שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 5 שנים. יום שלישי, 23 בפברואר 2021 בשעה 6:54

“שיעור הנדבקים בקורונה גדול פי 4.5 מהנתון הרשמי"
4 מכל 10 נבדקים שלא חוסנו נגד קורונה ושאינם מחלימים נמצאו כבעלי נוגדנים בבדיקה סרולוגית.
ד”ר יותם שנהר מקופ”ח לאומית: “נתון מפתיע שמקרב לחסינות עדר אבל לא מייתר את הצורך להתחסן”

 

(ע"פ הכתבה רק מבוגרים השתתפו בבדיקות הסרולוגיות ולכן אין כאן התייחסות לחסינות ילדים)

9.2 מיליון איש בישראל. ( ובהתאם לכך 6.2 מיליון בוגרים בישראל)

40% שאינם נמצאים בשום סטטיסטיקה (לא מחלימים ולא מחוסנים) חלו והבריאו בלי לדעת.

מספרם 2.48 מיליון איש (בוגרים) בישראל.כ -  1.24 מיליון מאוכלוסיית הלא מתחסנים. (בהנחה ש- 50% מהם התחסנו בניסוי)

50% מישראל השתתפו בניסוי החיסון בזריקה אחת או שתיים - מספרם 4.6 מיליון איש.

4.6 + 1.24 הגענו ל 5.84 מיליון מחוסנים (טבעית או כחלק מניסוי) שהם 63% מכלל אזרחי מדינת ישראל

(מכיוון שגם הניסוי וגם הבדיקות הסרולוגיות מתבצעות על בוגרים בלבד - אם נוסיף את אחוז הילדים...אנחנו כנראה על 70% ויותר)

 

 

מה ההבדל בין חסינות טבעית לחסינות מלאכותית?

מחקר: ייתכן כי החסינות לקורונה שנדבקים מפתחים תחזיק מעמד שנים

 

 

כמה מחוסנים צריך לחסינות עדר?

על פי מכון דוידסון (ויצמן): 80-60 אחוז מהציבור דרושים לחסינות עדר.

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י