ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מיש

החיים שלי הם לונה פארק אחד מתמשך, רכבות שדים, רכבות הרים, מבוכים, קרוסלות, גלגל ענק. הכל מהכל.

הבלוג הזה נפתח ב2010, עבור הבעלים הראשון שלי... ש"קרא, למד ונהנה".
זכיתי לחוות איתו את גן העדן של ההתמסרות המוחלטת.
הוא לקח אותי למסע מרתק (ואולי מופרע) של פעם בחיים, כזה שמשאיר חותם, לכל החיים.
וכשהגיע הזמן לשנות צורה, נגעתי בקרקעית של התהום, וזה כאב יותר מכל דבר אחר שחוויתי בחיי (והיו).

אחריו (בסוף 2011) נכנס לחיים שלי, זה שהיה הצעד הראשון, כדי להחזיר אותי לחיים.
בחוכמה ורגישות הוא ידע לא לבקש בעלות, אלא להיות "בעל הבית", והיה ברור לשנינו, שאנחנו זה לכל החיים.

ואז, למרות שהייתי עדיין שבורה וסקפטית, נשאבתי קריטית והתמסרתי שוב.
באהבה גדולה. לאיש מקסים. אחד המטורפים והשווים.
היה נדמה שגם שם ישבר לי הלב, אבל הפעם, לשמחתי, הצלחנו לעבור מהיררכיה לחברות.

ואז היה קצרצר, מקסים, שבקושי הספקנו לטעום, אבל יצא, שהיה קרש הקפיצה...
לאיש שהוא חלק מחיי בתשע השנים האחרונות, ובצורות המיוחדת שלנו, צפוי להשאר לעוד שנים רבות.
לזה שבסוף 2012, הכריז שיגנוב אותי ואני אהיה שלו, ואם נתאהב, תוך שנה אהיה בהריון ממנו! (זה קרה הרבה קודם!)
זה האיש שיצר איתי חיים! שהיה מעליי, לצידי, לפעמים מתחתיי, מאחורי, ומלפני.

הבלוג חוזר לאוויר בהדרגה, אחרי שהיה בהפסקת פרסומות מאולצת.
וחוזר עם הרוח שנושבת בי היום, רוח של שינוי קוסמי, ביקום ובתוך כל אחד/ת מאיתנו.

מוזמנים להגיב, לכתוב לי לפרטי, לשאול ולשתף...
אבל לא לצפות לקשרים, אני ונילית, לא פנויה ולא מעוניינת.
אבל אוהבת!
לפני 15 שנים. יום שני, 31 באוקטובר 2011 בשעה 22:46


את
ישנה כאן לידי.
הפנים היפות שלך מוארות באור הקלוש מהמסך של הלאפ-טופ שלי.
ואני כותבת.

מקשיבה לנשימות שלך ושמחה שנרדמת מהר ושיש לך קצת מנוחה.
מהכאב, מהקושי, מחוסר האונים של מצב חדש שאי אפשר לעכל את משמעותו.
מהגעגוע...
גם לגבר ההוא שלמענו התכנסו כאן כולם. זה שאני לומדת להכיר ולאהוב רק אחרי לכתו.
וגם לגבר הזה שלך, שרק למשך כמה שעות לא נמצא לידך. הכלי שמכיל אותך. משענת~בסיס~עטיפה~אהבה.


כל מיני רגעים משלושת הימים האחרונים, עוברים בי. רגעים קטנים וגדולים.

117 הקילומטרים שמתחו את הלב שלי, בין המקום שבו הגוף שלי היה, למקום שבו היית את.

הגוזלים שלכם, עם האהבה המדהימה שלימדתם אותם, וההברקות שלהם שמיד תועדו במחברת ( :

רגעים מזוככים של נתינה וקבלה.
חיבור בלתי הגיוני בין הכי נמוך, להכי גבוה (ההתעלות הריגשית וההתרוממות הרוחנית מלנקות ילד קטן שמרוח כולו בקקי).

הגברים שאני אוהבת (הוא וגם אחרים) שמנצנצים סביבי בצורה כזו או אחרת, והלב שלי שמחלים.

האזעקה שנשמעה ורוקנה את הסלון מאנשים, כשרק כמה פסיכים נשארו לשבת איתי ולהקשיב לנפילות, להרגיש את הבית רועד ולדעת שאין פחד.

הרב שהיה כאן הערב, וביקש להגיד דברים, הדממה שהייתה מסביב וכולם שהקשיבו. גם אני.
המחברת והעט שנשלפו מהתיק אחרי כמה זמן, והדברים שרשמתי (לעצמי ?) תוך כדי שהוא מדבר. הערות. הארות.
כמו שאני עושה כבר שנתיים והפך לטבע שני.
הוא מדבר על זה שהשאלה שנשמעת באוויר הכי הרבה, היא "למה הוא מת ?" ומבקש שנתמקד בשאלה היותר חשובה... "למה אני חי/ה ?"
אני מחייכת בתוכי, כי לשמחתי יש לי תשובה. כזאת שממלאת אותי.
הוא שואל ומבקש שנענה לעצמנו בלב, האם אנחנו יודעים מהי אהבה, מהו אושר.
אני עונה לעצמי בלב.
מודה על שאני זוכה לאהוב.
מאושרת על מה שיש לי בחיים ~ מאשרת את מה שיש לי בחיים.
הוא מדגיש שמה שחשוב באמת, זה להאמין בלב שלם בדרך שבחרנו, להאמין במה שאנחנו עושים, לדעת להבחין בין אמת ושקר.
שגם זו חזרה בתשובה, לאו דווקא זו הדתית.
ואז הוא נותן את המשפט שאני שומעת כבר שנה שלמה, שאולי בפעם הראשונה אני באמת מוכנה לגמרי לקבל: "אין שלם כלב שבור".


בתוך כל זה, אני מזהה איפה אני.
עם תחושת האהבה שאני מלאה בה.
עם התהליכים שאני עוברת בחיים, ובעיקר זה העצום שאני עוברת עכשיו.
עם הבחירה שלי לחיות.
עם הבחירה שלי להעיר שוב את שמחת החיים שלי.
עם הבחירה לאהוב ולהיות מאושרת.


תודה.

לשניכם שמאפשרים לי להיות כאן ולתת את מה שאני יכולה, ולהתמלא ולאהוב.

ולכל אחד ואחת מאלו שנתנו לי לחבק אותם (וחיבקו אותי בחזרה) בשלושת הימים האחרונים.
בין אם אתה בן שלוש וחצי או בן ארבעים ושש וחצי ( :

אוהבת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י