צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 4 שנים. יום ראשון, 17 באפריל 2022 בשעה 11:54

פרופסור אחד הגיע לכיתה ואמר לתלמידיו שיש לו מבחן פתע,
הוא חילק את כל דפי המבחן הפוך כמו לכל מבחן וכשסיים לחלק הוא ביקש מתלמידיו להפוך את הדף,
כולם הפכו את הדף והיו בהלם, נקודה אחת שחורה היתה בדף.
הם הסתכלו על הפרופסור ולא הבינו מה זה.
הפרופסור ביקש שכולם יכתבו מה הם רואים,
התלמידים ללא יוצא מן הכלל כתבו שהם רואים נקודה שחורה בדף,
הפרופסור סיים לקרוא את התשובות ואמר: אפילו לא אחד מכם כתב שהוא רואה דף לבן כולכם ראיתם רק עיגול שחור,
אני לא הולך לחנך אתכם אני רק רוצה לתת לכם נקודה למחשבה, אף אחד מכם לא כתב על הדף הלבן רק על העיגול השחור,
יש לנו כל כך הרבה דברים יפים וטובים בחיים - אהבה, אושר, אכפתיות,חברים סביבנו, עבודה וניסים שאנו רואים בכל יום,
אבל תמיד נמצא את עצמנו מתמקדים בנקודה השחורה,כמה המצב הכספי לא טוב, היחסים עם המשפחה וכו׳…
הנקודה השחורה היא חלק קטן ביחס למה שיש לנו בחיים, פיתחו את העיניים אל תתמקדו בנקודה השחורה,
תהנו כל אחד ממה שהוא בורך בחיים, תהיו שמחים ותחיו חיים מלאי אהבה!

 

באופן אישי בדימיוני ראיתי שם התחלה של משהו ולא נקודה שחורה.

בחסות נסיכת הלילה.

 

סתם הרצתי להנאתי שירים רנדומליים ביוטיוב והשיר הזה פתאום התחיל לרוץ והעיף אותי 30 שנה לעבר;

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י