שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 11 שנים. יום שבת, 28 בנובמבר 2015 בשעה 19:24

מה זה ?

רכנה אשתי לתחתית הרכב והרימה שושן אדום מנוילן.

זה בשבילך ,עניתי .

3 דפיקות לב והשושן - בביתנו בסלון.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י