שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 19 שנים. 29 ביוני 2004 בשעה 12:25

אתמול בערב היה לי את הסקס הכי מדהים שהיה לי בחמש שנים האחרונות לפחות...ועוד עם בחור ונילי לגמרי...אפילו קצת נלחץ מהנטיות הבדס"מיות שלי....("אני מפחד להתהפך על הבטן...שלא תתחילי לדחוף לי דברים לתחת"...). אבל כמו שאמרתי...אין עליו. הוא פשוט יודע מה שהוא עושה...מה שהוא עושה עם האצבעות שלו..עם הלשון שלו, איך שהוא מנשק...יש לי עדיין צילצולים באזניים והבהובים בעיניים. בקושי מצליחה להתאושש.

זה התחיל לפני שלושה שבועות בערך בסיני. קלטתי אותו על החוף, כולו בברלי-הילס, בלונדני ושרירי...נראה כאילו עכשיו יצא מהסדרה האמריקאית. ואני מייד התפקסתי עליו ...החלטתי שאני רוצה לעשות בו כל מני דברים. אבל כמובן שלא מלכה כמוני תשפיל את כבודה ותתחיל עם גבר – מספיק רק מבט אחד חודר בדרך-כלל והם באים בזחילה...

תוך דקותיים הוא יושב לידי, מלהג קצת...אין לי מושג מה הוא אומר ...אני יותר עסוקה בלבחון את הזרועות המדהימות שלו...ואת הישבן המוצק שלו...קצת חנן, אין ספק...עורך דין גיקי לגמרי...אבל איזה שפתיים מתוקות...רק להדביק עליהם צרפתית.

באותו ערב כבר היינו על המזרן מול הים...הוא גונח כשאני מעבירה ידיים על הפתמות שלו ...איזה מתוק...ואז פתאום הוא מתחיל לספר לי את סיפור חייו...שואל באשר לעתיד יחסינו...ואני שואלת את עצמי אם זה לא זמן טוב להסתלק מכאן...

הגענו בערך ביחד למסקנה שזה לא יסתדר בקטע רומנטי...אבל בכל זאת הוא נתן לי את מספר הטלפון שלו...(שמרתי אותו בזכרון של הסלולרי בתור – "זיון לתקופת יובש"....).

אז נו אם להתוודות על האמת, כנראה שאני לא כזו שרלילה...ולא מבחירה...פשוט...ובחורים יקרים זה הזמן לקרוא טוב , טוב...ולא צריך לקרוא בין השורות...רוב הגברים כאן במדינה פשוט לא יודעים מה לעשות עם אישה במיטה.

אגרסיביות יתר בשלבים הראשוניים יכולה להרוג כל רצון להמשיך...וזו תסמונת שרבים סובלים ממנה...כמו כן הציצים שלי למרות שהם גדולים ויפים, אינם גושי בצק ולא ממש נעים לי שלשים אותם...אני יכולה להמשיך הלאה והלאה...חשבתי אפילו לכתוב ספר...אבל מסתבר שכבר יש אחד ושמו בישראל "סקס עכשיו" – אז בנים, רוצו לחנויות ושננו היטב...

טוב...אז לסוף הערת הביניים ולהמשך הסיפור...התקשרתי וקישקשנו קצת בטלפון...סיפרתי לו קצת בשיחה על המועדון...ועל הכלוב...והוא הגיב בדיוק כמו שמצופה מסטרייט ונילי חנן...בקיצור חשב שאני לגמרי קרועה בשכל...אבל כמו שכבר ציינתי מאוד קשה לעמוד בפני כשאני רוצה משהו...ובכלל איזה גבר יסרב לאישה יפה שמבקשת להכנס איתו למיטה.

הגעתי אליו הבייתה באיחור אופנתי של שעתיים...הייתי עסוקה בשופינג...הוא הכין ארוחת ערב...מקסים כל כך..ושוב הערת ביניים קצרצרה..."בנים, נימוסים, פרחים וכו' עדיין קונים אותנו...או לפחות אותי...".

אכלנו ולא חיכיתי הרבה לפני שהתנפלתי עליו והתחלתי למשש את הגוף הבאמת מושלם שלו...עמד לו כמו תותח- עוד דבר שקשה לי לעמוד בפניו...זה לא יאומן עד כמה לבחורים כאן יש בעיות עם עניין כה פעוט כמו זיקפה, ועוד לפני גיל 30...אבל אצלו אני חייבת לציין אין בכלל בעיות כאלו...יש לו זין מושלם...לא גדול מדי, לא קטן מדי...ותמיד עומד.

כבר כתבתי כאן שהוא מגיב נפלא למגע שלי...מתרגש ממני...אבל את מה שבא אחר כך לא צפיתי...אין לי מושג איך הוא עשה את זה ...אבל הוא פשוט קרא אותי כמו ספר פתוח...הידיים שלו תמיד היו במקום הנכון בזמן הנכון...טיימינג פשוט מושלם, ומה שהלשון שלו עשתה לדגדגן שלי...אף אחד לא הצליח לעשות לי אף פעם.

ואני שבדרך כלל נמצאת בשליטה 24/7 נתתי לעצמי להכנע לו לגמרי, לידיים שלו שעוברות עלי, ללשון שלו שמוצאת את הנקודות הרגישות ביותר. נתתי לו לסובב אותי על ארבע לחדור לישבני – והוא עשה את זה בכזאת עדינות ואלגנטיות – לא ידעתי שמין אנאלי הוא כה מענג.

אחר כך הוא העביר לי קרח על כל הגוף ונישק אותי ושוב הלשון שלו על הדגדגן שלי...לא שנשארתי חייבת...אבל אני רגילה לתת, פשוט בדרך כלל אני לא מקבלת כל-כך הרבה.

בקיצור – אני מקווה שעשיתי לו טוב חצי ממה שהוא עשה לי...ואבי, אם יצא לך לקרוא את זה באיזה שהוא שלב...תדע שאתה מלך...ואני מורידה בפניך את הכובע...וגם כל דבר אחר שתבקש ממני להוריד. אש רק משפט אחד שיש לי לומר לך...עשה בגופי כל שתחפוץ. אין לי ספק שכל מה שתעשה יהיה מדהים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י