צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אינטימיות בלתי מחיקה

לפני 6 שנים. 9 בינואר 2018 בשעה 15:59

כל פעם מדהים אותי מחדש כמה הערכים במדינה נתקעו בשנות השמונים.

שלחו לי אתמול לינק לאתר להזמנת "כלות מאוקראינה", משל הן היו קופסאות שימורים של בורשט.

לשים לב היטב לטקסט המודגש:

 

הידעתן? נשים ישראלית בכלל חפצות להיות גברים. איזה הפתעה. אה, ומסתבר שנשים ישראליות כלל אינן נשים מלכתחילה, "(האוקראיניות) מעדיפות להשאר נשים, רחוק מהפמיניזם". המילה נשים, במוחו של הכותב, אינהרנטית כוללת בתוכה באופן טבעי ומובן מאליו מעמד נמוך יותר מזה של גברים.

כל פעם שיש צעד אחד קטן קדימה הערכים הדוחים והדתיים של העבר מרימים את הראש. אולי בעקבות טראמפ, בריון נרקיסיסט וטיפש, שהחזיר את העולם אחורה בעשרים שנה מבחינת זכויות מיעוטים, נשים, LGBTQ וכו', אולי זה פשוט ב-DNA של הישראלי המצוי מחוץ לתל אביב ולערי השרון.

אני זוכר את המרה השחורה שהיתה בקרב רובנו כאשר מי שהגדיר עצמו לאחרונה "גאון יציב נפשית מאד" גנב את השלטון ו"נבחר" לנשיאות ארה"ב. יום לאחר הבחירות ביקרתי את סבתי, אשה דתיה. היא פלטה בנונשלנטיות "כן, גם לדעתי עדיף שגבר ינהל את העולם ולא אשה". תפסתי ראשי בין ידי ולא עניתי. מה כבר אפשר לומר לה, בגילה. כנראה שדור שלם לא ישתנה ולא יפנים את ערכי העולם המודרני. עצוב לומר זאת אבל כל עוד יש בין מקבלי החלטות וקובעי מדיניות ציבורית ודעת קהל אנשים מהדור הזה, שנתקעו עם ערכי הדת שקדחו להם לראש בתור ילדים, המצב יהיה קשה יותר לשינוי. 

בפעם המיליון, זה לא מסובך וקצת נמאס לחזור על זה בפאקינג 2018, אדם=אדם=אדם על כל המשתמע מכך, ללא שום קשר לאם יש לו כרומוזום Y. פמיניזם לא בא על חשבונכם, גברים בכיינים, אלא רק מבקש שוויון אמיתי, כולל פערי שכר, כולל תפילה בכותל, כולל הכל. בדגש לאתר זה; אין שום סתירה, ולו הקלושה ביותר, בין פמיניזם ל-BDSM.

כל מי שמתבכיין על "עידן פמיניסטי זה", הגיע הזמן להפנים שהעולם משתנה. Culture shift. לאט לאט, ערכי העולם הישן יסיימו את שירת הברבור שלהם ויגוועו, בתחילה במערב החילוני והפרוגרסיבי בלבד ואז, בתקווה, גם בשאר העולם.

metoo motherfuckers#

 

'BunnyPrincess'​(מתחלפת) - איזה פוסט יפה וחשוב. ממש תודה.
לפני 6 שנים
robotz - "כי נישואין עם בחורה (שוב בחורה) מאוקראינה ישדרג אותך בחברה.
עברית למופת.... לכל אוהבי היוד בתחילת משפט...
עוד סיבה להתחתן עם בחורה בחורה בחורה בחורה מאוקראינה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י