בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מיש

החיים שלי הם לונה פארק אחד מתמשך, רכבות שדים, רכבות הרים, מבוכים, קרוסלות, גלגל ענק. הכל מהכל.

הבלוג הזה נפתח ב2010, עבור הבעלים הראשון שלי... ש"קרא, למד ונהנה".
זכיתי לחוות איתו את גן העדן של ההתמסרות המוחלטת.
הוא לקח אותי למסע מרתק (ואולי מופרע) של פעם בחיים, כזה שמשאיר חותם, לכל החיים.
וכשהגיע הזמן לשנות צורה, נגעתי בקרקעית של התהום, וזה כאב יותר מכל דבר אחר שחוויתי בחיי (והיו).

אחריו (בסוף 2011) נכנס לחיים שלי, זה שהיה הצעד הראשון, כדי להחזיר אותי לחיים.
בחוכמה ורגישות הוא ידע לא לבקש בעלות, אלא להיות "בעל הבית", והיה ברור לשנינו, שאנחנו זה לכל החיים.

ואז, למרות שהייתי עדיין שבורה וסקפטית, נשאבתי קריטית והתמסרתי שוב.
באהבה גדולה. לאיש מקסים. אחד המטורפים והשווים.
היה נדמה שגם שם ישבר לי הלב, אבל הפעם, לשמחתי, הצלחנו לעבור מהיררכיה לחברות.

ואז היה קצרצר, מקסים, שבקושי הספקנו לטעום, אבל יצא, שהיה קרש הקפיצה...
לאיש שהוא חלק מחיי בתשע השנים האחרונות, ובצורות המיוחדת שלנו, צפוי להשאר לעוד שנים רבות.
לזה שבסוף 2012, הכריז שיגנוב אותי ואני אהיה שלו, ואם נתאהב, תוך שנה אהיה בהריון ממנו! (זה קרה הרבה קודם!)
זה האיש שיצר איתי חיים! שהיה מעליי, לצידי, לפעמים מתחתיי, מאחורי, ומלפני.

הבלוג חוזר לאוויר בהדרגה, אחרי שהיה בהפסקת פרסומות מאולצת.
וחוזר עם הרוח שנושבת בי היום, רוח של שינוי קוסמי, ביקום ובתוך כל אחד/ת מאיתנו.

מוזמנים להגיב, לכתוב לי לפרטי, לשאול ולשתף...
אבל לא לצפות לקשרים, אני ונילית, לא פנויה ולא מעוניינת.
אבל אוהבת!
לפני 15 שנים. יום שני, 29 באוגוסט 2011 בשעה 20:10


* נא לא להניח הנחות, להסיק מסקנות או לשער השערות... מס' 1 אמור להבין את זה (ולחייך :)


מהי נסיגה?
ה"נסיגה" היא תנועה מדומה, בה תנועתו היחסית של הכוכב איטית מתנועת כדור הארץ.
תופעת הנסיגה, כפי שהיא נראית לנו, הינה אשליה אסטרונומית, היות והכוכב ממשיך לנוע קדימה כל הזמן.

מהי השפעת הנסיגה על חיינו?
תקופות של נסיגה אינן נדירות, אם כי לעיתים קרובות עלולות להיות בעייתיות עבורנו.
כוכב בנסיגה מבשר על תקופה של אירועים בלתי נמנעים בתחום בו הוא משפיע.
הוא מציף בעיות מהעבר, כאלו שלא נפתרו, ובזמן הנסיגה הם נוטים להופיע שוב על מנת לדרוש החלטה, בכדי שנוכל להמשיך הלאה.
הנסיגה יכולה גם להציג בפנינו שורה של אירועים שנדמה שאין לנו עליהם שליטה, או שהשליטה שלנו בהם מעטה.


עכשיו בנסיגה: אורנוס, נפטון, פלוטו, וגם כירון.
אף אחד מהם לא מהכוכבים הקרובים, כך שההשפעה שלהם יחסית מינורית.

ההורוסקופ היומי שלי:
אתם מרשימים היום יותר מהרגיל, קשתים.
זה בהחלט עשוי לעזור לכם לקדם רעיונות ויזמות שעד כה לא עלו על פני השטח, לעשות דברים קצת אחרת,
להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, ולשדרג את התדמית שלכם מול העולם.
השקיעו קצת יותר ביחסים עם סמכויות, ואל תעשו דווקא.


ההורוסקופ היומי שלך:
מקבץ הכוכבים שנמצא היום מול המזל שלכם כולל את השמש, ונוס והירח.
אתם עלולים להרגיש שהעולם מסתכל בכם מרחוק ומצפה שתוכיחו את עצמכם.
זה הזמן להשקיע יותר במערכות היחסים הקרובות, להיות שם עבור מי שזקוק לכם,
ולנהל שיחות חכמות של אחד מול אחד עם אנשים קרובים.


לא נגענו ! (אמיתי לגמרי...)

בשיחה עם מ. דיברנו על זה, שלאחרונה נעשית מגיב פעיל בפורומים השונים... ואז עלתה האופציה, שאולי דווקא אתה זה שבנסיגה ( :

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י