לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 14 שנים. 14 באוגוסט 2009 בשעה 22:41

המון זמן לא כתבתי לה ולכם. לא ברור ממש למה. אני טיפוס מאוד ורבלי והכתיבה זורמת לי מאוד. קל לי להוציא דברים החוצה. וזה לא שלא היה לי על מה לכתוב (המוןןן) אבל איכשהו לא הייתי פנוי לזה, רגשית כנראה. האמת גם עכשיו לא מרגיש לי לגמרי מחובר אבל אני זורם עם זה (גילוי נאות – הקטע הזה נכתב בחלקיקים לאורכם של כעשרה ימים).

אז מה קרה? קצת עייפות החומר. הייתה לנו חוויה מדהימה ולקחנו לעצמנו קצת זמן לחשוב מה אנחנו רוצים הלאה. עדיין לא לגמרי מגובשים, אבל מתקרבים לשם בכמה ראשי חץ שמאגפים מטרה, ובעצם כמה מטרות.
בינתיים לקחנו לעצמנו קצת חופש, למרות שלגמרי לא נחנו. הספקנו לארוז, לעבור דירה ולארגן את החדשה. הספקנו לחגוג יום נישואין, שלושה ימי הולדת ולסיים שנה עם ילדים בכל המסגרות.
אני הספקתי להיות 4 פעמים בחו"ל ב-7 שבועות, ובאמצע להכניס עוד איזה סטרפטוקוק לגרון (ולא, זה לא מגומי שחור). היא הספיקה להתעייף מאוד (כנראה היינו צריכים לגייס איזה נשלט או נשלטת לעזרה), להישפך, לעבור תאונה קלה ולהתגעגע (ולקבל מוזה לסיפורים מדהימים שכתבה ופרסמנו).

בקיצור – היינו עסוקים, באנדרסטייטמנט. רק לקרוא את זה מעייף אותי ותאמינו שבמציאות זה בכלל הרבה יותר גרוע (להסתובב כמו זומבי בעבודה ולהכפיל את כמות הקפה מרמז על המצב).

ומה עשינו בינתיים – התלבטנו וחשבנו. יצרנו כמה קשרים חדשים מעניינים מאוד ואנחנו מתחבטים ביניהם. העמקנו קשרים עם אנשים יקרים ואהובים כל-כך, עד כדי שלאחרונה ממש לא פוגשים את החברים הונילים שלנו. יש משהו כל כך נוח בלהיות משוחרר "ואתה" בחברת דומים, שגם שיחה על הא ודא נעימה וקולחת, וקל כל-כך לשלב בנון-שלנט נושאים שלא היינו חולמים להזכיר בשיחה עם הונילים.

באיזשהו מקום אני מתגעגע לונילים, למרות שמקנן בי חשש שאולי משהו בהם קצת "ישעמם" אותי עכשיו. אנחנו נוסעים צפונה עם זוג כזה השבוע, מישהו שהוא חבר ותיק להרבה שיחות עמוקות ומעניינות, זוג שיש לנו עימם המון היסטוריה גם אם מדובר בסשנים של D&D מהעבר (ושוב לאכזבתכם ללא כל גומי שחור וכאלה). יצא לנו להיפגש איתם לפני כחודשים, אחרי שהסערות שלנו התחילו. היה כיף כמו תמיד, ובכל זאת, משהו בפגישה ההיא היה פתאום דווקא הפחות מוכר.

בקיצור – אנחנו קצת בחופש, ב-Offtime. כמו שאומר השיר "Gone till November" (טוב, הרבה קודם). אנחנו לא ממש מתנתקים, אבל גם לא ממש מחוברים. עוד 15 ימים לספטמבר....

ועכשיו, כמו רמבו – סרט הזיעה על המצח, הזיעה נוצצת, המקלעים בהיכון. חופש – אנחנו באים!!!!

gamVgam​(אחר){גם וגם} - חמודים.
וכפי שציינת ספטמבר משחרר לחצים עד החגים, במקרה הטוב.
השילוב של ונילים ונון ונילים, עבר ועתיד היוצרים את ההווה הם הא'-ב' של גם וגם.
אז תהנו ממש מכל העולמות ותמשיכו לייצר סיפורים.
לא לשכוח לשלב אותנו בפנים :-)
אוהבים
ברמלילו
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - אני מחכה שהיא תמשיך לייצר סיפורים בכליון עיניים.

מתגעגעים גם אליכם וגם לספטמבר...

הייטק
לפני 14 שנים
Trojan - D&D as Dungeon and Dragons ?
מה שניכם שיחקתם את זה ?

נשמע כאילו באמת היתה לכם תקופה עמוסה ביותר :-)
תהנו בחופש.
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - נראה לך שהחתולה בזבזה על זה זמן? כמובן שהייטק רק שיחק, אבל החתולה הנהדרת נתנה לו והוא אסיר תודה :-)

עמוס זה לא מילה. בכל זאת ניסינו לקדם קצת ענינים,
אבל לא ממש הסתדר...

הייטק
לפני 14 שנים
evedleraglech - מחכה כבר בקוצר רוח לשמוע ממכם ומחויותכם
וכמובן מחכה גם לפגוש אותכם
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י