שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

666

/

לפני 13 שנים. 26 בספטמבר 2010 בשעה 15:15

כשהיא נכנסה חיכו לה בסלון. ישבו על הספה בשתיקה, ובלי מילים היא ידעה שעליה להיות על ארבע בפנינו. השפילה מבט, נעמדה בגב מתוח וישבן בולט וחיכתה להוראה. הוא שרק לה וזה הסימן להתקרב. אסור להתקרב לפני כן, אחרת צפוי לה עונש. זאת ידעה מניסיון קודם כשהתקדמה בעליצות מופגנת אל מרכז החדר לפני שקיבלה רשות, וחטפה 100 הצלפות חגורה על זה אחר כך. אבל הפעם השריקה נשמעה, והיא התקדמה לאט ובטקסיות ורכנה לנשק את בהונות רגליהם לשלום. הוא סימן לה להסתובב כדי לבדוק אם גילחה את עצמה כמו שהוא אוהב. הכל היה חלק והיא ידעה שכשהיא ככה, הוא תמיד אוהב להתחיל את הערב בכמה הצלפות, ככה בשביל האוירה. אחרי שהעביר אצבע בין רגליה ובדק גם מצב הרטיבות העמיד אותה עם הפנים לקיר. היא שמעה אותם מתלחשים בינהם. מתכננים מה לעשות בה ואיך להתחיל את הערב. הוא קשר אותה בחבלים וסיפר לה שהיום תוכל לקבל הצלפות לא מידיו אלא מידיה – התלמידה שלו. הוא הוסיף וסיפר כי התלמידה אומנם התאמנה לאחרונה אבל ההצלפות שלה עוד לא מושלמות ולפעמים קורה שהיא מחטיאה וצולפת במקומות רגישים במיוחד. לכן, הוא מציע לה לא לזוז כלל ומעל לכל, להודות לה לאחר כל הצלפה. כי כשהתלמידה מתרגזת או, לחילופין, משתעממת, או בכלל משהו לא מוצא חן בעיניה, היא נוטה להצליף חזק יותר ופחות מדויק, כדי להוציא מהקורבנות שלה תגובות חזקות יותר. היא ידעה לספוג. ידעה מה זה כאב ובמיוחד כאב בסשן. ולכן בטחה ביכולות שלה.הוא גם ידע את זה, ולכן הערב רצה לראות איך תתמודד עם שוט קצת שונה... הוא רצה הערב להשאיר עליה סימנים עמוקים במיוחד. סימנים שיישארו איתה עוד כמה שבועות. שילוו אותה גם לארה"ב, לשם הודיעה שהיא נוסעת. לכן הוציא מהתיק שוט חדש שמעולם לא ניסה, ורצה שהתלמידה שלו תחנוך – בולוויפ קצר שבקצה שלו קשר קשיח. זה שוט אלגנטי שאינו מצריך הרבה מאמץ מהמצליף, ולכן התאים למי שאינו רוצה להפעיל הרבה כוח-יד. הוא היה מוכן לזה שהיא תישבר בגללו, למרות היכולות שלה. הוא הקציב להן 20 הצלפות בתור התחלה ועוד 20 במידה ויבחר בכך בהמשך. התלמידה שלו אחזה בשוט ובלי לחכות לאות ממנו, התחילה. תחילה בעדינות מופגנת, בחוסר ביטחון, אבל לאחר 3-4 הצלפות הבינה את הפרינציפ וההצלפות שלה נעשו שיטתיות מדודות וכואבות מאוד.
היא נצמדה חזק לקיר, לא זזה וזכרה להודות לה אחרי כל הצלפה. כשהגיעה הצלפה 20 התיר אותה מהקשירה לקיר והוריד לרצפה. נתן לה לטעום את הזין שלו שעמד להתפוצץ. את 20 ההצלפות הבאות הוא בחר שהיא תקבל בעודה מוצצת לו. הפעם לא היתה צריכה להודות לתלמידה, מסיבות ברורות. אבל הוא הודיע לה חד משמעית שאם דעתה תוסח ולא תתרכז במציצה שעליה לתת, יוסיף לה 20 הצלפות. היא התאמצה לא לחשוב על הכאב ולהתרכז במשימה שלה. התלמידה שלו כבר לא היתה עדינה יותר. היא רצתה לשמוע אותה גונחת מכאב כשהזין שלו עמוק בגרון שלה. הוא נהנה לשמוע את החנק שלה בעוד שהיא מתאמצת לא לקפוץ מפחד בכל פעם ששמעה את הנפת השוט.
התלמידה סיימה את ההצלפה ה-40 ואחזה בשיער שלה. דחפה את הפה שלה עמוק עוד יותר ופתחה לה את הגרון כך שלרגע השפחה חשבה שלא תנשום יותר לעולם. היא הניחה עליה רגל בנעל עקב חד ולחצה לה על החוליות כדי שלא תוכל לזוז. נתנה לה לעלות רק כדי לנשום ומיד החזירה אותה למציצה. לא ויתרה לה עד שהזין התפוצץ לה בגרון ומילא אותו.
עכשיו, אחרי שהוא גמר, רצה לראות את שתיהן לפניו. הוא העמיד את התלמידה שלו עם סטרפאון ואת השפחה על קצות האצבעות רכונה על שולחן. הוא רצה שהיא תהיה מוכנה לקראתו – פתוחה לגמרי. היא ידעה שהיום היא תתמלא בכל החורים בזה אחר זה ובו זמנית.
יד אחת של התלמידה שלו הוכנסה אל הכוס. מילאה אותו ושיחקה בו. הסטרפאון מילא את חור הישבן וכשכמעט לא עמדה בזה, נעמד גם הוא והכניס לה את הזין שלו לפה. שניהם זיינו אותה, כל אחד מכיוון אחר ושחררו אותה רק אחרי שגמר שוב בגרון שלה.
בשלב הבא הוא הושיב את התלמידה על השולחן, נתן לשפחה לרכון אליה, ללקק ולחדור אליה עם הלשון, בעוד הוא זיין אותה בישבן. היא כבר היתה מוכנה לקראתו – רטובה ונוזלת ושמישה. הוא זיין אותה חזק, תוך כדי הצלפות בשוט, וכשכבר כמעט קרסה מכאב וטירוף, שניהם גמרו עליה ובתוכה. אז הם קשרו אותה מהקולר בפינת החדר, התיישבו אל השולחן לסעוד ארוחת ערב, ונתנו לה הפסקה עד שישתמשו בה שוב...

מסכה - נהניתי לקרוא אותך
צרי קשר
לפני 13 שנים
אאספרסו​(שולט) - איפה את
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י