שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 11 שנים. יום שלישי, 29 בדצמבר 2015 בשעה 23:38

מאז שאני זוכר עצמי, אלו תובנות חיי:

קבלי את העולם כמו שהוא!

חייכי אליו והוא יחזיר חיוך.

תאהבי אותו ותקבלי אהבה.

חבקי את סביבתך והיא תאיר פניה אלייך.

נתינה היא קבלה.

יופיו של העולם מתגלה בפרטים הקטנים.

רכות ואדיבות מנצחים וחוצבים כל סלע איתן.

זיכרי , הבחירה בידייך.

כי :

אדם בתוך עצמו הוא גר !!!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י