שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כתיבה

עברתי לפה
לפני 13 שנים. 12 בספטמבר 2010 בשעה 3:42

כן היא הרגישה ,בעצם, היא כבר ידעה ששרון, הבחור החדש ממחלקת האשראי ,זהו הדבר שחיפשה כבר הרבה זמן , ילד טוב , צייתן ויפהפה עד כאב שבמקרה, גם קרוב לבעלי הכוח בבנק ובמילים אחרות התמהיל המושלם.

לא היה ספק שהוא חלק מאותו "הזן" ,ובואו נהיה כנים ,מהמין החלש, גבר מעודן וחכם אבל חסר שליטה מול המין היפה , מייחל להיות נתון ל-שליטה שלו , לאלה שלו , היא זוכרת אותו מרכין ראשו לשאלותיה - עיניה כרסמו בבטנו למטה, למטה בבטן התחתונה, כשענתה לשאלותיו הייתה משתמשת בקולה העדין מצד אחד והתקיף מצד שני , ארוטי ומלא ביטחון ,היא חשה איך 'אביזר' זה ,משמש לה כעינוי משפיט כנגד "הזן הנחות", הייתה זו קרן, ולא פחות מזה, היועצת המשפטית במחלקה , ברור היה לה , שנפל לחיקה פרי בשל, פרי שאיתו תוכל לבצע הכל , אבל הכל . היא הייתה נחושה שאת כל הפנטזיות הכמוסות ביותר שלה תגשים איתו. הוא לא יסרב לה והיא תדאג לכך שיתמכר אליה. שלא יוכל לחיות ללא שליטתה. ללא הוראותיה. ללא הנחיותיה.

קרן לא המתינה. בשעה שש כאשר המשרד החל להתרוקן ויושביו ארזו את חפציהם כדי להגיע לביתם, שרון היה אחד מהם. הוא ארז את תיקו וצרף אליו תיק קטן בו היה ציוד לחדר הכושר שלו. קרן, לבושת שמלת המיני השחורה והמתוחה ולרגליה נעלי העקב הגבוהות טופפה לכיוונו . "יש לי עבודה עבורך להמשך הערב", אמרה לו בקול שקט. "ברור גברתי היועצת. מה עלי לעשות?", השיב לה. "תעבור על הדוחות האלה ותסמן לי מיהם הספקים החייבים לנו יותר מעשרת אלפים ₪" . היא הניחה על שולחנו דוח עב כרס. "תכף אשוב ונעבור על הרשימה", המשיכה. קרן יצאה את המשרד ונעלמה במעלית. היא המשיכה לשיעור היוגה השבועי שלה במכון הסמוך. קינחה בשיעור פילאטיס וסיימה בסאונה רטובה מרגיעה. כשקילחה את גופה האלוהי במלתחת הנשים חשה את מבטן העורג והמקנא, כפי שחשה תמיד. גברים או נשים. כולם רצו אותה והיא ידעה זאת.

בחוץ הייתה זו כבר שעת ערב. היא המשיכה לכיוון המשרד כדי לקחת את הג'יפ השחור הנוצץ שלה מהחניון התת קרקעי. בדרך טיפסה במעלית כדי לראות האם שרון עדיין שם שוקד על הדו"ח. זה היה מבחן עבורו והיא ידעה שהוא לא יאכזב אותה. המשרד היה חשוך לחלוטין ושרון היה היחידי שנשאר. אור קלוש סביב שולחנו ואור המחשב הכחלחל של המחשב שלו האיר בצללים את החדר.

היא התקרבה אליו והוא הריח את ריחה המשכר מרחוק. כשהביט אליה השפיל מבט. "יפה מאד ילדון שלי...את חרוץ ושקדן להפליא...כך אני צריכה אותך...אתה רוצה להיות חרוץ ושקדן בשבילי תמיד?". לרגע התבלבל ולא הבין אך הוא הנהן בראשון בהסכמה. "אתה תעשה כל מה שאבקש ממך, נכון?". הוא לא היה צריך להשיב. שניהם ידעו מהי התשובה. קרן התיישבה על השולחן הסמוך והשילה את נעלי העקב השחורות שלה. היא נענעה את אצבעות רגליה אל מול פניו. הוא הביט באצבעות כמסומם. "מגיע לך פרס על השקדנות שלך ילד", אמרה בקול שקט. "אני מרשה לך ללקק לי את נעל העקב ואחר-כך לנעול לי אותה מחדש. קדימה ! "

שרון ירד על ברכיו והסתער על זוג הנעליים עם העקב המחודד. היא ליקק אותן והבריק כל חלק מהן בלשונו הורודה והרטובה. משסיים ביקש את רשותה להשיבם אל רגליה. היא הנהנה בראשה והמשיכה להראות עם אצבעה על קרסוליה ושוקיה. שרון הבין מייד. הוא ליקק את החלקים המחוטבים כל כך ברגליה של קרן. היה נראה כי הוא מאבד את עשתונותיו מרוב תשוקה. "יפה מאד ילד", הגיבה והציתה סיגריה. "עכשיו אני צריכה זיון טוב חמוד. בא לך על זיון טוב?". שרון הוטרף והשיב בנענוע פראי של ראשו לחיוב. עיניו נפערו ונשימתו הפכה לכבדה. "נו...אני מבינה שכן...אז תתפשט", הורתה לו ופנתה לנעול את דלת המשרד ולהגיף את התריסים. משהסתובבה הוא היה כבר בעירום על ארבע מרכין ראשו לעומתה. ""המממ...אתה יודע איזה זיון אני הכי אוהבת", התגרתה בו.שרון הביט בה כלא מבין. "בוא אראה לך". היא נגשה למגירת השידה שלה, שלפה את צרור המפתחות של האוטו אליו היה מחובר מפתח נוסף. באמצעותו פתחה את המגירה ושלפה משם דילדו שחור המחובר לרצועות עור מבהיקות המתאימות לירכיה. "זה הזיון שאני הכי אוהבת והכי בא לי עכשיו ילדון". היא הסירה את שמלתה ונשארה בחזייתה השחורה המפוארת ובתחתוניה. למותנייה חיברה את הדילדו והביטה בעיניו של שרון. הם נראו מפוחדות למדי. אך הוא ידע שכדי להשביע את רצונותיה הוא יעשה את כל שתבקש ממנו. "תסתובב אלי חמוד...אני רוצה לראות את התחת היפה שלך פעור אלי...תרים אותו...עוד קצת...עוד קצת...יפה!". היא מרחה על קצה הדילדו משחה נוזלים וקירבה אותו אל פתח אחוריו. "את מוכן ילד?...אתה רוצה שאהיה מאושרת נכון?", שאלה. הוא הנהן בראשון , אך היה משותק מפחד. "הממממ...אני כל כך אוהבת לזיין ככה...לגמור...להתפרק...במיוחד אחרי סאונה חמה....גרררר....כל כך אוהבת", לחשה באוזניו כשנדבקה לגבו ובאיטיות החדירה את הדילדו לאחוריו. שרון נאנק, ביקש לצרוח אך היא הניחה את כף ידה על פיו. פנימה והחוצה...פנימה והחוצה....דקות ארוכות חדרה קרן אל שרון...עמוק עמוק. לאחר כחצי שעה פלטה יבבת אורגזמה מוטרפת ושלפה את הדילדו החוצה אל אוויר העולם. שרון התמוטט על הרצפה. קרן התלבשה והחזירה את הדילדו הסטרפ-און למגירתה כשהוא עטוף בערימת מגבונים. היא זרקה את החולצה הגדולה לעבר שרון וכיסתה את גופו המונח על הרצפה. "ממחר נחזור על כך מתי שיתחשק לי ילדון. מחר גם תקבל מתנה ממני: כלובון חדיש שבאמצעותו אנעל לך את הזין ואשאיר את המפתח בידי. אין לך יותר צורך באיבר שלך. אני אחליט מעתה מה ומתי לעשות כדי לענג את הגוף שלך ...הגוף שלי. לילה טוב.נתראה מחר בבוקר במשרד.

קרן טופפה לעבר המעלית ונעלמה בחשכה.

האריה הנודד - לא יודע איך אף אחד לא הגיב עד היום

הסיפור חזק ומגרה בטרוף
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - נכון
כתוב יפה ופשוט
מיתחבאים
לפני 13 שנים
Andy Kaufman - כתיבה קסומה.
תודה לך.
לפני 13 שנים
Andy Kaufman - כתיבה קסומה.
תודה לך.
לפני 13 שנים
SWAY - ואוו מגיע לך על זה
כנסי ללינק:
http://www.youtube.com/watch?v=Gyu82WG_edM
לפני 12 שנים
חתול מבויית - כל קריאה של הסיפור הזה מרגשת מחדש!
והאמיני לי, קראתי אותו יותר מפעם אחת בחיי...
יישר כח!
לפני 10 שנים
Tusik - סיפור מעולה :)
לפני 8 שנים
Eshel​(נשלט) - כתיבה וחזקה ויפה.
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - הרגת אותי על הבוקר
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - מושלם! איפה ואיך פיספתי מנהלת כזו? :-)
לפני 6 שנים
sing on love​(נשלט) - כתבת יפה וכותבת מיוחדת. אין ספק שחשים את העוצמה האצילית גם בתוך המילים.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י