אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 19 במרץ 2012 בשעה 17:30

אני מבינה שאנשים שקוראים את הבלוג שלי בזמן שהם מדברים איתי מנסים להביע אמפטיה (או לחלופין, להכנס לי לתחתונים) על כל עניין הפרידה שלי מהחבר. ככה אתם רוצים ליצור קשר איתי? ככה שכבר על החמש דקות הראשונות של השיחה אני ארצה להפסיק כי אתם מתעקשים להעלות נושאים כאובים? אני לא יודעת מה עובר לכם בראש, אבל זו לא הדרך ליצור איתי קשר שאני ארצה להשקיע בו.

בכל מקרה, הלאה לנושאים שמחים יותר 😄
אני והבחור החדש, ו', יצאנו בשלישי וחמישי, והשבוע אנחנו נפגשים באותה המתכונת ככול הנראה. הוא חמוד, מקסים, מושך, מתחשב, אבל אני לא יודעת מה הולך איתי בדיוק מבפנים. אני לא חושבת שאני מאוהבת בו בכלל, רק הכרתי אותו. מצד שני, אני כן נקשרת אליו עם הזמן וכן איכפת לי ממנו, אבל אותו מצב היה יכול להתרחש אצלי עם כל אחד או אחת שהיה לי קליק איתם. כלומר, אפילו אם היינו רק ידידים, הייתי נקשרת אליו במידת מה.

אני גם לא מחפשת להתאהב או להכנס למערכת יחסים רצינית כרגע. אני רוצה את החופש שלי אחרי מערכת יחסים כל כך קלוקלת שנמשכה שנתיים תמימות.

ערב טוב,
מיס ביץ' :)

Bullitt​(נשלט) - הסיכוי היחידי שאנסה להיכנס לך לתחתונים, זה אולי בשביל לראות אם הן מוצאות חן בעיני ואז לקנות לי כאלה או אם תירצי את שלי חחחח.

זה נחמד לשמוע שאת לא שוקעת ברחמים, עצב וכו' אלא ממשיכה הלאה למצוא מישהו אחר.

עכשיו, אם יש לו זין גדול ויפה והבחור עצמו לא מתאים לך ואת זורקת אותו....תעדכני אותי P-:
לפני 12 שנים
Tobias​(אחר) - לגיטימי ומובן.
לפני 12 שנים
nomorenomore - תתני כבר ל ו' !!!
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י