צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 20 במרץ 2012 בשעה 21:25

היום היה הדייט השלישי שלי עם ו', והוא התחיל קצת MEH כי הוא היה צריך לשמור על האחיין בן כמה החודשים שלו. הילד פשוט צרח, ודי היה אפשר להבין אותו כי הוא קיבל חיסונים מוקדם יותר P: עור התופת שלי כבר לא יהיה מה שהוא היה פעם XD

היה קצת משעמם, שזה בסה"כ מובן כי ו' כל שניה היה צריך לשעשע את המסכן הקטן כל שניה. מצד שני, הוא כל כך חמוד וסבלני איתו ^~^ והוא ניסה לתת לי כמה שיותר יחס למרות המצב הנתון, וזה היה נחמד 😄 אפילו שאני לא אחת שמשתגעת מילדים, האחיין שלו באמת חמוד ^~^

אז אחרי כמעט שעתיים הלכנו לבית שלו, והיה ממש כיף אצלו (את זה אני לא מפרטת בפורום הזה! שכחו מזה ^^). סוף סוף היינו לבד, ואני אממ.. הפתעתי אותו ואת עצמי XD בסה"כ היה ממש כיף, ואני אראה אותו שוב בחמישי. אגב, הכי אהבתי שכמעט כל החברים הקרובים שלי, כולל חברה די קרובה מהאוניברסיטה, שאלו אותי מתי נזדיין כבר ומה אני אעשה לו XD טוב שאתם דואגים לרווחה המינית של הבחור על מנת שהוא לא יהיה מקופח 😱

לילה טוב,
מיס ביץ' :)

חלת דבש - זה טוב לראות שטוב לך ואת נהנית :)
ולגבי העניין שהזכרת בפוסטים קודמים, שזה די מהר אחרי הפרידה מא' - ידעת במשך הרבה זמן שתיפרדו, זה לא היה זה במשך המון זמן, באיזשהו מקום כבר היית פנויה רגשית הרבה זמן לפני שנפרדתם, אבל תפוסה מבחינה מוסרית.

תהני, תבלי ותחגגי :)
ונק' למחשבה ממה שהיה לי עם מישהו, בנוגע לעניין של זה שהיית איתו כשהוא היה אצל האחיין. היה לי בחור שיצאתי איתו וגם היה איתי בבייביסיטרים וכל מיני, אחרי שבוע איתו הרגשתי כאילו אנחנו יחד חצי שנה (הוא הכיר יותר מדי אנשים סביבי יחסית לזמן שהכרתי אותו), זה היה לי מהיר מדי וחתכתי את זה מהר מאוד (היו אמנם גם עוד סיבות, אבל זו הייתה אחת העיקריות). לא יודעת איך התחושה שלך בקטע הזה, אבל שימי לב שאת לא מגיעה למצב כזה. יהיה חבל להרוס משהו שמתחיל טוב רק כי יש תחושה שהוא קורה מהר מדי.
לפני 12 שנים
Bullitt​(נשלט) - שמח לשמוע שאת נהינת!
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - מיקה, זה היה לי ברור, אבל מבחינה מוסרית לא הצעתי ולא קיבלתי הצעות שקשורות בבנים אחר. ממ.. כבר הכרתי את המשפחה שלו, ככה שהם יודעים שאנחנו יוצאים אבל אין לחץ :)
לי זה מרגיש בסדר בסה"כ, שום דבר לא מרגיש לי מהר מדי :)

בוליט ^^
לפני 12 שנים
חלת דבש - גם לי בהתחלה לא הרגיש מהר מדי.. ההרגשה הגיע אחרי שבוע כשהבנתי שהוא כבר מכיר את אבא שלי, האחיות שלי, הבעל של בת דודה שלי והילדה שלהם, הילדים שאני עושה עליהם בייביסיטר והאמא שלהם, ואת כל האנשים בעבודה שלי (וממש אחרי שחתכתי איתו הוא גם התחיל לעבוד במקום עבודה שלי). זה נראה לי קצת מוגזם. אני בד"כ לא מכניסה בכלל בנים הביתה.

אני רק אומרת שתשימי לב, שיכול להיות שעכשיו זה לא מרגיש לך מהר, אבל עוד שבועיים שלושה פתאום תתפסי את עצמך ולא תביני איך הכל קרה כל כך מהר, ובסה"כ רצית תקופת התאווררות וחופש אחרי א' ועכשיו כבר יש מישהו שמצפה ממך לנסים ונפלאות ואת מרגישה פתאום חנוקה. זה הכל. מצד שני, אני לא מכירה אותך, וזה גם עניין של אופי.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י