שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

666

לפני 14 שנים. 11 באפריל 2010 בשעה 16:29

אני נכנסת הביתה ויודעת בדיוק מה אני צריכה לעשות. אין לי הרבה זמן, כי אתה מגיע. אתה מגיע אחרי הרבה זמן שלא ראיתי אותך. כולי התרגשויות. כל היום אני מרטיבה מהמחשבה שאראה אותך שוב. אני שמה מוסיקה ומגלחת את עצמי כשמטליקה שרים לי ברקע. אחר כך הסקורפיונס "שולחים לי מלאך" ואני מחייכת על ההקבלות. אתה המלאך שלי, אבל אתה ממש לא קדוש... רחוק מזה.
מגולחת וחלקה מכל כיוון, אני דואגת לבשם ולהתאפר כמו שאתה אוהב. שמה אודם אדום ואוספת את השיער הדוק הדוק. מציצה על עצמי במראה ומוודאת שהכל במקום. רוצה להיראות טוב בשבילך. במיוחד היום. אני רוצה להיראות חזקה יותר. לא רק שפחה שלך. אלא גם שולטת תחתיך.
אתה דופק בדלת. אני עונדת את הקולר שלי ופותחת לך. הברכיים מיד יודעות – מתכופפות ומצמידות אותי למטה. אני מנשקת את המגפיים המחוספסים שלך. מחכה שתיתן לי אישור לנשק אותך על השפתיים. אתה מלטף את הראש שלי וזה האות. אני נצמדת אליך. מרגישה אותך מבעד לבגדים. מתנשקים ארוכות ואני שולחת יד למשפעה שלך. "חצופה" אתה מסנן בחיוך, "אבל אני סולח לך היום, כי היום את לא רק שפחה שלי". אנחנו נכנסים הביתה ואני עומדת בעמידה כנועה ומפושקת. כך אתה בודק את מלאכת הגילוח שלי. אתה מעביר יד בין הרגליים, אצבע אחת חודרת בין השפתיים ואני מרגישה את הרטיבות שלי. כבר? אתה שואל משועשע. אני גונחת מבלי שאצליח לבלוע את התשוקה שלי. "גילוח מספק", אתה מציין, "ואת נראית יפה מאוד. כמו שביקשתי". אני מחייכת מאושר. אתה מחדיר אליי אצבעות באחת. הנשימה נעתקת לי. לא ציפיתי לזה. אתה מחדיר אותן בקלות כי הרטיבות מציפה אותי. אתה יודע שאני הכי חרמנית כשאין לי שליטה על המיניות שלי. אתה חודר שוב ושוב ואני קורסת אל היד שלך ומרגישה איך האורגזמה שלך עומדת לקרות. "אסור לך לגמור". ברור? אני רק מצליחה להשמיע מן יללה. זה מה שיוצא ממני כי הגוף שלי כבר לא בשליטה. אני מתאמצת, גונחת ומתענה. אתה יודע כמה אני שונאת לא לקבל אישור לגמור. האורגזמות שלי כל כך חזקות ולרסן אותן מבחינתי זה עינוי לשמו. אני מתחננת. מבקשת בכל נימה אפשרית. אפילו יוצאת לי קללה בין השיניים כשהאורגזמה כמעט בורחת. אבל אתה בשלך. רוצה לראות אותי רועדת בסבל שלי. רוצה לשלוט לי בגוף ובנפש. הרגליים שלי רועדות והאצבעות שלך לא מפסיקות את פעולתן. אני מרגישה את הפיצוץ מגיע ומתחננת בקול הכי מנומס ומאופק שאני יכולה לגייס. בבקשה, תו לי. בבקשה אדון שלי. בבקשה.... אני כמעט בוכה מייאוש. "תגמרי", אתה אומר בשקט שלך. אני מתפוצצת באורגזמה מטורפת. כל הגוף שלי רועד לי ואני מצליחה ללחוש "תודה" בשארית האויר שבריאות.
אתה פוקד עליי לסדר את עצמי. מתיישב בכורסה שלך ומלטף את הראש שלה. כן, הבאת איתך צעצוע קטן וחינני. היא עמדה על הברכיים כשידיה מאחורי הגב בשתיקה וחיכתה שנפנה אליה תשומת לב. היא עוטה כיסוי עיניים, לבושה חצאית קצרה מאוד וצמודה מאוד, מחוך כרוך לה על השדיים, והפה שלה פתוח כל הזמן – מוכן לבדיקה ולשימוש. היא כנועה בשפת הגוף שלה. ממש מזמינה שיעשו בה משהו. הכתפיים מתוחות לאחור, השפתיים רועדות ממאמץ, והידיים מאחור לופתות זו את זו בחוזקה מהתרגשות.
"קחי אותה לטיול, אני רוצה לראות איך הכלבה הזאת מתנהגת". אני נעמדת, מצמידה לה שרשרת לצואר ומתהלכת איתה ברחבי הבית. אני פוקדת עליה "לשבת", "ארצה", "רגלי". והכלבה צייתנית. "תביאי אותה אליי. אני רוצה שתבחני את יכולת הריכוז שלה". אני מובילה אותה אליך ולפני שאני מצמידה אותה לזין שלה, אני מפשקת לה את הישבנים היפים שלה ומחדירה לה קוביית קרח לכוס. היא נרעדת מההפתעה אבל לא פוצה פה. הפה הפתוח שלה מולבש על הזין ואני מורה לה לשרת אותו. היא מתחילה בעבודה. עולה ויורדת לאט ומשמיעה קולות יניקה מגרים. בינתיים אני מחדירה אליה 4 אצבעות. לא מחכה או מרחיבה את הפתח. אני רוצה לאתגר את הכוס שלה. והכוס הצר שלה באמת נאבק. לא קל לקבל בבת אחת ארבע אצבעות של שולטת. אני משחקת בכוס שלה כבשלי. נכנסת ויוצאת משחקת עם הקרח להנאתי. "לא להפסיק למצוץ לאדון שלך, ואין לך אישור לגמור, כלבה". היא מוצצת עכשיו ביתר מהירות ואני כבר בדרך להכניס לה פיסט מלא. הכוס שלה מקבל אותי,וסוגר לי על היד. הכלבה הזאת כבר קיבלה פעם פיסט, ה יא לא "בתולה". "אדון שלי, אתה מרשה לי למלא אותה עוד?" אני שואלת. אתה מהנהן להסכמה. אני בוחרת באט פלאג שחור ואימתני שבנוי כמו קונוס עם בסיס רחב. "כלבה, אני רוצה שתראי לי עכשיו כמה את יכולה להתרכז במשימה שלך תוכיחי לי ולאדון שלנו שאת בעלת כוח רצון ומסורה לנו. את לא מפסיקה להגמיר את האדון בכל מצב. גם אם זה קשה. וזה יהיה קשה. ברור לך?" היא מהנהנת עם הזין בפה לאות הסכמה. אני מלחחת את הבאט פלאג בחומר סיכה ולאט מתחילה במלאכת ההחדרה. אני שומעת את הנשימות המואצות של הכלבה, אבל היא לא מפסיקה לרגע את היניקה ומתמידה יפה במשימה שלה. אתה עוצם מניח ראש לאחור ונהנה. הפלאג מתקדם לאיטו פנימה ולאט לאט מרחיב לה את פי הטבעת עוד ועוד. היא לא מפסיקה גם כשכואב לה. ואני משתדלת לא להכאיב, אבל אין מנוס – הפלאג הזה נולד להכאיב. פי הטבעת מורחב כל כך ואדוני רוכן קדימה כדי לראות את רגע השיא של ההחדרה. אני דוחפת את הפלאג עד הסוף והוא נבלע בפנים. כל הקונוס חדר אליה והיא אטומה וחסומה. ועכשיו לשלב המילוי האחרון... היד שלי חודרת אל הכוס שלה בשנית ושנינו מזיינים לה את החורים. אדוני מקדימה ואני מאחור. האדון שלי מגורה ונהנה מאוד מהאקט הזה, והעובדה שהיא חסומה בכל החורים מגרה לא רק אותו. אז אני מתיישבת מאחוריה ומפשקת רגליים, וביד החופשית שלי מאוננת. לא עובר זמן רב ושנינו מגיעים לסיפוק. אדוני גומר לה בפה ומוודא שבלעה הכל. הכלבה הזאת באמת מסורה והראתה שהיא יכולה להתרכז ולהיות ממושמעת גם ברגעי לחץ. היא לא קיבלה אישור לגמור אלא רק בסיום הערב, על הברכיים ולפני שנינו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י