לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פירורים של אמברוזיה

בחינה מחדש של המובן מאליו.
לפני 14 שנים. 13 באוגוסט 2009 בשעה 16:49

הצייתנות משתלמת.
שומן הילדה מתמוסס לאיטו ויורד למטה, אל בין הרגלים.

הבטן משטחת
הכוס משמין
וצומחת אשה אמיתית.


שפחה.

his k{C} - 16.8.09
13:15

k הקטנה עסוקה בימים האחרונים, ולכן לא פירטה את כל מה שהיה. k הקטנה עסוקה בהעברת כל השומן אל בין הרגליים, שם קטנצ'יק בדימוס הפך שמנצ'יק, ואם לא ניזהר ונאכיל אותו עוד ועוד הוא אולי ימשוך אותי כלפי מטה. אולי זו הסיבה ש k לפעמים לא מצליחה להשאר זקופה כפי שמאסטר אוהב?

אם כן, בחמישי - k הסתפקה במועט עם קערית קטנה של מרק תירס. אבל בשישי - גם הסנדביץ' המסורתי שתמיד אוכלים בדרך אל הים, וגם פיצה. פיצה נפלאה ואמיתית של בית שלא הצלחתי להפסיק לאכול ביחד עם מאסטר וסרט וסלט ירוק.
בשבת הכנתי למאסטר ולי פרנץ' טוסט לארוחת הבוקר, ומאוחר יותר נשנשנו את הפיצה שנשארה. אבל זה עוד כלום לעומת קטנצ'יק aka שמנצ'יק, שלא מפסיק להשחית עצמו ולהשמין בסופש שלם של מנוחה וזימה ועוד מנוחה מהסוג הקטן וחסר האונים.
נעים בבטן, נעים איפה ששמן, שמח בלב :)
לפני 14 שנים
his k{C} תוספת - כנראה שהחום משפיע על k הקטנה. איך יש אחרת להסביר ששכחתי לגמרי מהפנה קוטה הנהדרת בשבת?

ויותר חשוב מזה, ארטיק אננס במחיר מופקע בים שנאצלתי לראות נוטף ונוזל ומתבזבז וגרוני ניחר אך נאסר עלי לאכול כי לא הייתי טובה ואחראית מספיק.
לפני 14 שנים
his k{C} בלוג קטן וטפילי - 18.8.09
16:53
הימים האחרונים עמוסים למדי, לכן לא כתבתי כמעט את יומן האכילה. בראשון הכנתי פסטה קונכיות ברוטב שמנת והמון פטריות. אכלתי מהר וגם האישור הגיע מהר, כדי שאוכל לצאת מהר לעמל יומי.
אתמול חתכתי פירות נהדרים של קיץ כשאירחתי חברה ללמוד לבחינה. ידעתי שמאסטר לא ירשה ויגרום ל k הקטנה להתפתל מול מישהי שכלל לא יודעת עד כמה החברה החריפה והגדולה שלה בעצם שפוטה שאפילו ביס לא יכולה להכניס לפה בלי אישור. אז היא התכבדה והתכבדה והמליצה על הענבים והאבטיח, והמלון מעולה, ולא הבינה למה k הקטנה, בעלת הבית בהעדר בעל הבית, אוכלת רק לאחר קבלת הסמס השני והמאשר שהגיע כעבור חצי שעה בערך. אחר כך, בערב, מאסטר הכין קורנפלקס בחלב ומעט סוכר והאכיל באבטיח.
היום לקחתי ענבים לבחינה. הם היו מרעננים ומתוקים ונהדרים, ומיד אכין לי כריך עם חביתה וירקות.
עולה בי החשק לבשר, ומעבר לחשק, אולי איזה צורך. בשר, ולא אכפת לי כל כך מאיזה סוג - אפשר קציצות, או אולי אכין לראשונה פאי רועים, או איזה המבורגר טוב. הכתפיים אומרות בשר, שיני חשוקות, ועיני מבקשות דם על צלחת.

אל אלוהים, אפילו לא היה לי זמן לבדוק מה שלום שמנצ'יק בימים האחרונים.
לפני 14 שנים
his k{C} - (תוספת - נהניתי, הו, כמה נהניתי להתפתל ככה. אם הוא נהנה כמוני, אני רגועה. עוד חמישה ימים לסיום העונש, כולנו מרוצים)
לפני 14 שנים
his k{C} - אכלתי סנדוויץ' ; לחם מלא, מעט חמאה, חביתה, שלוש פרוסות מלפפון, שלוש פרוסות עגבניה. כלומר, אכלתי חצי סנדוויץ'. החצי השני יחכה לשובו של מאסטר מהעבודה.
לפני 14 שנים
his k{C} - 19.8.09
19:03

ש ק ש ו ק ה, שתי ביצים.
למורעבת אישור ושלום.
לפני 14 שנים
his k{C} הו, הו. - 21.08.09
18:14

אתמול, פסטה ברוטב של שמנת, בזיל ובטטה.
והיום, 350 גרם של סטייק מזוגג, עבה, גדול, מדמם ונימוח שכמעט נמס בפה לצד גראטן תפוחי אדמה עם פטריות וקראסט נפלא שמזכיר ביסלי.
אחר כך מעט ענבים קפואים ואבטיח.

מצטערת, אבל אני לא מצליחה לחשוב. כל הדם בגופה של k הקטנה נרתם למשימת העיכול.

:)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י