צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

666

לפני 3 שנים. 18 באוקטובר 2020 בשעה 15:14

למאסטר ולי יש שתי פייבוריטיות. אנחנו לפעמים מזמינים משתתפות שיצטרפו אלינו למפגש. שתי השחקניות האלה שונות זו מזו מאוד מבחינת אישיות ודומות מאוד באהבתן לתחום השליטה. האחת משחקת את השולטת. כתבתי "משחקת", כי היא נשלטת מול מאסטר. השנייה היא שפחה מולדת וטוטאלית. נפגשנו בעבר עם כל אחת בנפרד ובאותו הערב הזמנו את שתיהן יחד. הכנתי את הבית, את עצמי ובהתרגשות לא מעטה התמקמתי על המזרן עם כיסוי עיניים, גאג כדורי ובאט פלאג. ככה מאסטר אוהב שאני מחכה לו. כשהדלת נפתחת, אני שמעתי צעדים בכניסה לדירה. צעדיו הכבדים יותר של מאסטר ושני סטים של נעלי עקב. לאחר התלחששויות שלא יכולתי להבין, השלושה נכנסים לסלון. אני מתרגשת מאוד, למרות שאני מכירה אותן היטב. אולי העובדה ששתיהן יחד מעורבות והן יודעות הרבה יותר לגבי מה שעומד לקרות הערב.

צעדים מתקרבים אליי ואני שומעת את מאסטר מתיישב מולי. האווירה דרמטית. מאסטר נמנע מללטף אותי ואני מרגישה שהוא רוצה שארגיש מבודדת בסצנה. שתי הנשים היפות קרבות אליי ובידיים מנחמות משדרות לי אהבה. מלטפים אותי בעודי ישובה על הברכיים עם ידיים מאחורי הגב. אני לא זזה עד שמאסטר יגיד לי אחרת. החושים המחודדים בזכות כיסוי העיניים מדגישים לי את מגע הידיים. אני מתמסרת לתחושה. ידיים מלטפות אותי, נוגעות בגב התחתון, בפטמות. יד אחת מלטפת את פניי ולאט ובנחישות מכניסה אצבע אחת לפה שלי. תחילה אני מתנגדת, אני אפילו לא יודעת למה. האצבע חודרת את השפתיים והשיניים ומחפשת את הלשון והלוע העמוק. אני מטה את הראש לאחור כדי לקבל אליי את האצבע כולה. בזריזות, בעודי מקבלת אצבע אחת, מתגנבות שלוש האצבעות השכנות וכמעט כל כף היד. אני נאנקת ומרגישה את הגאג ריפלקס. עיניי דומעות ואני מרגישה את החנק. באותו זמן שאני מרוכזת כולי בנשימה שלי, יד נוספת וקרירה מלטפת אותי בין הרגליים. מאסטר בכף רגל, מאותת לי לפשק רחב יותר את ירכיי. היד הנשית נוגעת בשפתיים המגולחות ובקלות מוצאת את הדגדגן. מהלחץ וההתרכזות בנשימה אני מתמסרת למגע הנוסף ומרגישה את חוסר האונים  - דימוי של שפחה משופדת משני הכיוונים קופץ לי לראש והדימוי מגרה אותי עוד יותר. השתיים מעמידות אותי בפישוק רחב  מכופפת אל שולחן נמוך. אני פעורה לגמרי ומאסטר בוחר לתת ל'סרט' הזה להמשיך בלעדיו. הוא נהנה לצפות כרגע.

מטעמי נוחיות, מורידים מעליי את כיסוי העיניים ומרכינים אותי לכיוון השולחן. אחת מהן מתיישבת במרכז השולחן כשהיא מפושקת ומושכת את הראש שלי עמוק בין הרגליים שלה. קצת חנק, קצת אויר - היא מחליטה מתי אני נושמת. בינתיים, השנייה מתכוננת לעשות את החלק שלה. אני לא בטוחה מה יקרה, אבל מה שזה לא יהיה, אני יודעת שאתן הכול.

השנייה מתכופפת מאחוריי. בהיותה נשלטת בעצמה היא מנוסה מאוד בכל מה שקשור להכנת ישבן. זה אומר שעליה לגרום לי לשחרר את שרירי הישבן בעזרת ליקוקים חמימים של הלשון שלה. היא ניגשת למלאכה ואני נאנקת בהנאה. היא לא נוגעת בכוס שלי, אולי בכוונה. אני מסיקה שהיא רוצה לגרום לי להתרכז בישבן שלי ולהתגרות ממה שהיא נותנת לי. הלשון המנוסה שלה עובדת בחריצות. היא מטיילת בעיגולים, חוצה את הישבנים בליקוקים ומרפה את השרירים המיועדים. אני מתה שיזיינו אותי. הפורפליי הזה משגע אותי. שמישהו יזיין אותי, בבקשה, אני מתחננת. לא כל כך משנה לי מי, רק שיגעו לי בכוס! בעודי מלקקת את הכוס הפתוח, אני מרגישה שהגוף שלה מתחיל להגיב לליקוקים והמציצות שלי. הלשון שלי יוצאת מדעתה בניסיונות מאומצים לענג אותה. לעתים בליקוק רך ולעתים בחדירה קשיחה וישירה, היא נאנקת ואוחזת בראשי בחוזקה. מציצות של הדגדגן משגעות אותה, כי היא מתה כבר לגמור ואני מתאמצת מאוד לא לאבד את הריכוז שלי. 

אני שומעת שמאסטר קם ממקום מושבו. הוא לוקח את הישבן שלי בידיו ואוחז בו בחוזקה. הוא בודק באצבע את מצב הפתיחה והרפיון. את השפחה הוא מושיב תחתיי ומורה לה לענק אותי עם הלשון אבל בכוס. היא מתפתלת תחתיי ובלשון הנעימה שלה מענגת אותי מלמטה. מאסטר מפשק את הישבנים שלי, ובאחת חודר את הישבן ומעמיק. הסצנה מטריפה אותי. אני בשימוש בכל כיוון, ממש כמו מכונה ומרגישה שאוטוטו אני גומרת. 

כדי לקבל אישור לגמור, אני קודם כל צריכה להגמיר את השולטת ושכמובן מאסטר יגמור בתוכי. אסור לי בשום אופן לבקש לפני כן. השולטת שלפניי אוחזת בי ומתחככת בפניי, היא מתפוצצת כשהפנים שלי צמודים אליה כמעט בווקום ואני נאנקת לנשימה.

מאסטר מזיין בינתיים בחוזקה בעודו אוחז בפלחי הישבן ומצמיד אותי אליו עוד ועוד לעומק. רק כשהוא גומר בתוכי, אני מעיזה לבקש... "בבקשה, אני יכולה לגמור?" מאסטר עונה לי בחיוך זדוני, "תבקשי יפה ומהגבירה שלך". "גבירתי, אוכל לקבל בבקשה אישור?" אני מתחננת. "יש לך אישור", היא עונה לי בסמכותיות. אני משחררת והגמירה ענקית, ארוכה וקולנית. בשלב הזה כולנו קורסים פחות או יותר על השטיח ונהנים מההיי.

זה היה מפגש סקסי וחם. תודה לכן, אתן יודעות מי אתן :) 

תודה מאסטר :)

MasterClass​(שולט) - That was actually brilliant to read
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י