ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 22 באוקטובר 2012 בשעה 19:43

ניסיתי לכתוב את הפוסט הזה לפני שבוע וחצי בערך, אבל פשוט התחלתי לבכות באמצע כי הכול עלה מעל לפני השטח והפסקתי.

נכנסתי לאתר הזה בגיל 18 בערך בשלל חשבונות וכינויים, וחזרתי בגיל 21 עם לב מרוסק. באתי לפה כדי לברוח. לברוח מעצמי, מהצרות עם האקס, מהחיים. פה הייתי יכולה לשבת בצ'אט ולכתוב שטויות, כשאני בכלל בוכה מאחורי המסך. האתר הזה נתן לי את המקום להתחבא ולהדחיק בתקופה שהכי הייתי צריכה לשכוח מעצמי ומכל מה שמקיף אותי בחיי היומיום. חוץ מזה, גם מצאתי את הכתפיים התומכות שלי, אנשים שישבו איתי בשתיים לפנות בוקר והקשיבו לי מייבבת על כמה שהאקס שלי מניאק, על איך שהוא פשוט סינן אותי ומשך את הפרידה במשך שלושה שבועות רצוף, על הפרידה.. הכול, פשוט הכול. האתר הזה נתן לי כמה מהחברים והחברות הכי מדהימים שיכולתי לקוות להם, ואיתם אני אשמור על קשר.

עם זאת..

אני מרגישה שאני צריכה להתנתק, ואני מתנתקת. אני כמעט ולא כאן, מתחברת פעם בכמה ימים לכמה דקות ונעלמת. אני מרגישה שמיציתי את הסצנה, את הקהילה הוירטואלית, את האנשים שאני לא מעיפה מבט שני לעבר הכינויים שלהם. אני החלטתי לצאת לחיים וניליים יותר ואפילו שלא פונים אליי כל שתי שניות, טוב לי. טוב לי בלבד שלי גם אם אני רוצה זוגיות כי אני לא מרגישה שאני משלה את עצמי (כן, יש אנשים שהכירו את הנפשות התאומות שלהם באינטרנט, אבל אני לא מאמינה שזה יקרה לי), או מבזבזת את הזמן שלי בלענות לאידיוטים שלא טורחים לקרוא את הפרופיל שלך או מתעלמים מבקשות פשוטות, אנשים שחיים על פוזה של שולט, מתחלף, או נשלט, כשכל מה שרציתי הוא מישהו שיהיה בנאדם מספיק לראות אותי מעבר למיניות שלי. אני אמרתי את זה בעבר, ואני אגיד את זה שוב: אני מרגישה כאילו האתר הזה לא נותן לחלק מאיתנו צ'אנס הוגן. כל מי שפותח את הכרטיס שלי צריך לדעת מה אני מוכנה או לא מוכנה לעשות במיטה? עוד לא החלפנו מילה, ובום - הוא יודע עליי פרטים שטחיים ואינטימיים כאחד שלא החלטתי מתי, איך, ולמה בא לי לספר לו. גם נוסח משפטי הפתיחה של חלק מהגברים פה, אלליי ישמרוני, כן?

בנות הכלוב וגברברי הכלוב, עצמו עיניים ועופו איתי על כנפי הדימיון.

עלם חמודות רואה עלמת חן חיננית בבר או בפאב, וניגש אליה. עולם ונילי לחלוטין, נכון?

עכשיו תדמיינו שהוא מתחיל איתה במילים הבאות:

"יאללה, יא שרמוטה מוצצת ז**! רדי לארבע!"

לא הייתם מתחילים ככה עם בחורה בחיים האמיתיים, נכון? ואתן לא הייתן רוצות שיפנו אליכן ככה בשום מצב? סביר להניח שאני הייתי פוערת על בן הזונה שהיה פונה אליי ככה את העיניים, ואז את הפה (זהירות, כלבה!). אין מצב שמישהו מתחיל ככה עם אישה והיא נענית לו. מה נטרק איתכם? מי מדבר ככה? אלוהים אדירים.. או גברים שמנסים להפוך אותי לשולטת או מלכה בתשלום חלילה. מאיפה נפלתם עליי? ובכלל יש את אוהדי הסחיטה הנלהבים שלא יפסיקו לרדוף אחרייך עם זה, גם אם סירבת להם מאות אלפי פעמים גם בקללות וגידופים שלא היו מביישים את הפולסא דנורא.

אני הכי אוהבת את הנשלטים שחושבים שאני נציגת מחלקת תלונות הציבור התורנית ומתחילים לזיין לי בשכל על כמה שאין בחורות רציניות באתר הזה ויאדה, יאדה, יאדה.. על זה רק נותר לי להשיב כדקלמן:
http://media.comicvine.com/uploads/10/105369/2566616-264_super.jpg

אני מאחלת לכולכם המשך חיים מוצלח. אני יוצאת לחופשי.

לילה טוב וחיים מעולים ומלאי סטיות,
מיס ביץ' :)

Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - :(

בהצלחה יפיופה
אוהבת אותך
ואת יודעת את המס' שלי כבר
}{
לפני 11 שנים
aka BODYGUARD - בימים עתיקים, אבירים היו מגישים פרח אדום בוהק לנסיכות.
מכאן אני כורע ברך ומגיש לך פרח שכזה.
קנית את כל הכבוד שאי פעם היה אפשר לקבל ממני,
בזכות ולא בחסד.
שאפו.
לפני 11 שנים
His only sweetie​(אחרת){אהובי} - רשמת ממש יפה הרגשתי,שזה כתוב על ידי;)|
עלי והצלחי
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - חחחחח תודה לכולם.

פרפל, נמחקו לי המספרים מהאייפון כשעדכנתי אותו, ושכחתי לבקש ממך את המספר שלך. תסמסי לי או משהו :)

בודי, אביר שלי D:

ליידי גודייבה, תודה רבה על המחמאות ^^
לפני 11 שנים
silde - לייק על ה בוב :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י