אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 10 בפברואר 2012 בשעה 23:07

אז היום רבתי עם החבר שלי. הוא ניסה לשכנע אותי שהוא נותן מעצמו כמה שהוא רק יכול, כאשר אני טענתי שזה שאני באה עד לבית שלו כל סופ"ש רק כדי לראות אותו משחק באטלפילד באד קומפני 2 לא אומר שהוא משקיע בי כפי שהוא טוען. מפה לשם הריב התגלגל איכשהו לנסיעה שתכננו לאוגוסט לשוויץ. לבחור יש עניין בתחום מסוים, ומיס ביץ' כמו חברה טובה תכננה את הטיול ככה שארבעה ימים מתוך השבוע שנהיה שם יוקדש אך ורק לתחביב שלו. על מנת שלא תגידו "לא התייעצת איתו" או "פעלת על דעת עצמך", אני אומרת לכם כבר מעכשיו שאני התייעצתי איתו לכל אורך הדרך. ישבתי על הטיול המזורגג הזה פאקינג למעלה מחודש כמעט כל יום, ומה הוא זרק לי בפנים היום? "זה בכלל לא מה שאני רציתי!".

...

בלי להכנס לענייני עדות, אבל עוד שניה הרוסיה שבי באה לחנוק ולדקור אותו מעבר לפלאפון. במיני ויכוח האחרון שלנו לפני שלושה שבועות בערך אתה טענת שמה שדברנו הוא מה שאתה רוצה לראות, מה לעזאזל השתנה פתאום? עכשיו, אני יצור די פשוט. מה שאתה רואה הוא מה שאתה מקבל, ומה שאתה אומר זה מה שאני מבינה. זה לא כאילו פיתחתי שמיעה סלקטיבית לאורך השנים.

ויש לי עוד תלונות!
אני לא דוברת רוסית באופן טוב במיוחד, וכל החברים שלו, איתם יוצא לנו להפגש לעיתים תכופות, דוברים את השפה בצורה שוטפת. חלקם מנסים לדבר בעברית רוב הזמן כי הם מנסים להיות מתחשבים, אבל הוא? על הזין שלו. מדבר רק רוסית, ואני מתחננת שהוא לפחות יתרגם בשבילי על מה הוא מדבר על מנת שאני לא ארגיש כל כך נטע זר. הגעתי למצב שבו אני מנסה ללמוד שפה בגיל 21. אני לא יודעת כמה מחקרים אתם קראתם בנושא, אבל זה הוכח שממש קשה ללמוד שפה כמו שצריך אחרי גיל 13-14.

למען האמת? אני לא בנאדם קל. אני מודה בזה, אבל מי מאתנו כן? אני באתי בטוב, ניסיתי לרצות אותו וככה בניתי טיול שלם סביב האינטרס שלו. זו המגרעה השנייה שלי - אני שטיחון לניגוב רגליים, או כמו שאוהבים לקרוא לזה בשפה יפה "פיפל פליזר" (כן, אני בנאדם שדי מורכב מניגודים). באמת ניסיתי והשקעתי מאמצים במטרה שיהיה כמה שפחות יהיה יכול להתפקשש בנסיעה הזאת, ואני מרגישה שהוא בעט לי בפה. אולי זה מוגזם, אבל המילה היחידה שמתארת את התחושה שלי עכשיו היא "בגידה". הוא פאקינג רימה אותי. אמר לי דבר אחד, והתכוון לאחר.

עזבו, נראה שלי שבכך יסתיימו להן שנתיים וקצת של מערכת יחסים שחשבתי שהיא האחרונה שלי.

לילה טוב,
מיס ביץ'.

חלת דבש - זה נשמע כל כך קלישאתי, אבל בסוף מה שקורה קורה לטובה. אם התחושה שלך היא שאת צריכה ללכת אז תלכי. אם אתם באמת אוהבים אחד את השני ובאמת נועדתם להיות ביחד, אתם תחזרו למקום הזה.

אני לא יודעת לגבי עניין מערכת יחסים שחשבת שהיא האחרונה שלך. בהנחה שהגיל שרשמת הוא גילך האמיתי, אני יכולה רק לומר שאלה היו שנים של הרבה שינויים, ואני יודעת שאצלי עדיין יש שינויים, ומי שהייתי לפני שנתיים שלוש זה ממש לא מי שאני היום, ויכול מאוד להיות שאם היה לי מישהו בחיי שהייתי נכנסת איתו לקשר לפני שנתיים פלוס, הייתי מוצאת את עצמי במחשבה שזה כבר לא מתאים למי שאני היום. בניגוד ליחסי נישואים למשל, שאת השינויים את ובן הזוג עוברים ביחד (הכניסה לחיים משותפים, ילדים וכו'), השינויים שעוברים עלייך והמחשבות לגבי הכיוון שתקחי בחיים, אלו דברים שעוברים על כל אחד מכם בנפרד ומשנים אתכם בהתאם.
לפני 12 שנים
nomorenomore - בהצלחה ביצ'ית :)
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - כן, מיקה, אני רק בת 21. אני גם חושבת ככה כבר די הרבה זמן, שאין לי כוח יותר למשחקי המוחות האלה. זו לא הפעם הראשונה שהוא אומר לי "בסדר", ואז אני מקבלת על הראש. אני פשוט לא מסוגלת להלחם בזה יותר, ואני די בטוחה שנתתי כבר את כל מה שיש לי. נמאס לי מלהלחם בבנאדם שהיה הכי חשוב לי על מנת לשמר את מערכת היחסים איתו. במיוחד כאשר אני עושה את כל הלחימה לבד.

תודה, צ'ילי :)
לפני 12 שנים
Bullitt​(נשלט) - מה שאת מתארת אני חושב קורה לכולם בגיל הזה.
אולי מפחדים להישאר לבד, אולי מפחדים שיקרה משהו.

אבל, לעיתים, חשוב להרפות ולעזוב ואז אולי יפתחו דלתות, חלונות ותריסים חדשים.
אחרי זה תפגשי מישהו חתיך, אוהב, רגיש, איכפתי ונחמד ביותר שאת לא תאמיני למה חיכית כל כך הרבה זמן.

מה ההחלטה? :)
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - נותנת לו זמן להגיב, אבל בתכלס הוא יצטרך לבוא עם חתיכת הבטחה לשינוי ההתנהגות שלו אם הוא רוצה שאני אשאר. אני לא מוכנה להשאר במערכת יחסים שאני מרגישה בה כלואה עם יחס מחורבן.
לפני 12 שנים
פנטזיה חדשה​(נשלטת) - כוס אמא שלו, אם הוא לא יודע להתנהג שיחפש לו שטיחון אחר
זה בסדר להיות פליזרית אבל צריך למצוא מישהו שיודע להעריך את זה ולא רק להשתמש ולהשפיל
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י