שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 11 שנים. יום שני, 28 בדצמבר 2015 בשעה 22:37

לפעמים אני תוהה על עובדה מסויימת שידועה לי זמן רב.

כיצד קבוצה קטנה של אנשים ואו אדם אחד ,מאוד דומיננטים ושאינם מנומסים משפיעים על הרוב.

המשותף בינהם , שהם נוהגים על פי האמת האנוכית שלהם.

משונה: אבל הרוב צריך אותם להמשך חייו,גם אם הם נתפסים בעיניו כשליליים.

מסקנה:

מבחינה אבולוציונית אנחנו ״עדר״ !!!

( כנ״ל בתחום ה״שליטה״)


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י