פרופסור אחד הגיע לכיתה ואמר לתלמידיו שיש לו מבחן פתע,
הוא חילק את כל דפי המבחן הפוך כמו לכל מבחן וכשסיים לחלק הוא ביקש מתלמידיו להפוך את הדף,
כולם הפכו את הדף והיו בהלם, נקודה אחת שחורה היתה בדף.
הם הסתכלו על הפרופסור ולא הבינו מה זה.
הפרופסור ביקש שכולם יכתבו מה הם רואים,
התלמידים ללא יוצא מן הכלל כתבו שהם רואים נקודה שחורה בדף,
הפרופסור סיים לקרוא את התשובות ואמר: אפילו לא אחד מכם כתב שהוא רואה דף לבן כולכם ראיתם רק עיגול שחור,
אני לא הולך לחנך אתכם אני רק רוצה לתת לכם נקודה למחשבה, אף אחד מכם לא כתב על הדף הלבן רק על העיגול השחור,
יש לנו כל כך הרבה דברים יפים וטובים בחיים - אהבה, אושר, אכפתיות,חברים סביבנו, עבודה וניסים שאנו רואים בכל יום,
אבל תמיד נמצא את עצמנו מתמקדים בנקודה השחורה,כמה המצב הכספי לא טוב, היחסים עם המשפחה וכו׳…
הנקודה השחורה היא חלק קטן ביחס למה שיש לנו בחיים, פיתחו את העיניים אל תתמקדו בנקודה השחורה,
תהנו כל אחד ממה שהוא בורך בחיים, תהיו שמחים ותחיו חיים מלאי אהבה!
באופן אישי בדימיוני ראיתי שם התחלה של משהו ולא נקודה שחורה.
בחסות נסיכת הלילה.
סתם הרצתי להנאתי שירים רנדומליים ביוטיוב והשיר הזה פתאום התחיל לרוץ והעיף אותי 30 שנה לעבר;

