שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 28 במאי 2009 בשעה 23:50

פתאום הרגשתי שה"גבר" משנה תנוחה. הוא מעליי, ידיו עוטפות אותי. תחתוניו ירדו, אני מבינה שבכלל לא שמתי לב…מתי הוא הספיק? אני מביטה בזין שלו וחשבת לעצמי הנה הפנטזיה שלי הופכת למציאות. גבר אחר עומד לזיין אותי. כשהייטק פה מביט בי. השולטת שבי מציצה החוצה, בודקת, בוחנת ואני מזכירה לעצמי שהפעם רק הפעם זה אחרת. הפעם אני מובלת. לא קובעת את הקצב, לא קובעת את הטון נהנת לרגיש רכה, נעימה, נשית, אני מוסרת את עצמי לידיהם של שני גברים.
ה- גבר שלי מביט בי, עיניו בורקות בחיוכו נותן לי תחושה טובה. אני מונחת בין זרועותיו של גבר אחר. לפתע הרגשתי את רגליי מפוסקות ויד גברית חזקה מעסה לי את הדגדגן. זה התחיל נעים, עגול רך והפך להיות חזק, אינטנסיבי, ממוקד ועוד יד בצבצה וחדרה לתוכי. מפלסת לה שביל אל תוך הנרתיק שלי. היא מביאה איתה תחושה של חום, חרמנות, גל של תשוקה עוטף אותי. גבי מתקער ונשמתי נעתקת. העוצמה הפתיעה אותי כל כך. אני מרגישה רטיבות חמימה בין רגליי.
ה"גבר" אוחז בצווארי, מנשק אותי, דוחף את לשונו לפי וחוקר אותי. הוא מונע ממני להביט למטה. המגע התחיל להשפיע ושריריי התקשו והתכווצו הרגשתי שעוד שנייה אני מתפוצצת, רגליי החלו לרעוד, הרגשתי את רקותיי דופקות ונשימותיו של הגבר החדש מעליי. לאחר שנייה כבר לא יכולתי התכווצתי סגרתי את רגליי בחוזקה כששתי הידיים לא מוותרות נעלתי אותן על ערוותי החמה, בין רגליי ונשמתי חזרה לה. הגבר הסתכל עליי במבט נעים, רך. והייטק חייך. כן זה הוא שהיה בין רגליי. רק הוא יודע איך אני אוהבת את האורגזמה שלי.
התרוממתי לעברו של ה"גבר" נישקתי אותו ליטפתי את פטמותיו והרגשתי אותו נענה לי. עכשיו רציתי אותו רציתי עוד…עכשיו רציתי זיון. אני רוצה זיון.
עבר רגע וחדש שאל אותי איך את אוהבת …..בלי להתבלבל עניתי "דוגי". הסתובבתי….עוד לפני שסיימתי הרגשתי את הזין שלו מפלח אותי. חודר אליי, עמוק, חזק, ממלא אותי עד שלא נשאר מקום. כובד משקלו עליי, ידיו מטיילות על גופי. הייטק הסתכל בי ושלח ידיו אל פטמותיי ורציתי אותו כל כך. רציתי את שניהם בתוכי.
התחושה הייתה מדהימה…גבר יחיד ומיוחד…חוויה מסעירה שתחילתה בפנטזיה וסופה…נו אתם כבר יודעים….!

****
הערב הסתיים, חזרנו הביתה לפרטיות שלנו.
החוויה לבשה עננה נעימה תחושת אושר אפפה אותי. במקלחת שמתי לב עד כמה הדגדגן שלי נפוח, רגיש ואני חמה וחרמנית. חיוך מתוק התפשט על פניי. ידעתי שאני את הערב שלי לא סיימתי.
בדרך החוצה מהמקלחת החמה, חזרתי להייטק שלי. הוא מנשק, מחבק, מלקק אנו נסחפים לזיון סוער על הספה בסלון. במגע קל אני מגלה את איברו זקור לקראתי, מחכה לי. רק לי. הוא מושיב אותי מעליו והכול יוצא החוצה באנקות בנהימות בחצי צעקה בסופה אנו שכובים אחד בתוך השני, מונחים כמו שבלול.
דמעות בעיני….כל הפחד שהיה נעלם. גיליתי אותו בין זרועותיי והוא…..הוא רוצה לגעת בי. עיניו מבריקות ודמעה הנוצצת מהן. אני לוחשת לו "תודה זו המתנה הכי יפה שקיבלתי ממך ליום הנישואים שלנו".
בלילה נרדמנו כשהייטק מניח את ידו בין רגליי על ערוותי המגורה, התפוחה, המלאה כמו עוטף אותו בחום….
מחר יום חדש.

דיווה​(מתחלפת) - כיפ לראות אינטימיות שכזאת
(שלא לאמר שהסיטואציה עושה לי את זה ביגטיים)

חג שמח ושב"ש לכם:)
לפני 15 שנים
Trojan - O U T
F U C K I N G
S T A N D I N G
!
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י