לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 23 במרץ 2012 בשעה 9:50

אז אתמול היה הדייט הרביעי שלי עם ו', ובדרך כלל הוא מחכה לי בתחנת האוטובוס. נראה לי שזה בעיקר כי אני ממש לא מתמצאת במעלה אדומים חחח.. בכל מקרה, אני יורדת מהאוטובוס ולא רואה אותו בכלל (!), ואז הבחור מופיע באופק.. עם זר פרחים XD אני חשבתי לעצמי "אוי ויי..", אבל זה היה ממש חמוד מצידו '^^ אם קודם חששתי שיתכן והבחור כן מכוון למשהו רציני, עכשיו זה בטוח. הפרחים הם לא הסיבה היחידה, אלא גם השיחה שניהלנו מאוחר יותר במהלך הערב לפני שיצאנו לארוחת ערב לכבוד יום ההולדת של חברה שלי נ'.

זו לא הייתה שיחה כבדה או משהו כזה, אבל כשישבנו לאכול ארוחת ערב אצלו דיברנו על זה שהוא יכיר את ההורים שלי כי אני מבינה שזה די חשוב לו. הוא הכיר אותי למשפחה שלו באופן יחסית קליל, אבל עדיין. אני לא מרגישה שאני נתונה תחת לחץ כלשהו. אנחנו מכירים רק שבועיים בערך, ונפגשנו שש פעמים. לא יודעת. אני מניחה שלא ציפיתי שאני אתקל במישהו שיכוון למשהו רציני לאור ההיסטוריה המרהיבה שלי עם גברים. חוץ מזה, אני לא ממהרת לשום מקום, שוב, מאחר ורק יצאתי ממערכת יחסים. החברים הכי קרובים שלי טוענים שהייתי רווקה מבחינה מנטלית עוד לפני חודש, והם צודקים. אני רק רוצה להזכיר שאני חיכיתי שאני והאקס נפרד כי זה נראה לי לא מוסרי להתחיל משהו עם מישהו חדש כשאתה עוד טכנית במערכת יחסים. לא שהגיע לו שאני אחכה לו אחרי הקטע המסריח שהוא דפק לי, אבל אני בחורה מוסרית.

בכל מקרה, ממש כיף לי עם ו', והוא באמת מתייחס אליי כמו שצריך.. כמו שתמיד חלמתי שגבר יתייחס אליי. אני פשוט לא רוצה לטוס על טיל ממערכת יחסים אחת לשנייה. אני רוצה להרגיש שיש לי חופש כמו שאני מרגישה עכשיו. זאת אומרת, אני לא יוצאת עם בנים אחרים כי לי לא בא לצאת איתם, ואני אוהבת להרגיש ששוב יש לי שליטה על החיים שלי 😄

סוף שבוע נעים,
מיס ביץ' :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י