שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 10 שנים. יום רביעי, 3 בפברואר 2016 בשעה 11:30

לא פעם קורה לי, כאשר אני הולך ברחוב ורואה אשה מלובשת ממש כמו שאני אוהב.

מעלה את המבט מלמטה למעלה ורואה דמות מאכזבת.

מרגיש כעס מסויים על כך שהעזה להתל בי.

מה עם משטרת האופנה?

זהו?

אין יותר דו״חות ?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י