לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כתיבה

עברתי לפה
לפני 6 שנים. 19 במאי 2017 בשעה 17:16

הבחורה הצעירה קמה מהכיסא ופנתה לרחלי אישתו. "טוב, שנמשיך?". שתי הנשים פנו לחדר השינה, וניר הלך אחריהן כמובן, כשהריגוש שוב גובר על הבלבול.

**

הוא הרים את עיניו אל בת זוגו והיא פנתה אליו, גבוהה, בתקיפות שקטה שהצמיתה אותו, כתמיד:

"לא, אתה תשאר על הריצפה. אתה על 4. קדימה."

היא פנתה שוב לרחלי חברתה וצעדה ביחד עמה, והוא, מרגיש עדיין מפוחד מעט מנוכחותו של ניר, אך כשדחף הציות גובר עליו, הלך מובל, נזוף מעט וכנוע, על ארבע אחריהן.

בחדר השינה היו ארבעתם, והוא השתדל להתרכז כולו בה, כפי שלימדה אותו. היא סימנה לו באצבע לגשת למרגלות המיטה על הברכיים.  אז הוציאה חבלים, וקשרה אותו בדממה, כשהוא על ארבע בגבו למיטה, עם הידיים לרגליים של המיטה, כל יד לצד אחר.

לאחר שסיימה, והוא היה קשור היטב, היא ניצבה מולו, ואז רכנה עם פניה מעליו, תופסת את הפנים שלו ודוחפת אותם למטה. כשעורפו אל המיטה, ועינו נעוצות בעיניה, היא שקלה רגע ואמרה, משתפת אותו במחשבותיה:

"אממ, אתה כבר יודע שאתה זיון גרוע, נכון? הדבר היחיד שאתה טוב בו זה ללקק. אפילו אישה עושה עבודה יותר טובה ממך. אז היום החלטתי שאני אראה לך איך עושים את זה נכון."

**

ניר לא האמין למשמע אזניו, איך היא מעיזה? גם הבחור השני האדים לחלוטין, אבל מייד היא תפסה לו בשיער והצמידה אותו אל איבר המין שלה, ואמרה בתקיפות מטלטלת "תתחיל. אני לא צריכה לחכות לך".

ורחלי ניגשה לבעלה, ואמרה בנחת "שב על הכיסא",  והחלה לקשור אותו. ניר לא רצה לסרב, כשהוא מביט בזוג שלפניו, בעיקר בבחורה המתענגת מולו. תוך כדי קשירה, רחלי דיברה אליו:

"אתה יודע למה אתה יושב על הכיסא?"

"האמת אין לי מושג. אבל טוב, נו, שיהיה", ענה לה, מנסה אך מתקשה להסתיר את רעידותיו מתשוקה לזיין את הבחורה שהחלה גונחת מולו.

רחלי סיימה לקשור, חזק, ואמרה:

"אז אני אגיד לך למה. אתה יושב על הכיסא כי כולם פה הולכים לגמור היום חוץ ממך. כי אתה זונה שאוכלת כל הזמן מהצד. כן, אני יודעת על האחרות. אתה כבר קיבלת מספיק."

ובזאת, העניקה לו סטירה מצלצלת בגב היד, שמעולם לא קיבל.

ניר ישב בשוק, כשהכעס והעלבון הפתאומי שוב הופכים בו, ומאפילים מייד על התשוקה. לא מבין מאיפה זה יצא לה. המחשבות המבולבלות לא איחרו לבוא: "היא עדינה... מה הולך פה לעזאזל? עם איזה מפלצת התחתנתי?", ניסה להשתחרר ולא הצליח. הקשרים היו חזקים מאוד.

רחלי הבחינה היטב בחוסר האונים שהתפשט בפניו. היא הורידה את השמלה שלה ופתחה מגירה בשידה, מוציאה משם סטראפון שחור ועבה.

ניר נחנק. "אם היא חושבת שאני מוצץ או מקבל את זה היא משוגעת. אין מצב. מחר ברבנות.  רק איך אני מסביר לדיינים הדוסים שאשתי ניסתה לאנוס אותי עם זין שחור?" אבל אז היא התרחקה ממנו. ועם כל צעד שלה הוא נשם לרווחה והתפלל לאל שלא תתקרב שוב. מחר הוא תורם לאיזה גמ"ח על הצלת כבודו וחורו. אלוקים הרוויח את זה.

**
תוך כדי התענגות על פיו ולשונו של הבחור שלה, הקשור היטב למיטה, הרגישה את רחלי מתקרבת אליה, נצמדת מאחור, ומנשקת את עורפה. ואז, כשהדגדגן שלה מלוקק בקצב מהיר על ידי הבחור שלה, היא הרגישה את ידיה של רחלי עוברות לפנים, חופנות לה את השדיים  וצובטות לה חזק את הפיטמות. לרגע אחד קט השתהתה, בשעה שהכאב החד והעונג התובעני נצרבים האחד בתוך השני בתוכה, מגבירים זה את זה. כובשים אותה.
ואז שחררה את החיה שבה, ובאנחה חתולית, בעוד חזה ושדיה נמשכו והובלו מטה אל המיטה על ידי רחלי, הרימה את ישבנה ופיסקה רגליה מעט, חושפת את איברה הרטוב, המנצנץ, אל על. גונחת, ומתמסרת לתחושה הנפלאה של הסטראפון השחור, את רחלי חודרת אליה, וממלאת אותה.

רחלי החלה לזיין אותה, עוד חדירה. ועוד חדירה עמוקה. ועוד. והיא הייתה כבר קרובה לגמור. הושיטה ידיה ונעצה צפורניה בראשו של הבחור שלה, מרימה אותו לעבר איבר מינה, ולוחשת לו, רועדת "תסתכל איך עושים את זה. אולי עוד תלמד היום משהו".

והוא הסתכל. במרחק של סנטימטר הסטרפון נראה לו כמו מפלצת שחורה ענקית החודרת אליה בכוח, שוב ושוב, בעוד היא נוטפת. ניסה בכל כוחו להועיל, וללקק לה את הדגדגן, אבל החטיא והחליק, והסטרפאון של רחלי דפק לו את הסנטר ואת האף, פעם ופעמים, והטיח את ראשו אחורה. רק כדי להעצר שוב על ידי ציפורניה, שהכריחו אותו לקרב שוב את ראשו למפשעתה. כך, בעוד הוא מרגיש את אהובתו רועדת וקרובה לגמור.
**

זה היה יותר מדי בשביל ניר,  שהתעשת והתחיל לצעוק: "הלו הלו תשמעו! לא מתאים לי כל הקטע הזה. תשחררי אותי. "
להפתעתו,  רחלי יצאה באחת מהבחורה ונגשה למגירה. "אתה רוצה גם לעשות משהו מתוק?" היא חזרה אליו עם גאג ומרוב תדהמה הוא שכח לסגור את פיו שנותר פעור. רחלי לא חיכתה אפילו שנייה - וחיברה לו בכוח את הגאג לפה. "אתה תעשה כאילו אתה דג".

היא חזרה לבחורה, שנשארה מתנשפת על המיטה, אך הביטה בתיסכול על הנעשה בצד השני של החדר. רחלי הבינה, היא כבר הייתה קרובה לגמירה. ולמה הוא היה חייב להפריע החזיר הזה שלה?

רחלי מיהרה וחדרה אליה, ומייד והגבירה את קצב הכנסה. שוב ושוב, בעוד יד אחת אוחזת בעורפה, והשנייה צובטת את פטמתה. הבחורה קרסה מעט, והתיישבה חזק על הבחור שלה, בעוד הפנים שלו משמשות כנקודת חיכוך לסטרפון מלמטה. רחלי המשיכה לחדור, והיד על עורפה של הצעירה הכבידה כלפי מטה. הסטרפאון התחכח בכוח על הפנים של הבחור, על סנטרו פיו ולחיו, ונלחץ חזק אל הדגדגן שלה.

הבנות החלו לגנוח, והגמירה החזקה לא איחרה להגיע כמה דקות אחרי.

* סוף החלק השני. המשך יבוא. *

Starbuck​(מתחלף) - ואוו! כתבת מדהים!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י