“שיעור הנדבקים בקורונה גדול פי 4.5 מהנתון הרשמי"
4 מכל 10 נבדקים שלא חוסנו נגד קורונה ושאינם מחלימים נמצאו כבעלי נוגדנים בבדיקה סרולוגית.
ד”ר יותם שנהר מקופ”ח לאומית: “נתון מפתיע שמקרב לחסינות עדר אבל לא מייתר את הצורך להתחסן”
(ע"פ הכתבה רק מבוגרים השתתפו בבדיקות הסרולוגיות ולכן אין כאן התייחסות לחסינות ילדים)
9.2 מיליון איש בישראל. ( ובהתאם לכך 6.2 מיליון בוגרים בישראל)
40% שאינם נמצאים בשום סטטיסטיקה (לא מחלימים ולא מחוסנים) חלו והבריאו בלי לדעת.
מספרם 2.48 מיליון איש (בוגרים) בישראל.כ - 1.24 מיליון מאוכלוסיית הלא מתחסנים. (בהנחה ש- 50% מהם התחסנו בניסוי)
50% מישראל השתתפו בניסוי החיסון בזריקה אחת או שתיים - מספרם 4.6 מיליון איש.
4.6 + 1.24 הגענו ל 5.84 מיליון מחוסנים (טבעית או כחלק מניסוי) שהם 63% מכלל אזרחי מדינת ישראל.
(מכיוון שגם הניסוי וגם הבדיקות הסרולוגיות מתבצעות על בוגרים בלבד - אם נוסיף את אחוז הילדים...אנחנו כנראה על 70% ויותר)
מה ההבדל בין חסינות טבעית לחסינות מלאכותית?
מחקר: ייתכן כי החסינות לקורונה שנדבקים מפתחים תחזיק מעמד שנים
כמה מחוסנים צריך לחסינות עדר?
על פי מכון דוידסון (ויצמן): 80-60 אחוז מהציבור דרושים לחסינות עדר.

