צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 9 במרץ 2012 בשעה 23:56

אז עכשיו חזרתי מבילוי עם ידיד שלי והבחור שהחלפתי איתו אתמול טלפונים, בילוי שנקבע די בספונטניות אבל היה ממש כיף 😄 ישבנו בגן ציבורי מתחת לבית שלי ושתינו בירות. ז"א, הידיד שתה שלוש, הבחור השני שתה בירה אחת (מסתבר שהוא לא רק מד"סניק, הוא כמעט סטרייט אדג' בזה שהוא בקושי שותה ולא מעשן), ואני שתיתי חצי XD בירה אף פעם לא הייתה הבחירה הראשונה שלי באלכוהול, אבל איכשהו מיום שלישי זו הבחירה שלי. אז עשינו מלא צחוקים על סקס וצבא ומה לא, אבל גם דיבורים רציניים כמו לדבר על הפרידה שלי מא' והפרידה של ידיד שלי מהחברה שלו מלפני שנה בערך.

ואז הגיע הרגע! אחרי שהבחור מחבק אותי כבר לילה שני ברציפות (הרגשה הכי טובה בעולם, אגב), התנשקנו. לא מול הידיד שלי, הוא נתן לנו רגע פנאי מן הסתם וקפא חצי למוות אבל בשקט XD אז הבחור מנשק ממש טוב, רק שהוא כמעט טרף אותי '^^ הוא היה ממש ג'נטלמן. לא ניסה אפילו לגעת לי בתחת. אחח.. רוסים 😄 אז הוא אמר שעוד נתראה, ואני הייתי כזה "כן, אם תתקשר". הוא ענה ב"ברור!". הוא כזה חמוד. וסקסי. הרגשתי את השרירים שלו היום.. מיאו *~* אף פעם לא הייתי עם מישהו שרירי, וזה נחמד חח.. עכשיו אני יודעת שזה היה די מוקדם, אבל רציתי אותו כל כך. איך שהידיד שלי התחיל ללכת כדי לתת לנו להפרד, כמעט עפנו אחת על השני XD

מסכן, הוא ניסה כמה פעמים אתמול, אבל אני אמרתי לו כל הזמן "לא, תתנהג יפה" בצחוק והתחמקתי ממנו. אני חושבת שזה בגלל כל הפרידה שקרתה רק לפני שבוע בערך. העובדה שבסופו של דבר הצלחתי להתנשק עם בחור חדש כל כך מהר (מהר בשבילי, כן? אני באה מרקע מסורתי יחסית) אומר שאני מוכנה לעבור הלאה. אני לא חושבת שאני מוכנה לקפוץ לתוך מערכת יחסים, אבל אני לא מפחדת מזה כל כך יותר.

לילה טוב,
מיס ביץ' :)

Tobias​(אחר) - ריבאונד סקסי זה טוב.
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - אוחח.. מה אני הולכת לעשות לו. לא יהיה לו מושג מה נפל עליו :))
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י