. אני תוהה ביני לביני אם אנחנו ממשיכים קדימה. הרצון העז וההחלטיות שלה מושכים אותי הלאה, מאותתים על רצונותיה.

בבית, אורז קונדומים ואת האצבעון שלה. לא בשבילי הקונדומים. מוזר. מכין בקבוק יין ופותחן, היא מביאה קצת שוקולדים, נרות. ממש פיקניק בחיק הטבע. גם דיסק רקע. "קינקי לאב" How appropriate. בצימרון, מפזר את הנרות והיא מציתה סיגריה. ב' נכנס.

לאור הנרות ואורה הכחלחל של הטלויזיה, רואה את ב' מעסה את גבה. באיטיות, בחושניות. כולם עדיין לבושים, אך עד מהרה הוא מנסה לחלוץ את שדה מתוך המחשוף והיא מסירה את חולצתה. מאבדים את פריטי הלבוש. ב' רכון על שדיה וחזה, היא שולחת ידה אלי, מושכת אותי אליה, קרוב.

היא מתנשקת איתו, נשיקה מלאה, סקסית, בעוד אני מלטף את ירכה, מרגיש את איברי מתקשה לו מתחת לתחתון. הערב אני אדון לעצמי ועם הזקפה הזו זה בהחלט יהיה שימושי. רואה אותם מתמזגים להם, היא שומרת על קשר עין, מחפשת מגע. אני הגב שלה, המשענת. מריח את בושם הנערות עליה, מעורב בריח אחר, זר. כמו אותו ב', שיונק את פטמתה. "אהובי" היא אומרת מחייכת. "זו המתנה הכי נפלאה שקיבלתי".

ב' מצויד היטב. החלטנו במודע שלא להתפלש בנתונים גופניים בתהליך ההחלטה ואנחנו בהחלט מרוצים. סיבוב ראשון קצר. הוא לובש קונדום וחודר. אני רואה אותה מחייכת, מרוצה, תוהה עד כמה החוויה תטלטל אותנו עד סופה. קולות העונג שלה מושכים אותי חזרה, אני מלטף ומעסה את רגלה, משתדל לשמור על מגע מבלי להפריע. הסקס נעים, לא כוחני, מתחשב. אני מאונן על ירכה. שרירי נרתיקה החזקים עושים את העבודה והיא "חולבת" אותו. מחייך בגאווה. התותחית שלי. "תודה אהובי" החיוך שלה ממיס אותי. אני כל-כך רוצה אותה, לחבק אותה, להכיל אותה. אשתי הנפלאה.

יושבים במיטה מדברים. היא שעונה עלי ואני מלטף אותה. הוא בצד המיטה. מדברים בשקט. שיחה נעימה. אין יותר מדי מבוכה. בהחלט בחרנו נכון. זה בדיוק מה שרצינו.

הולכים על סיבוב שני. בהחלטה פנימית משאיר את עצמי לבית, לפרטיות שלנו. היא מלבישה אותו הפעם. אני רואה בתקרה את גבה מתקמר, ואת ראשה על בטני. היא בדוגי והוא מאחוריה, חודר חזק ועמוק. בקצב איטי, אולי מדי. הם מתהפכים וממשיכים. הזיון מעט מכני, מעט מרחיק אותי. אני חוזר לקולות הגמירה שלו ומעט אח"כ גם על שלה כשידו מסיימת את העבודה. היא מחייכת. מאושרת. אוהבת. אני אוסף אותה אלי. "איך אני שמחה שאתה רוצה לגעת בי. כל-כך פחדתי" נושמת.

נעמדת עם סיגריה. מלכותית, מלאכית. חמוקיה קוראים לי מעוררים את מפשעתי. הוא מאחוריה, חיבוק ליטוף אחרון. מתארגנים לתזוזה – יום עבודה מחר בכל זאת 😒 במיוחד לפני שהיא נרדמת אחרי חמש אורגזמות.

נוסעים הביתה בשקט. משוחחים על החוויה. שנינו נפעמים, מרוגשים. היא מתקלחת ולוקחת אותי לסלון. היא מטפסת עליי, ואנחנו מתמזגים לאחד. סקס חזק בתשוקה ואהבה. קצר וגרוני. אני גומר בקול, מפרק שלושת ימי המתנה וחרמון אל תוך גופה. אני מחבק בחוזקה ומתוודה על אהבתי. "תודה על המתנה, אתה הגבר הנפלא ביותר שיש" דמעות נקוות בעיניה ועיני לא נשארות אדישות. לופתים אחד את השני ברגש, בקולות חנוקים. אהבה. אמיתית.

ערב מהנה, מטרף, שמשאיר את שנינו על ענן – שלווים, ורגועים יותר מתמיד. בטוחים בבחירתנו של השותף ובטוחים בבחירתנו הקודמת, זו שעשינו לפני עשור וכמעט שניים. בשבוע הבא – יום הנישואין העשירי.
עוד תמונה מחיי נישואין.

gamVgam​(אחר){גם וגם} - יוווווווווווווווווווווווו
כמה יפה.
כמה רגש זוגי, חשים את האיחוד שלכם מתוך הכתיבה.
חוויה מצויינת ששיכתבת מעולה.
סקסי.

נ.ב. "מפרק שלושת ימי המתנה וחרמון אל תוך גופה." נשמע כרעיון לא רע בכלל. :-)
B
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - תודה תודה אני ממש מסמיק....
אני שמח שהצלחתי להשלים את המעבר מכתיבה
טכנית הייטקיסטית לסיפורת ואפילו אירוטית.
היית שואל אותי לפני כמה חודשים לא הייתי מאמין.

עכשיו פרס יוגרל בין המנחשים נכונה מאיפה הגיעו
שלושת ימי החרמון (סמיילי עצבני). הא?

הייטק

לפני 15 שנים
דיווה​(מתחלפת) - עושה קופי פייסט על הגמים למעלה

מוסיפה גררררררררר ארוך כזה
לפני 15 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - תודה לך דיווש יקרה על הפירגון
מכיר את הגרררררים האלה, תמיד זה נשמע גררררר
ול high-cat מזל טוב לחגיגות העשור
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - אני חושב שפפרררררררר יותר מתאים :-)

רוב תודות בכל מקרה!
לפני 15 שנים
דיווה​(מתחלפת) - שכחתי את ברכות לעשור:)
גם אנחנו חגגנו לא מזמן עשור
:)
לפני 15 שנים
DOCRAN - קראתי, אהבתי, מאוד מרגש
מזל טוב ליום הנישואין,
לפני 15 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - מממממממ...קסום מקסים זוגי אוהב אחר טוב כל כך טוב אהבתי כתיבה קסומה ומרגישה ....מרגישההההההההההה
והחוויה ממממ מעדן (-:

אה ויש גם מזל טוב????
אז מזל טובבבבבבבב
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - תודה רבה לכל המברכים והמברכות
נגעתם בליבי.
חג שמח לכולכם
אוהבת החתולה
לפני 15 שנים
evedleraglech - וואאוו מדהים בירכותי
לפני 15 שנים
זיקית - :)
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - תודה רבה :-)
לפני 15 שנים
Aציבעוני​(אחר) - לא השאירו לי ברכות
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - זה מה שקורה למאחרים:)
לפני 14 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ממ האיחורים זה עוד מכיתה א
אוי לבושה
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י