"זלזול מוחלט": דרישה חריגה של משרד התקשורת
תגובות סוערות לכוונת המשרד לדרוש מחברות התקשורת מידע מפורט על הלקוחות, כולל משך הגלישה באינטרנט וזמן הצפייה בערוצי טלוויזיה. עו"ד חיים רביה: "השתוללות מטורפת של המדינה בכל הנוגע לפרטיות שלנו". בכיר במשרד מסביר כי מדובר בניסיון לשפר את הליך קבלת ההחלטות: "מתייחסים בחרדת קודש לנתונים ומוחקים אותם כשהטיפול מסתיים"
טל שחף פורסם: 20.01.21 , 07:10
מסמך שימוע שפרסם משרד התקשורת מעורר גל של תגובות סוערות על רקע חשש לפגיעה קשה בפרטיות: על פי המסמך, משרד התקשורת ידרוש מידע מקיף על השימוש בשירותי התקשורת של כל תושבי ישראל. חברות התקשורת יידרשו להעביר עשרות פרטי מידע על כל בית אב בישראל, בהם כתובת המנוי, אורך שיחות הטלפון שלו, כמויות הנתונים ומשך הגלישה שלו באינטרנט, משך הצפייה בערוצי הטלוויזיה השונים, התעריפים המשולמים עבור כל שירות ועוד נתונים רבים. בין החברות שיידרשו למסור את הנתונים נמצאות בזק, הוט, יס, סלקום, פרטנר, ספקיות האינטרנט, מפעילות סלולריות ועוד.
המשך קריאה:

