צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 5 שנים. יום שלישי, 19 בינואר 2021 בשעה 21:17

החיסון של פייזר לא קיבל אישור של ה-FDA.

חשוב לדייק - לא סתם אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
על אחת כמה וכמה כשמדברים על ענייני בריאות, שהם מבין העניינים החשובים ביותר בחייו של אדם.

וכשמדייקים, האמת היא כזו -
החיסון של פייזר לא קיבל אישור של ה-FDA. נכון להיום, אף חיסון לא קיבל אישור של FDA למניעת קוביד-19.

באתר ה-FDA יש מסמך שנקרא "דף מידע למקבלי החיסון ולמטפלים" עבור החיסון של פייזר (קישור בסוף הפוסט). שימו לב כמה פעמים הם חוזרים ומדגישים את העניין:


There is no U.S Food and Drug Administration (FDA) approved vaccine to prevent COVID-19.
...
There is no FDA-approved vaccine to prevent COVID-19.
...
The FDA has authorized the emergency use of the Pfizer-BioNTech COVID Vaccine...
...
The Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine is an unapproved vaccine.
...
The Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine has not undergone the same type of review as an FDA-approved or cleared product.

ה-FDA טורחים להזכיר שוב ושוב שאין חיסון למניעת קוביד-19 שמאושר על-ידו. בנוסף, הוא כותב במפורש - "החיסון של פייזר הוא חיסון לא-מאושר."


מה כן נתן ה-FDA? 'הרשאה/היתר לשימוש חירום'.
המילה 'אישור' לא מתאימה, השימוש בה הוא מטעה, והוא מטעה במיוחד כאשר משתמשים בה בפני עצמה.

עד כאן הכל טוב, אלא ש...
אצלנו במשרד הבריאות הישראלי לא מתעסקים 'בקטנות'...
באתר משרד הבריאות כתוב (ממש עכשיו, ב-17.01.2021. ראו צילום מסך מצורף) - אני מצטט:
"האם החיסון בטוח?"
"כן. החיסון אושר ע"י ה-FDA. חיסונים על בסיס חומצת גרעין נבדקים לבטיחות וליעילות כמו כל חיסון אחר."

במסמך הרשמי של פייזר -
"החיסון של פייזר הוא חיסון לא-מאושר שעשוי למנוע קוביד-19."
"החיסון של פייזר לא עבר את אותה הסקירה כמו שמקבלים מוצרים מאושרי-FDA."

במשרד הבריאות משווקים את החיסונים של פייזר לציבור כאילו הם המשיח שיגאל אותנו ויחזיר אותנו לחיים, ולא מפריע להם 'לא לדייק'.
בפועל, משרד הבריאות מטעה את הציבור. העובדה שהם אפילו לא מספרים לציבור שמדובר על 'היתר שימוש בחירום' ושה-FDA לא אישר אף חיסון למניעת קוביד-19 היא דגל שחור. להטעייה הזאת יש מחיר, והציבור הוא זה שמשלם אותו.

מה זה 'אישור חירום' של ה-FDA?
למתעניינים, אפשר לקרוא באתר שלהם. בקצרה, הנה משפט חשוב מתוך סרטון הסברה קצר באתר ה-FDA על 'אישור חירום'.

In certain types of emergencies, the FDA can issue an Emergency Use Authorization, or EUA, to provide more timely access to drugs, diagnostic tests or other critical medical products that may help during the emergency when there are no adequate, approved, and available options.

הצעה לכולם - בואו נפסיק לקרוא למה שה-FDA נתן בשם 'אישור חירום' - זה מטעה.
בואו נתחיל לקרוא לזה 'הרשאת שימוש בחירום' / 'הרשאת חירום' - כך עשוי להיות קצת יותר ברור שלא מדובר ב-'אישור'.


קישור למסמך "דף מידע למקבלי החיסון ולמטפלים" עבור החיסון של פייזר -


קישור לדף ב-FDA שמסביר על 'אישור חירום' שהם נותנים במצבי חירום. באנגלית זה נקרא EUA - Emergency Use Authorization -

 

קישור לדף משרד הבריאות, בו בתאריך 17.01.2021 היה כתוב מה שכתבתי בפוסט -

 

קישור לדף באתר ה-FDA עם המידע על החיסון של פייזר והאישור שהוא קיבל -

 

מקור :

 

 

 

תאריכי הניסוי:

 

 

 

מוזמנים לבדוק בעצמכם, אפשר דרך הסקייפ.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י