צניחה כלל עולמית של 16% בהדבקות בשבוע האחרון.
10% פחות מוות המקושר לקורונה בשבוע האחרון.
ירידה רציפה של חמישה שבועות בעולם כולו בכל הפרמטרים.
(רק 2.5% מהעולם השתתף עד היום בניסוי החיסון מכל הסוגים מקורונה - 200 מיליון מתוך 7.8 מיליארד איש)
שימו לב שעד היום השתתפו בישראל 49% מהאוכלוסיה בניסוי.
מקור: אתר דוקטורס אונלי:
ובינתיים בשבדיה ללא סגרים וללא מסיכות (ובטח ללא ניסויים בבני אדם), התמותה בין הנמוכות בארופה:
אתר סקי בשבדיה ממש היום, מפוצץ עד 0 מקום - ללא מסיכות (מלבד סקי) ללא ריחוק חברתי ובטח ללא זריקות ניסיוניות.
פושעים בכם ואתם סוגרים את העיניים ואומרים תודה, לא בודקים, לא שואלים, לא חוקרים, מאמינים לכל פיפס בתשקורת כאילו היו דברי אלוהים חיים.
למרות כל מה שמאכילים אותנו בחדשות, ינואר 2020 אל מול ינואר 2021 , תמותה יומית דומה. ( ע"פ הלמ"ס)
פייזר תחקור את השפעת החיסון שפיתחה לנגיף הקורונה על נשים בהריון.
חברת התרופות פייזר הודיעה כי היא תתחיל לחקור לעומק את השפעת החיסון שפיתחה לנגיף הקורונה על נשים בהריון.
החברה גייסה לצורך כך 4,000 מתנדבות בהריון מארצות הברית, קנדה, ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, מוזמביק, דרום אפריקה, בריטניה וספרד, שיקבלו את החיסון בין השבועות ה-24 ל-34 להריון בהפרש של 21 ימים.
העיקר שבישראל מחסנים אותן כבר חודש אחד לפחות, ללא הבנה וללא מחקר לגבי השלכות עתידיות עליהן או על העובר, העיקר להגיע ל- 6 מיליון.
חיי אדם בישראל לא שווים יותר מידי כנראה.
(לא לשלטון ולא לאזרחים הצייתנים)
כשביבי כושל בלשונו

