צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 18 באוקטובר 2011 בשעה 18:18

היום ראיתי ידיד טוב אחרי שנה וחצי בערך שהוא גר באילת. אני שמחה לציין שנראה כי הוא מצא את דרכו בחיים. אני באמת גאה בו שהוא שם לעצמו מטרות ושהוא עושה דברים בשביל עצמו.

אז היום היה לי ממש ממש כיף איתו. הוא התעקש להיות ג'נטלמן והזמין אותי לבירה וארוחת צהריים, אבל קיבלתי הזדמנות לפצות אותו בבירה חח ^^ נראה לי שהוא הרגיש אשם כי הוא איחר לי היום (הוא התבלבל וחשב שקבענו לחצי שעה יותר מאוחר). אני לא כועסת, אבל די היה לי משעמם לבד במרכז העיר. בעיקר ישבנו ודיברנו, שזה היה הכי כיף. מעין השלמת פערים, אבל גם לדבר על דברים של פעם כשהכיכר הייתה הכיכר והיה עם מי לשבת בימי חמישי.

אני יכולה להבין אותו עכשיו כשהוא החליט על כיוון שהוא מרגיש לפעמים לא קשור לסיטואציה או לחברים שלו. גם אני מרגישה לפעמים דג מחוץ למים מאז שהכרתי את החבר שלי. אם הוא הכיר אותי כנערת מסיבות שובבה, עכשיו אני כמו גורת חתולים מבויתת. לפעמים זה מפחיד כי אני מרגישה כאילו אני התבגרתי מהר מדי ואני כבר בשלב שאני מרגישה "זקנה". אני מתעייפת מוקדם יותר, לא תמיד ב!@# שלי לצאת. באמת נהייתי יותר בנאדם שמעדיף לשבת בבית, לראות סרטים ולהזמין פיצה.

עם זאת, שינוי הוא לא בהכרח דבר רע. נהייתי בנאדם הרבה יותר זהיר בענייני כספים, למרות שאף פעם לא נקלעתי לחובות. אני רגועה יותר ומרגישה שהייתה לי את התקופה שלי לעשות שטויות, ואני מרגישה מוכנה יותר עם כל צעד שאני לוקחת לקראת העולם האמיתי. אני חושבת שאני אסתדר 😄

ערב נעים ^^


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י