לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שבחרתי לשתף

לפני 12 שנים. 11 באוגוסט 2011 בשעה 13:09

כך עברו להם הימים והשבועות והדברים בינינו נכנסו למין שיגרה.
כל בוקר לפני שכול האחרים מגיעים למשרד, היינו נפגשים לסשן של חצי שעה – שעה, בסשן בדרך כלל, היא ליקקה אותי בכל מיני מקומות לפי דרישתי (רגליים, ידיים, תחת, ביצים), הצלפות עם הידיים, עם קין, עם שוט. בכל יום עברנו על מקום אחר בגופה עם ההצלפות – ישבן כמובן, כוס, כפות רגליים, כפות ידיים, ירכיים, גב, בטן ושדיים. הכול היה תלוי בסיבה לעונש איכשהו היא תמיד דאגה לא לעמוד בכול ההוראות והמשימות שנתתי לה כדי לקבל את ההצלפות היומיות.
כמו כן, היו ימים שהיא הייתה כול היום עם אטבים על הפיטמות, היו ימים שהכוס שלה היה במרכז העניינים עם התעללויות שונות כמו אטבים, שעווה, החדרת חפצים ואפילו היא הגיעה למצב שפיסטינג כבר לא כאב לה במיוחד.
היא כבר הגיעה למצב שללכת בלי פלאג אנאלי גרם לה להרגיש מוזר כאילו משהו חסר לה. הגענו למצב שבו הפלאגים היו הכי גדולים שמצאתי בחנויות.
היו ימים שהיא הייתה קשורה לכיסא בחדרה ואפילו יום אחד שבו היא אמרה לקולגות שלה שהיא בחופש אבל בעצם היא הייתה קשורה כול היום מתחת לשולחן שלי ועברה יום ארוך וקשה של חינוך.
כול יום בצהריים היא הייתה מגיעה לחדרי ושם אוכלת, שותה ועושה את צרכיה בעירום מלא ומתוך הקערות שהיו עבורה בחדרי, היו ימים שבהם היא לא אכלה כלל כיוון שקיבלה עונש. הגענו למצב שבו לעיתים היא ממש ביקשה שאשתין או אשפיך על האוכל שלה כדי "לטעום" אותי.
בערב בסיום יום העבודה היה הסיכום, עמידה במשימות , שוב עונשים במידה ולא וכן הוראות להמשך הערב הביתה. מה לעשות עם בעלה , האם יש לה אישור לגמור או לא, מה לאכול בבית, כמה להשקיע בלימודים בערב וממש כול דבר עד הפרט האחרון. רק לפני סופי שבוע לא נתתי לה הוראות והיא הייתה חופשיה לעשות בסופ"ש מה שהיא רוצה אך הייתה צריכה לספר לי ביום שני בבוקר על אירועים משמעותיים שקרו לה בסופ"ש.
מצבה השתפר פלאים בתקופה הזו, היא הייתה הרבה יותר מרוכזת בעבודה ובלימודים. היא עברה בהצטיינות את כול המבחנים שלה באוניברסיטה. המצב בבית עם בעלה השתפר פלאים והיא עשתה איתו דברים שהיא מעולם לא חשבה שתעשה. לעבודה היא לא איחרה יותר (רק לפעמים איחרה בשתי דקות לסשן בוקר וזה רק כדי לקבל עונש).
אבל כול הזמן הזה לא קיימנו יחסי מין מכול סוג שהוא! למרות שהיא ממש התחננה וזה הפך למין אובססיה שלה שאזיין אותה, שאעשה בגופה מה שאני רוצה אך אני הקפדתי לא לשכב איתה ואני חייב לציין שזה היה מאוד מאוד קשה עבורי. היו ימים שממש הייתי צריך להשקיע הרבה אנרגיות כדי לא לעשות את זה. הזין שלי עמד בטירוף וכשהיא שמה לב לזה היא עשתה ככל יכולתה לגרום לי לאבד שליטה, לעיתים ממש היה נוזל לי מרוב חרמנות. היו פעמים שאחרי שהיא הייתה יוצאת מהחדר אחרי סשן , הייתי נועל אחריה ועושה ביד רק כדי לשחרר את עצמי מהחרמנות.
אבל בסך הכול הייתה שיגרה טובה ומעניינת. שנינו היינו מרוצים מהמצב ומההתקדמות שלה. היא הרגישה טוב עם עצמה, עם גופה ועם הסיטואציה החדשה בחייה וכך גם אני.
עד אותו יום שבת בבוקר אחרי כשלושה חודשים שבאופן מפתיע ונדיר היא התקשרה אלי, זה ממש לא היה רגיל שהיא מתקשרת בסופ"ש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י