ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 24 בפברואר 2012 בשעה 17:05

..וזה הדבר הכי עצוב שאי פעם אמרתי למישהו.

אני לא צריכה תשומת לב 24/7, אבל פאק, אפשר טיפה יחס?

"מי שגורם לך לבכות לא ראוי לדמעותייך. מי שראוי להן אף פעם לא יגרום לך לבכות".

מתי אני אמצא מישהו שיתייחס אליי כמו שצריך? נשבר לי, פשוט נשבר לי. פעם אחת הייתי רוצה שיהיה לי קל בתחום הזה.. אולי בגלל זה נשארתי במערכת היחסים הלא-מתפקדת הזאת במשך כל כך הרבה זמן, בגלל הפחד מלהיות לבד. מצד שני, "עדיף להיות לבד מאשר עם מישהו לא מתאים", ובאופן די אירוני זה מה שאני תמיד אומרת לעצמי. הייתי צריכה פשוט לקום וללכת עוד קודם, אבל אהבתי אותו. חשבתי שאני יכולה לתקן את המצב, ונחלתי אכזבה קשה.

תמיד היית שם בשבילי, אבל לא בשביל מערכת היחסים שלנו. אתה אוהב אותי, אבל לא מוכן להשקיע את המאמץ המינימלי הזה בשבילנו על מנת שבכלל נשאר ביחד. ביקשתי ממך בטלפון שלא לגרור את זה, אבל משום מה אתה רוצה לדבר פנים אל פנים ו"צריך לחשוב על זה". כתוצאה מכך, אני שוב חשבתי בשביל שניים, לכן אני עוזבת. נמאס מתחושת הלבד הזאת שעטופה בשקר של ביחד. אהבתי אותך, אבל כל כך רע לי שאין שום דבר שישאיר אותי איתך. גם אם תבטיח להשתנות, אני יודעת שזה לא יקרה. אתה הבטחת ושברת את ההבטחה הזאת יותר מדי פעמים. אכזבת אותי יותר מדי פעמים בקטע הזה שאני כבר לא אאמין לשום מילה שלך בנושא.

ערב טוב,
מיס ביץ'.

miss darkness - צאי לדרך חדשה
זה קשה אבל אין מה לעשות
זה הדבר הנכון
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - היי, דימנס. אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות, אבל אין לי ברירה אלא לחכות לשישי הבא בו הוא סביר להניח יהיה בבית. הכוונה שלי היא ללכת לדבר איתו ולהפרד בצורה הכי טובה שאפשר (ללא הטלת אשמה על אף צד וכמה שפחות לפגוע).

סתם אין לי כוח לעולם הדייטים. ממה שזכור לי מלפני שנתיים, זה לא היה בדיוק להיט.
לפני 12 שנים
oron​(שולט) - שיהיה בהצלחה!
העיקר שתעשי מה שנכון לך.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י